Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Києві, Резюме в Німеччині
    4. Резюме Помічник керівника, адміністратор, офіс - менеджер в Києві
    5. Помічник керівника, адміністратор, офіс - менеджер
    Запропонувати вакансію
    Даний шукач вважав за краще приховати свої власні дані

    Помічник керівника, адміністратор, офіс - менеджер

    Заблоковано
      8 червня 2021  Місто: Київ
     Готова до переїзду в: Німеччина
    Вік:42 роки
    Режим роботи:повний робочий день
    Рубрики: Готельний бізнес; Краса та SPA-послуги; Офісний персонал

    Досвід роботи

    менеджер з персоналу
    Львывська Майстерня Шоколаду (Громадське харчування), Житомир
    03.2016 − 09.2018 (2 роки 6 місяців)

    • пошук і підбір персоналу;

    • проведення телефонних та особистих інтерв'ю;

    • моніторинг ринку праці і заробітної плати;

    • участь в адаптації та супровід персоналу;

    • контроль проходження випробувального терміну;

    • створення системи мотивації праці;

    • організація навчання співробітників (тренінги, курси підвищення кваліфікації);

    • формування внутрішнього кадрового резерву;

    • складання звітності;

    • ознайомлення співробітників з внутрішніми положеннями та інструкціями;

    • підтримка сприятливої робочої атмосфери в колективі, формування і розвиток корпоративної культури.

    адміністратор
    Кафе "Піца Челентано"
    07.2008 − 08.2015 (7 років 1 місяць)

    • організація роботи закладу і контроль за забезпеченням якісного обслуговування відвідувачів;

    • забезпечення наявності на підприємстві товарного запасу,необхідного для безперебійної його роботи;

    • планування та контроль графіків виходу співробітників;

    • навчання працівників стандартам Торгової марки;

    • чіткий облік руху коштів на підприємстві,максимально раціональне розподілення фінансових та матеріальних засобів;

    • вивчення попиту,динаміки продаж основної продукції;

    • проводити аналіз статистичної інформації щодо цін закупки,об’ємів реалізації продуктів та сировини;

    • проведення акційних заходів щодо вивчення попиту на фірмову продукцію;

    • підбір нових працівників та прийом на роботу,організовувати їх навчання на власному підприємстві або на базі навчального центру ТМ;

    • організація на підприємстві системи охорони праці,протипожежної безпеки,відповідного навчання персоналу,контроль дотримання правил безпеки.

    бухгалтер,адміністратор
    ТзОВ "Мегаполіс" (кафе,дискотека)
    10.2002 − 11.2007 (5 років 1 місяць)

    • робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг);

    • пошук постачальників,укладання з ними договорів,контроль дотримання договірних умов;

    • контроль касової дисципліни;

    • виконання доручень керівника,гол. бухгалтера ,пошук і аналіз необхідної інформації;

    • створення позитивної робочої атмосфери для забезпечення максимальної працездатності персоналу;

    • розв’язання нестандартних конфліктних ситуацій з клієнтами,в трудовому колективі;

    • контроль якості продукції на етапах закупки сировини,її приготування та реалізації,її відповідності стандартам;

    • аналіз роботи підприємства та виконання функціональних обов’язків кожним працівником з використанням засобів заохочення та стимулювання;

    • контроль за дотриманням асортиментної програми,її оновлення;

    • попередній розрахунок бюджету проекту, що реалізовується, і відслідковування його поетапного виконання

    Додаткова освіта

     2001 р. – курси в центрі «Жінка для жінки» м. Житомира- • «1 С- Бухгалтерія 7.7.», • «Секретар – референт керівника з оволодінням оргтехнікою» «1 С- Бухгалтерія 7.7.» • «Секретар – референт керівника з оволодінням оргтехнікою»: - права, обов'язки секретаря- референта керівника; - правила ведення ділових розмов по телефону; - призначення і класифікація документів.

    Знання мов:

    Англійська - Початковий

    Додаткова інформація

    Особисті якості, хобі, захоплення, навички: старанність, працьовитість, відповідальність, цілеспрямованість,пунктуальність, мобільність, уміння концентруватися на деталях, гнучкість мислення і підходів в роботі,бажання навчатися новому
    • вирішення всіх адміністративних питань, пов'язаних із забезпеченням життєдіяльності підприємства;
    • формування ефективної команди;
    • планування робочого дня керівника;
    • зустріч і супровід VIP гостей;
    • координація роботи офісу
    Громадська діяльність: Вересень - жовтень 2020 р. - участь в місцевих виборах - допомога кандидату на посаду голови міської ради. Травень- серпень 2017 р, травень- серпень 2018 р. – волонтер проекту «Music Camp International», ГО «Житомир, Зроби Голосніше». Концепція кемпу надала нові можливості для дітей з порушенням зору і синдром Дауна взяти участь в музичному таборі. Діти розвинули свої приховані здібності, ставили перед собою цілі опанувати музичні інструменти та твори за 5 днів. Розвивали відповідальність за іншого, співчуття, вміння дружити, піклуватися, підбадьорювати і допомагати один одному.
    Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Працевлаштування на посаду адміністратор, офіс - менеджер, секретар, помічник бухгалтера

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *


    Часто шукають

    ↑ Вгору