Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Вже 5 років займаюсь підготовкою та проведенням публічних закупівель та тендерних торгів. Почала у 2017 році за сумісництвом на попередньому місці роботи
Робота з базою даних клієнтів;
запис, прийом клієнтів;
надання необхідної інформації про послуги салону;
проведення розрахунків з клієнтами;
організація реклами салону в мережі Інтернет та інформаційних довідниках;
робота з персоналом (обов'язки кадровика з пошуку та адаптації).
пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук і обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, розміщення вакансій з кандидатами, ведення бази даних);
ведення кадрового діловодства (прийом, переклад, звільнення співробітників);
проведення атестації персоналу;
ведення особових справ працівників;
розробка штатного розкладу;
ведення графіка відпусток співробітників;
розробка посадових інструкцій.
управління розвитком регіону, стратегічне планування;
моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
проведення переговорів з VIP-клієнтами;
фінансовий контроль;
розробка, впровадження та аналіз проведення трейд-маркетингових заходів;
підготовка і проведення конференцій
підбір і навчання персоналу.
У підпорядкуванні - 20 осіб.
Консультування клієнтів по продуктам компанії;
проведення презентацій продуктів фізичним і юридичним особам;
самостійний пошук клієнтів;
проведення семінарів, лекцій та практичних занять;
навчання клієнтів основам роботи на міжнародних фінансових ринках.
пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук і обробка резюме, проведення інтерв'ю, співбесід, ведення бази даних);
ведення кадрового діловодства (прийом, переклад, звільнення співробітників);
проведення атестації персоналу;
підготовка та проведення тренінгів для співробітників;
ведення особових справ працівників;
розробка штатного розкладу, ведення графіка відпусток співробітників;
розробка посадових інструкцій.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Помощник IT Recruiter в Житомирі"