UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Радник, Адміністративний директор в Києві
  5. Радник, Адміністративний директор
Запропонувати вакансію
Лабач Наталія

Радник, Адміністративний директор

Заблоковано
 16 травня 2023  Місто: Київ
Вік:47 років
Режим роботи:віддалена робота
Рубрики: Нерухомість та страхування; Юриспруденція, право; Інші пропозиції
 Перебуваю в шлюбі 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Р е з ю м е

1. Особисті дані:

ЛАБАЧ Наталія Михайлівна

Заміжня.



ДОСВІД РОБОТИ :


20.08.2018 – по теперішній час ТОВ «НЬЮ ФАЙНЕНС СЕРВІС» Головний Радник

- корпоративного управління Товариства ( власник нерезидент та Наглядової Ради)

- методологія (розробка внутрішніх нормативних документів)

- контроль та нагляд за операційними ризиками, виконання рекомендацій аудиту

- проведення/участь нарад, конф-колів

- надання консультацій та роз’яснень з правових питань


09.07.15 – по 14.09.17 ПАТ «Банк Національний Кредит» Радник Голови Правління, начальник управління юридичного супроводження Департаменту супроводження роботи тимчасової адміністрації, заступник директора Департаменту супроводження процедури ліквідації.

- координація роботи структурних підрозділів Банку (ліквідація)

- робота з Фондом гарантування вкладів фізичних осіб

- вжиття заходів для забезпечення збереження майна/документів

- оптимізація витрат при реалізації процесу повернення дебіторської заборгованості

- проведення переговорів з контрагентами щодо добровільного виконання зобов’язань

- врегулювання спірних питань

- здійснення координації дій структурних підрозділів банку


19.07.13 – 02.03.15р. ПАТ «Грін Банк» на посаді начальника юридичного управління, після зміни структури Директор юридичного департаменту.

  • юридичне супроводження роботи банку та відділень
  • розробка та погодження: положень, інструкцій, стандартів нових продуктів, ін.
  • проведення переговорів з контрагенами
  • супроводження та підписання договорів, підготовка до укладення правочинів
  • супроводження перевірок НБУ, обшуків правоохоронними органами всіх рівнів
  • написання скарг, заперечень, відповідей на запити
  • забезпечення захисту інтересів банку після проведення перевірок на всіх рівнях в тому числі в судах

12.11.08 – 18.07.13 ПАТ «КБ «Актив-банк» на посаді заступника начальника управління супроводження активних операцій банку Юридичного департаменту після зміни структури Керівник групи з правового забезпечення активних операцій банку.

  • підготовка висновків по кредитуванню, договорів іпотеки, застави, відступлення права вимоги, ін.
  • розробка типових договорів пов’язаних з кредитуванням та забезпеченням зобов’язань
  • погодження та розробка внутрішніх нормативних актів щодо оформленням активних операцій
  • проведенням та супроводженням активних операцій
  • надання юридичних висновків
  • проведення моніторингу правильності оформлення виданих кредитів та ін.

05.08.08 – 04.09.08 Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики «Держспоживстандарт» на посаді начальника юридичного відділу.


21.11.06- 30.07.08 ВАТ «Кредитпромбанк» на посаді заступника начальника управління-начальника відділу правового забезпечення кредитування корпоративних клієнтів управління активних операцій банку.

  • координація роботи відділу та управління стосовно супроводження активних операцій
  • розміщення іноземних інвестицій
  • кредитування інвестиційних проектів
  • надання висновків щодо можливості створення фондів фінансування будівництва
  • погодження висновків філій на отримання кредитів, що перевищують їх ліміти ДІУ
  • надання роз’яснень на запити пов’язані з здійсненням активних операцій банком
  • участь в кредитному комітеті банку та ін.

03.08.06 – 19.11.06 в КМД «Індекс-Банк» на посаді начальник відділу правового забезпечення

  • супроводження банківських операцій та господарської діяльності
  • надання висновків стосовно можливості кредитування юридичних та фізичних осіб
  • перевірка правомірності арешту коштів на рахунках та проведення виїмок
  • погодження відкриття рахунків юридичним та фізичним особам
  • підписання договорів застави та іпотеки
  • вчинення виконавчих написів, представництво інтересів у суді.
  • членство в кредитній комісії та ін.

з 20.06.2003 – 02.08.2006 в ВАТ КБ “Надра” на посаді начальника відділу загального правового забезпечення, 21.01.2003 – 20.06.2003 на посаді головного юрисконсульта

  • - загальне правове забезпечення банківської діяльності
  • - підготовка та розробка господарських договорів, страхування, лізинг, реклама, поставка, ін.
  • - надання консультацій, юридичних висновків та роз’яснень з питань поточної діяльності Банк
  • - супроводження перевірок, правове забезпечення трудової діяльності та ін.
  • - оцінка документів для придбання нерухомості або її оренди
  • - юридичне супроводження відкриття філій, відділень, моніторинг діяльності філіальної мережі, ін.

04.04.2002 – 20.01.2003 в АБ “Еталон”, який було реорганізовано в Київську Центральну філію АППБ “АВАЛЬ” на посаді юрисконсульта.

  • - підготовка та розробка господарських договорів, договорів застави, поруки, еквайрінгові договори
  • - перевірка та підготовка локальних нормативних документів Банку
  • - переписка з контролюючими органами та клієнтами
  • - підготовка запитів/відповідей та їх законодавче обґрунтування
  • - надання юридичних висновків та роз’яснень з питань поточної діяльності банку та ін.

20.08.2001 – 01.04.2002 в Головному управлінні Національного банку України по м. Києву і Київській області на посаді головного юрисконсульта.

  • правове забезпечення роботи: банківського нагляду, валютного контролю, інкасації, бухгалтерії, ін.
  • розгляд установчих документів банків поданих для реєстрації
  • перевірка документів для отримання реєстраційних свідоцтв та дозволів здійснення інвестицій
  • розробка та розгляд проектів договорів
  • участь у тендерному комітеті
  • відповіді на запити правоохоронних та контролюючих органів та банків
  • представництво інтересів у господарському суді

1995-1998р. в Акціонерному банку «Банкірський Дім» на посаді юрисконсульта 


з 01.10.1998р.-20.09.1999р. в.о. начальника управління правового забезпечення роботи з рахунками клієнтів, який було реорганізовано в Державно-акціонерний спеціалізований імпортно-експортний банк України “УКРСПЕЦІМПЕКСБАНК”,


з 01.05.2000р-17.08.2001 на посаді директора департаменту операцій з рахунками клієнтів.

  • ведення протоколів правління та загальних зборів акціонерів
  • підготовка та юридична оцінка договорів, робота з БТІ, нотаріальними конторами
  • ведення кадрової роботи (накази, оформлення трудових книжок).
  • методичне керівництво роботою пов’язаною з здійсненням активно-пасивних операцій
  • правова експертиза: відкриття/закриття банківських рахунків, блокування коштів, арештів, ін.
  • контроль процесу виїмки документів
  • розробка необхідних для роботи проектів документів, в т.ч. локальних нормативних документів
  • контроль за проведенням розрахунково-касового обслуговування
  • переговори з клієнтами, робота з НБУ та ДПІ супроводження перевірок

3. ОСВІТА: вища юридична, спеціаліст, 1994-1999 р.р. (денна форма навчання) Інститут економіки, управління та господарського права, факультет правознавства, юрист.


4. ДІЛОВІ ЯКОСТІ: організаторські здібності, аналітичний склад ума, вміння знаходити оптимальні рішення, комунікабельність, відповідальність, швидко і легко навчаюсь та освоюю нові поставлені задачі; можлива повна самостійність у роботі на будь-якій посаді, працювати з командою та в команді, а також оперативно і самостійно її створити, креативність, чесність, порядність і відданість команді.


5. ЗНАННЯ КОМП΄ЮТЕРА: на рівні впевненого користувача: Word, Excel, Lotus, PowerPoint, юридичні програми: Консультант, Закон, Право, Liga, ОДБ-Мьобіус Sr-Bank, окремо розуміюсь на бухгалтерських програмах, інтернет банкінгу та ПЗ з оплати рахунків, ін.


6. ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ: практикую роботу (freelancer):

  • будівельних компаній (договори підряду, оренди, субпідряду, розробка договорів сервітут і т.д.)
  • компаній що займаються інформаційно-консультаційними послугами (семінари, ребрендінг)
  • перевізники – СПД (договори перевезення, посередницькі договори, листування з контрагентами);
  • для косметичного бізнесу - розробка зовнішньоекономічних договорів поставки з Китаю та Японії
  • для новостворених юридичних осіб - розробка установчих документів, протоколів, ін.
  • розробка договорів співпраці між Українськими компаніями та Японськими.

У разі необхідності надам додаткову інформацію про себе та свою професійну діяльність і забезпечити рекомендації ТОП-менеджерів в підпорядкування котрих працювала, можу виконати тестові завдання.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору