Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
• Активно спілкувався з клієнтами, надавав інформацію про продукти/послуги та допомагав із їхнім вибором, що сприяло збільшенню продажів.
• Використовував стратегії утримання клієнтів і адаптацію нових користувачів, що призвело до підвищення лояльності та повторних покупок.
• Виявляв основні проблеми клієнтів і пропонував покращення сервісу, що підвищувало їхню задоволеність.
• Обробляв запити клієнтів через чат та email, оптимізував комунікацію для швидкого вирішення питань.
• Консультував клієнтів щодо вибору електронних товарів, впливав на їхні рішення про купівлю.
• Допомагав клієнтам із вибором відповідних товарів, що сприяло збільшенню обсягів продажів.
• Отримав перший досвід у сфері продажів і клієнтської підтримки.
• Розвинув базові навички продажів та комунікації з клієнтами.
• Ефективно вирішував запити клієнтів, що сприяло їхній задоволеності та лояльності.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Sales manager, Digital marketing assistant в Чехії"