UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Технічний директор, Головний інженер в Києві
  5. Технічний директор, Головний інженер
Запропонувати вакансію
Резюме Технічний директор, Головний інженер
Фадєєв Андрій

Технічний директор, Головний інженер

Заблоковано
  8 вересня  Місто: Київ
Вік:47 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Виробництво; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

головний інженер
ТОВ “Sportlife – International Sports Sector”, Україна, Київ LTD Speed Fit, Австрія, Чехія, Польща. (Виробництво, реновація спортивних тренажерів та обладнання), Київ
12.2022 − 08.2025 (2 роки 8 місяців)

Обов’язки:

 Управління всіма підрозділами виробництва; ведення переговорів та укладання контрактів з клієнтами, підрядниками, дизайнерами та менеджерами 50 спортивних клубів в Україні та філій в Австрії, Чехії та Польщі.

  Управління командою та підрядниками: безпосередньо керівництво понад 200+ працівниками виробництва, включно з інженерами, технічним персоналом і дизайнерами, а також 30 підрядниками.

  • Створення та контроль роботи відділу виробничого обліку та технічної підтримки.
  • Підготування комерційних пропозицій та продаж продукції (спортивні тренажери та елементи декору) відповідно запланованих завдань на рік.
  • Координування Sales and Operations Planning (S&OP), спрямовуючи виробничі плани відповідно до прогнозів продажів, що дозволило своєчасно виконувати клієнтські замовлення та зменшити товарні запаси.
  • Впровадження та контроль якості відповідно норм ISO по реновації тренажерів, меблів та елементів дизайну.
  • Пряма участь у складанні бюджету виробництва фабрики у співпраці з економістами, встановлення лімітів та контроль за їх дотриманням.
  • Контроль та управління роботою цехів фабрики відповідно до технологій: цех розбирання обладнання, цех обпалювання металевих виробів, піскоструменевий цех, зварювальний, токарний, швейний, столярний, цех підготовки та фарбування металу (полімерна піч), цех підготовки та фарбування пластика, монтажний цех, електронний цех.
  • Контроль дотримання термінів виконання замовлень повиготовленню металоконструкцій: перевірка креслень, розрахунок вартості ремонту, виробництва, планування.
  • Контроль виробництва металевих конструкцій (TRX стійки, подіуми, огорожі, бочкові столи, стелажі для спортивного обладнання, кросфіт станції, роздягальні, металеві елементи дизайну).
  • Підготовка технічних специфікацій на відновлення або виготовлення спортивних тренажерів, розподіл завдань по цехах та контроль виконання робіт.
  • Контроль закупівлі матеріалів і запасних частин для виробництва.
  • Контроль виробництва та відновлення: шкірозамінних виробів, пластикових виробів, меблів, спортивного інвентаря.
  • Безпосередня участь у дизайнерських рішеннях щодо кольорової гами спортивного обладнання та тестування фарб нових продуктів відповідно до специфікацій проекту.
  • Контроль відділом кадрів на виробничому підприємстві: пошук, відбір персоналу, облік робочого часу, оформлення звільнень.
  • Організація та контроль роботи відділу обліку та технічної підтримки виробництва, створення системи обліку виробничих витрат з «0».
  • Активна участь у розробці та впровадженні міжнародної  IT-системи     IT-Enterprise ERP для автоматизації бізнес-обліку на підприємстві.
  • Створення та керування робочою групою, ефективний розподіл функцій, що дозволило скоротити час підготовки даних для автоматизації операційних процесів фабрики.

Виробництво та облік: Ініціація та розробка ключових положень технічних специфікацій, які лягли в основу автоматизації процесів ремонту та виробництва.

  • Систематизація та структурування основних процесів та визначення пріоритетних напрямків автоматизації, що оптимізувало витрати на розвиток.
  • Розробка уніфікованих форм первинних документів та звітів для оперативного управління, інтегрованих у систему, що зменшило кількість помилок при обліку та аналізі виробничих процесів.
  • Організація роботи та участь у формуванні та заповненні «Технологічних карт» для ремонту та виробництва обладнання.
  • Організація роботи та участь у формуванні «Специфікацій спортивних тренажерів».

  Склад: Впровадження складської системи коміркового зберігання

  • Розробка стандартів ведення «Номенклатурних» довідників, що    значно прискорило пошук і облік запасів.
  • Організація та проведення інвентаризації понад 10 000 позицій запасних частин та матеріалів, забезпечення повної відповідності обліку фактичним даним.

Надання щотижневого звіту акціонерам. (планування виробництва, фінансова звітність, дотримання сроків виконання робіт відповідно до запланованої програми виробництва, виконання бюджетного плану виробництва, підтримка техної життєздатності виробництва).

Головний інженер
ТОВ "Ліфт –сервіс " (Обслуговування та модернізація ліфтового обладнання державних установ), Київ
08.2020 − 11.2022 (2 роки 3 місяці)

Обов'язки:

Організація та контроль обслуговування ліфтів для державних установ, включаючи Верховну Раду, Кабінет Міністрів, Міністерства, стратегічні об’єкти вт.ч. Центральний залізничний вокзал, ключові лікарні міста та центральні магазини ЦУМ і «Україна».

Управління командою та підрядниками: безпосередньо керував 60+ працівниками (інженери, технічний персонал, дизайнери) та 10+ підрядниками.

  • Розробка та впровадження комплексну системи обслуговування ліфтів по філіалам в Україні.
  • Керівництво всіма процесами підрозділу для забезпечення високих стандартів обслуговування.Організація, розподіл та контроль роботи працівників.
  • Збір, опрацьовування та обмін технічної документації для забезпечення якості ремонтних робі. Підтримка сервісних організацій - партнерів.
  • Опрацювання запитів клієнтів та вирішення ескаловані питань.
  • Забезпечення високого технічного рівня команди та проведення навчання технічного персоналу компанії.Розробляв, впроваджував та підтримував високі стандарти якості обслуговування.
  • Планування та контроль бюджетів підрозділів по проектам.
  • Контроль управління запасами, закупівлею необхідними матеріалами
  • Взаємодія та звітування державним контролюючим органам .
  • Забезпечення дотримання правил охорони праці та пожежної безпеки.
  • Ведення обліку заявок та проектів на обслуговування та контроль своєчасного виконання завдань технічним персоналом.
  • Забезпечення належного технічного стану інструментів, обладнання та приладів.
  • Надавав інженерну та технічну підтримку керівництву компанії та відділу продажів у технічних переговорах.
Технічний та інсталяційний менеджер проектів
ТОВ Schindler – швейцарська міжнародна компанія, Україна, Київ (Продаж, монтаж та обслуговування ліфтового обладнання), Київ
11.2018 − 06.2020 (1 рік 7 місяців)

Обов’язки:

Управління командою та підрядниками: безпосередньо керував 60 працівниками (інженери, технічний персонал, дизайнери) та 10 підрядниками.

  • Керівництво інсталяційним підрозділом: інженерний та технічний персонал.
  • Контроль встановлення понад 600 компонентів ліфтів.
  • Координація введення в експлуатацію з державними органами та складання відповідних звітів.
  • Здійснення контролю технічного обслуговування під час експлуатації.
  • Керівництво процесом монтажу ліфтового обладнання на будівельних об’єктах, у відповідгості з технічними специфікаціями.
  • Організація розвантаження обладнання згідно з пакувальними листами, перевірка та контроль комплектацій та відповідності стандартам виробника.
  • Ведення технічної документації та звітності по проектах.
  • Проведення переговорів, складання договорів з генеральними підрядниками та субпідрядниками.
  • Забезпечення дотримання стандартів безпеки на робочих місцях та будівельних майданчиках.
  • Підготовка претензії та замовлення запчастин для ліфтового обладнання.
  • Організація та контроль логістики: доставлення обладнання на будівельні об’єкти.

Звітування про хід проектів та результати швейцарській штаб-квартирі.

Технічний та інсталяційний менеджер проектів
ТОВ «KONE Lifts» – міжнародна фінська компанія, Україна, Київ (Продаж, монтаж та обслуговування ліфтового обладнання), Київ
04.2013 − 11.2018 (5 років 7 місяців)

Обов’язки:

Управління командою та підрядниками: безпосередньо керував понад 100+ працівниками та 15 підрядниками. Одночасне ведення 50+ проектів монтажу.

  • Контроль процесу проектів монтажу ліфтового обладнання на будівельних об’єктах.
  • Забезпечення перевірки розмірів шахт ліфтів та відповідність технічним специфікаціям.
  • Організація розвантаження обладнання згідно з пакувальними листами, перевірка комплектації та відповідності стандартам виробника.
  • Керування складанням понад 800+ компонентів ліфтів одночасно.
  • Координування введення в експлуатацію з регуляторними державними органами та здійснення контролю технічного обслуговування протягом всього терміну експлуатації.
  • Ведення технічної документації та Звітування по проектах.
  • Проведення переговорів щодо повного виконання договору з генеральними підрядниками та субпідрядниками.
  • Керівництво інсталяційним підрозділом: контроль інженерного та технічного персоналу.
  • Забезпечення та дотримання стандартів безпеки на робочих місцях та будівельних майданчиках.
  • Підготовка претензії та замовлення запчастини для ліфтового обладнання.
  • Організація та контроль, логістика доставлення та розвантаження обладнання на будівельні об’єкти.

Звітування про хід проектів та результати фінській штаб-квартирі.

Технічний директор
ТОВ «Svit Budivelnoi Tekhniky», Україна, Київ (Продаж, оренда, ремонт будівельної техніки), Київ
08.2008 − 02.2013 (4 роки 6 місяців)

Обов’язки:

Управління командою та регіональними підрозділами: безпосередньо керував інженерами та технічним персоналом, 20 осіб та контроль технічних підрозділів 27 регіональних філій.

  • Керування інженерними та технічними службами, ремонтними бригадами.
  • Контроль технічних операцій, вирішення спірних питань та переговори з замовниками.
  • Ведення технічного обліку в 1С та планування бюджету підрозділу.
  • Координування складних технічних проектів, перетворюючи задачі на відповідні плани роботи.
  • Відбір, навчання та контролю робочих процесів технічного персоналу.

Організація надання ремонтних послуг у регіональних філіях ТОВ.

Менеджер проектів (інтер’єр та реновація)
ТОВ «Brenan Building Ltd», Лондон, Велика Британія (Дизайнерський ремонт), Лондон
06.1998 − 02.2005 (6 років 8 місяців)

Обов’язки:

Управління командою та підрядниками: безпосередньо керував 25 працівниками (інженери, технічний персонал, дизайнери) та 10 підрядниками. Виконано більше 100+ замовлень.

  • Котроль за виконанням робіт підрядниками для VIP-проектів (Офіси, ТРЦ, резеденції, тощо) з ремонту відповідно до наданих дизайн-специфікацій.
  • Координування роботи підрядників для забезпечення безперебійного виконання та дотримання термінів проектів.
  • Розробка концепції інтер’єрів та рішеннь, адаптація до вимог клієнтів.

Керування робочими бригадами та забезпечення своєчасного та якісного виконання проектів.

Освіта

НАУ Університет  (Київ)
Інженер механік
повна вища, 09.1994 − 06.1999 (4 роки 9 місяців)
Техніко-економічно-юридичний професійний коледж  (Тараща)
Технік механік
середньо-спеціальна, 09.1990 − 05.1994 (3 роки 7 місяців)

Додаткова освіта

 2008 р. – Курси підвищення кваліфікації з питань безпеки - Київ, Україна.
 Сертифікат: Інспектор з охорони праці – Законодавство України з охорони праці, пожежна та вибухова безпека, комплекс газопостачання, водопостачання, теплопостачання в Україні, радіоекологія.
  2012р. – Course Filch 5 – installation of the machine- Німеччина, Мерклінген Сертифікат: Сертифікат підвищення кваліфікації з установки машин.
 2013р. – трейнінг Double Security Safety Practices - Фінляндія, Еспоо. Сертифікат: Сертифікат підвищення кваліфікації з практик безпеки.
 2014 – Course Advanced Manufacturing Techniques – Фінляндія, Еспоо. Сертифікат: Промислова сертифікація з передових виробничих технологій.
 2018 - Professional Development: Advanced Training in Installation Department Kone Польща – Польща, Варшава.
 Сертифікат: Промислова сертифікація з управління монтажем. 2020 - Тренінг з управління бізнесом - Київ, Україна. Сертифікат: Навички ведення бізнесу та управління

Знання мов:

Англійська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: MS Office. Програми: 1С, CRM, Enterprise
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Відповідальний, працелюбний, енергійний, активний, командний гравець, здатен ефективно керувати у стресових ситуаціях, швидко навчаюсь.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Бажання розвиватися

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору