Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Герус Галина Володимиривна
10.07.1982 (38 років)
м. Київ
не заміжня, маю сина, 21 років
ЦІЛЬ:
Працювати заступником керуючого магазину,та виконувати поставлену ціль компаніі.
ДОСВІД РОБОТИ:
12.09.2014 – по сьогоднішній день ТзОВ «ТД»Аванта» Еко Маркет
Посада: Заступник керуючого магазином..В якому закінчую свою трудову діяльність.
Обов’язки: Організація та управління ефективною роботою персоналу магазина, виконання в разі потреби обов'язків будь-якого співробітника магазина, ведення звітності та аналіз планових показників магазину, беру участь і вирішую всі позаштатні ситуації, що виникають в процесі роботи магазину, контроль товарних залишків товару, самостійно складаю замовлення при відсутності керуючого магазину, контроль за роботою продавців за оптимальною і зручною викладкою товарів на стелажах, контроль за безперебійною роботою наявного торгового обладнання і програмного забезпечення, організація усунення неполадок.
Досягнення: Більше півроку сталий штат працівників, ріст товарообігу магазину.
05.07.2010– 08.10.2014 ТОВ «Спар Центр»
Посада: Заступник керуючого в подальшому керуючий магазином.Звільнилася в зв’язку закриття компанії.
Обовязки: Прийом та постановка на облік ТМЦ на магазин підприємства, участь в інвентаризації
Контроль та забезпечення якісного обслуговування покупців згідно із стандартами компанії, вирішення конфліктних ситуацій, контроль та координація роботи співробітників торгового залу, контроль роботи касирів.
Досягнення: Завдяки великій кількості покупців навчилася правильно розраховувати час персоналу (обіди, перерви) для зменшення черг на касах, а також виробила стресостійкійсть - внаслідок спілкування з різними претензіями покупців. Досягнення поставлених цілей керівництвом компанії.
ОСНОВНА ОСВІТА
В 2010р. Закінчила вищий навчальний заклад» Відкритий міжнародний університет розвитку людини за спеціальністю» Фінанси» и здобула кваліфікацію молодшого спеціалістами з фінансів.
ДОСЯГНЕННЯ:
1. Виконання плану товарообігу;
2. Знаходжу спільну мову з працівниками;
3. Вирішення конфліктних ситуацій з покупцями;
4. Паралельне виконання задач;
5. Стресостійкість.
ВМІННЯ І НАВИЧКИ:
Працюю з пакетом Microsoft Office, 1С 8.2, знання та вміння вести касову звітность.
Ставлю перед собою цілі та їх досягаю.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Комунікабельна, уважна, порядна, відповідальна, чесна, ініціативна, організована; стресостійка, пунктуальна, креативна, самостійна, харизматична, врівноважена, аналітичний склад розуму, вмію працювати у команді.
ЗНАННЯ МОВ:
1) українська – рідна;
2) російська – рідна;
3) польська - початковий (Elementary) (A2);
Підписатись на розсилку нових резюме: "Заступник директора в Києві"