UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Заступник директора в Києві
  5. Заступник директора
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Заступник директора

Заблоковано
1 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Керівництво

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - ПК – вільно (Word, Excel, e-mail, інтернет, 1С бухгалтерія 7 та 8), офісна техніка. Особисті якості: - Відповідальна, активна, комунікабельна, дипломатична, виражені організаторські здібності та лідерські якості, управління персоналом, управління продажами, управління закупками, діловодство та документооборот підприємства, ведення переговорів. 2007-2011р. – ТОВ «Фігаро-Кейтерінг» ресторан виїзного обслуговування, м. Київ - заступник директора: Контроль роботи підрозділів компанії та виконання поставлених перед ними задач; Управління персоналом, набір, навчання, ротація, складання графіків відпусток; Внутрішній контроль роботи бухгалтерії; Взаємодія з держорганами (СЕС, Пожежна інспекція і т.д.). Адміністративно - господарська діяльність (постановка задач внутрішньої роботи компанії та контроль за їх виконанням) Складання звітності по продажу послуг Кейтерінгу. Контроль якості обслуговування на фуршетах, банкетах, конференціях і т.д. Пошук, презентація та закупка необхідного обладнання, інвентарю, текстилю, матеріалів і т.п. для компанії. Контроль за ефективним використанням всіх ТМЦ на складах, та їх схоронність. Укладання договорів з постачальниками та покупцями. Реалізація цінової політики компанії. 2005-2007 - ТОВ «Фігаро-Кетерінг» - Керівник відділу транспортної та складської логістики Управління технічно-транспортним відділом та складським відділом (склад посуду, склад текстилю та дизайну, склад важкого обладнання, склад готової продукції) зі штатом 28 підлеглих працівників; Планування щоденних стратегічних та тактичних задач в повному обсязі технічно-транспортного відділу і складського відділу і в частковому обсязі щоденних стратегічних задач виробництва та відділу сервісу; Щоденне складання планово-маршрутного листа; Контроль за відправленням та поверненням в необхідній кількості всіх замовлених ТМЦ ; Повне забезпечення кожного замовника необхідними ТМЦ та кількістю технічного персоналу; Проведення інвентаризацій на складах та відображення її результатів в бухгалтерській програмі 1С; Організація та контроль за поточним та частковим ремонтом транспортних засобів компанії; Пошук та залучення до тимчасової роботи технічного персоналу зі сторони; Розроблена розрахункова таблиця для відділу продажу по розрахунку затрат на транспортні послуги при обслуговуванні замовника в любій місцевості України. Розроблено та успішно упроваджено планово-маршрутний лист, який організовує роботу чотирьох відділів компанії з мінімальними затратами як людського ресурсу так і матеріального ресурсу. Розроблені посадові інструкції з урахуванням усіх потреб компанії для водіїв та технічних співробітників. 2004 – 2005 ТОВ «Фігаро-Кетерінг» - комірник Збір посуду, текстилю, важкого обладнання та продуктів харчування на обслуговування; Виїзд адміністратором на обслуговування; Була розроблена та впроваджена програма для складів, яка дала можливість ефективного використання ТМЦ для проведення обслуговувань. 2001 -2004 р. – ТОВ «Рейнбо-Плюс» продуктовий магазин, м. Київ продавець гастрономії та кулінарії: продаж продуктів харчування та комплексних обідів; замовлення та прийом товару; переобліки. 1998 – 1999р. – ТОВ «Львівська брама» продуктовий магазин, м. Київ касир - продавець кондитерського відділу: робота з касовим апаратом; заповн2010р. по теперішній час – МАУП м. Києва, Спеціальність «Менеджмент управління бізнесом». 1996 – 1999р. – Український фінансово – економічний інститут м. Ірпінь, Київська обл., Спеціальність «Економіка підприємства»2010р. – тренінг «Управління людьми та мотивація» в «BogushTimе», м. Київ. 2008р. – семінар-тренінг «Технологія організації роботи банкетної служби» в «MarketingJazz», м. Київ. 2008р. – тренінг «Ланцюжок створення прибутку або складові успіху в сфері послуг і гостинності» в GLOBAL LEADERSHIP, ING, м. Київ. 2006 – 2007р. – тренінги «Переорієнтація поведінки дітей», «Розуміння себе та інших» та «Професійні продажі» у «Всесвітньому центрі взаєморозуміння», м. Київ. 2004р. – курси користувача ПЕОМ в Учбовому центрі «Терра», м. Київ. 2000р. – курси бухгалтера в Учбовому центрі ПФ «Валкар-2», м. Київ.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору