Кабинет Министров планирует в 2012 году поэтапно повысить должностные оклады работников бюджетной сферы в среднем на 19%.
"В среднем за год размер должностных окладов работников бюджетной сферы будет повышен на 19%",- сказал премьер-министр Николай Азаров, открывая заседание Кабмина.
Он отметил, что в течение 2012 года размер должностных окладов бюджетников будет повышаться 6 раз.
Так, по его словам, в январе должностной оклад учителя высшей категории повыситься на 150 гривен, в декабре - на 287 гривен; должностной оклад врача-хирурга 1 квалификационной категории в январе повысится на 157 гривен до 1 755 гривен, в декабре - на 307 гривен до 1 905 гривен.
В среднем за год, по словам премьера, зарплата служащих этой категории повысится на 400-500 гривен.
Азаров подчеркнул, что запланированное увеличение зарплат возможно только в условиях стабильности и обеспечения запланированных темпов роста экономики.
Премьер также отметил, что в 2011 году реальная зарплата в Украине выросла на 8,5% при инфляции 4,6%.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.