Новое исследование учёных из Университета Гранады демонстрирует, что те офисные сотрудники, которые считают, что не заслуживают занимаемой ими должности, сознательно окружают себя наименее компетентными помощниками. Таким образом подобного рода начальники неосознанно стараются оправдать своё привилегированное положение - дескать, при таких подчиненных и я могу быть начальником.
В исследовании приняло участие 73 студента из университета Гранады, представляющих факультет психологии, факультет педагогики и школу социальных работников. Значительная часть добровольцев (85.7 %) были женщинами в возрасте от 18 до 25 лет. Все участники должны были пройти через ситуацию, в которой им необходимо было вступить в роли начальника. В данном случае студентов попросили выступить на конференции, причем для облегчения работы любой студент мог обратиться к людям, которые должны были выполнять роль помощников при подготовке к вступлению. При этом ряд помощников отличался повышенным чувством ответственности и компетентности, тогда как другие студенты в заведомо меньшей степени владели этими качествами.
В результате учёные выяснил: более компетентные люди стараются работать с такими же ответственными профессионалами, тогда как слабые и вечно сомневающиеся в собственных силах начальники редко выбирают успешных и многообещающих работников, предпочитая тех, кто послабее, на чьем фоне сами начальники будут смотреться более выигрышно.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.