Вчера киевляне добирались по мосту Патона на работу вдвое дольше обычного — в огромной пробке машины двигались по сантиметру. Такая картина может затянуться надолго — наконец начались полномасштабные работы по сооружению в этом месте трехуровневой развязки в виде турбины, которая облегчит жизнь водителям.
«Мы закончили делать временные объезды для машин и на днях пустили по нему транспорт. Там, где надо, уже идет строительство развязки. Также одновременно приступили к возведению эстакады на пересечении с Днепровским спуском», — рассказывает нам начальник «Киевавтодора» Георгий Глинский.
К маю развязки обещают закончить. Водителям в это время лучше воспользоваться другими мостами — Метро и новым Дарницким.
Як взаємодіяти з такими людьми, які вічно мають рацію, дізнавався Jobs.ua.
Чим такі ігри стануть у пригоді працівникам вашої компанії? Щоб пройти подібну гру, доведеться співпрацювати. Всі свої дії ви змушені координувати з іншим гравцем чи навіть з кількома.
До відмов не звикати кожній людині, ми стикаємося з ними щодня. Але чи варто реагувати на відмову як остаточний вердикт? Портал з пошуку роботи Jobs.ua пропонує з’ясувати, як реагувати на відмови так, щоб співрозмовники вас почули.
Портал з працевлаштування Jobs.ua дізнавався, які перспективи має legaltech, юриспруденція 21-століття на стику традиційних підходів і сучасних технологій.
Люди схильні плутати бодігардів і охоронців, ставлячи між ними знак рівності. Проте це не так, охоронець не завжди надає клієнту послуги фізичного захисту.