1 января 2012 года вступил в силу Закон Украины «О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины и некоторые другие законодательные акты Украины относительно упрощенной системы налогообложения, учета и отчетности»
Об этом сообщили в пресс-службе Министерства финансов Украины.
Так, согласно новым правилам налогообложения, учета и отчетности по упрощенной системе (глава 1 раздела XIV Налогового кодекса) введены следующие нововведения:
- Новые формы книги учета доходов и книги учета доходов и расходов и порядков их ведения;
- Новые формы свидетельства плательщика единого налога и порядка выдачи свидетельства, формы и порядка представления заявления о применении упрощенной системы налогообложения и формы расчета дохода за предыдущий календарный год;
- Формы налоговых деклараций плательщика единого налога.
Кроме того, отменено положение о взимании фиксированного налога, а также ограничения по отнесению на расходы налогоплательщика на прибыль расходов на приобретение товаров у физических лиц - плательщиков единого налога.
Напомним, с 1 января в Украине ставка налога на прибыль предприятий уменьшается с 23% до 21%. ставка налога на прибыль в размере 21% будет действовать до 31 декабря 2012 года включительно. С 1 января по 31 декабря 2013 налог будет уменьшен до 19%, а с 1 января 2014 года - 16%.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.