Зазвичай під опікою мерчендайзера знаходяться від трьох до двадцяти магазинів. За робочий день в ідеалі потрібно об'їхати їх все. На практиці, якщо «підопічних» багато, відвідувати кожну крапку потрібно не рідше, ніж раз в тиждень-два. Невипадково працедавці вважають за краще брати на роботу мерчендайзерів з особистим автомобілем. Встигнути скрізь, користуючись суспільним транспортом, практично нереально.
Оптова і роздрібна торгівля.
В більшості випадків мерчендайзер – це стартова позиція. Наполегливі і цілеспрямовані довго на цьому етапі не затримуються, і вже через рік стають старшими мерчендайзерами.
Наступний ступінь кар'єрних сходів – супервайзер. Цей фахівець керує групою мерчендайзерів: координує їх роботу, пояснює стратегію проведення рекламної кампанії, прийняту в даний момент у фірмі. Супервайзер спілкується з керівництвом компанії, від якого отримує безпосередні вказівки.
Через декілька років супервайзер може дорости до торгового представника компанії в районі, місті і навіть регіоні. Вищий ступінь – керівник торгового представництва міжнародної компанії в якій-небудь країні або групі країн.
Інший варіант розвитку кар'єри – реклама і маркетинг.
Абсолютна більшість працедавців вважають за краще набирати молодих співробітників (18-25 років) і самостійно ростити кадри. Для цього при крупних торговий-виробничих компаніях діють спеціальні учбові центри.
А ви знаєте, що професія мерчандайзера не тільки цікава, але і достатньо складна? Щоб з вас вийшов чудовий Мерчандайзер, потрібно володіти теоретичним і практичними знаннями, а головне - уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.
Також пам'ятайте - успішний Мерчандайзер не може собі дозволити допустити помилку в роботі. Тим більше, якщо ви налаштовані на успішну кар'єру. Адже підвищують тільки кваліфікованих фахівців.
Якщо ж ви вже вирішили, що Мерчандайзер – це ваша майбутня професія, але ще не знаєте, як стати мерчандайзера, перегляньте пропозиції українських вузів і учбових центрів по підготовці фахівців цієї сфери.