Робочий день кондуктора починається в п'ять-шість ранку. Щоб отримати папери, потрібно приїхати в депо ще раніше. Тривалість зміни в середньому - від семи до дванадцяти годин. Працювати доводиться і в мороз, і в спеку. Пасажири - самі різні. Деякі зривають свій поганий настрій на кондукторі, навіть не помічаючи цього. Інший раз доводиться мати справу з підхмеленими пасажирами, з хуліганами.
Трамвайні, автобусні і тролейбусні депо. У Києві кондукторів практично повністю замінила електронна система перевірки проїзних квитків, але в інших містах України професія актуальна як і раніше.
Зазвичай зарплата кондуктора складається з гарантованого окладу плюс відсоток, який залежить від привезеної виручки. Тому існує конкуренція за прибуткові маршрути. Іноді кондукторам виплачуються компенсації за нелегкі умови праці, наприклад, так звані "зимові". В середньому зарплата кондуктора 100-150 у.о..
А ви знаєте, що професія кондуктора не тільки цікава, але і достатньо складна? Щоб з вас вийшов чудовий Кондуктор, потрібно володіти теоретичним і практичними знаннями, а головне - уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.
Також пам'ятайте - успішний Кондуктор не може собі дозволити допустити помилку в роботі. Тим більше, якщо ви налаштовані на успішну кар'єру. Адже підвищують тільки кваліфікованих фахівців.
Якщо ж ви вже вирішили, що Кондуктор – це ваша майбутня професія, але ще не знаєте, як стати кондуктора, перегляньте пропозиції українських вузів і учбових центрів по підготовці фахівців цієї сфери.