Машиністу потрібно мати залізне здоров'я: управляти електропоїздом - робота шкідлива. Це велике навантаження на зір і слух, дію електромагнітного випромінювання і вібрації, запорошене повітря (у тому числі і металевий пил, особливо в метро). Не випадково робочий день машиніста (або ніч) починається з обов'язкового медогляду: перевірки тиску, температури, серцевої діяльності, тесту на алкоголь.
Метрополітен
Об'єм пасажирських перевезень постійно росте, лінії розвиваються. тому приміські потяги і метро мають постійну потребу в машиністах і помічниках. Але, перш ніж пов'язати своє життя з управлінням електропоїздом, слід знати: це робота не на рік-два. Для того, щоб стати «своїм» на залізниці, їй доведеться присвятити велику частину життя. Зарплата у помічників машиніста від 400 у.о., машиністи зі стажем, отримуючи премії і надбавки, заробляють до 800 у.о.
Середнє професійне.
А ви знаєте, що професія машиніста електропотягу не тільки цікава, але і достатньо складна? Щоб з вас вийшов чудовий Машиніст електропотягу, потрібно володіти теоретичним і практичними знаннями, а головне - уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.
Також пам'ятайте - успішний Машиніст електропотягу не може собі дозволити допустити помилку в роботі. Тим більше, якщо ви налаштовані на успішну кар'єру. Адже підвищують тільки кваліфікованих фахівців.
Якщо ж ви вже вирішили, що Машиніст електропотягу – це ваша майбутня професія, але ще не знаєте, як стати машиніста електропотягу, перегляньте пропозиції українських вузів і учбових центрів по підготовці фахівців цієї сфери.