UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Hr generalist. recruiter. в Києві
  5. Hr generalist. recruiter.
Запропонувати вакансію
Резюме Hr generalist. recruiter.
Степанюк Сергiй

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяHr generalist. recruiter.

Заблоковано
20 000 грн.
 27 травня 2021  Місто: Київ
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал
Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Hr menager
Будiвельний супермаркет (Сфера продажу будiвельних матерiалiв), Житомир
10.2014 − 04.2018 (3 роки 6 місяців)

Ключові знання і навички:

Ведення кадрового діловодства.

Розробка посадових інструкцій, штатного розкладу;

Знання трудового законодавства;

Навчання і розвиток персоналу

Знаю головні HR-тенденції і методи, які потрібно впроваджувати. Володію техніками з розвитку бренду роботодавця.

Знаю теорію поколінь: X, Y і Z. Розумію мотивацію, пріоритети і цінності представників кожного покоління.

Обізнаний про сьогоднішній і вчорашній стан ринку праці: аналізую, порівнюю і прогнозую тенденції.

Знаю, що таке метод OKR для встановлення цілей і бажаних результатів в організації.

Знаю принципи візуальної психодіагностики особистості.

Знаю базові характеристики поведінки, міміки, жестикуляції і вигляду людини, які відображають психологічний стан особистості.

Вмію аналізувати ці характеристики, щоб грамотно трактувати потенціал і можливості кожного працівника.

Знаю методики залучення талантів - talent acquisition.

Вмію проводити моніторинг професіоналів, встановлювати і підтримувати з ними зв'язок, щоб в подальшому залучати їх в команду.

Вмію оцінювати результативність співробітників за методом performance review. Можу підготувати критерії оцінювання персоналу та знаю, як опрацювати результати опитувань і сформулювати висновки щодо подальших установкам і цілям.

Знаю, як мотивувати співробітників без використання фінансової мотивації.

Психологія спілкування і soft skills

Володію прийомами активного слухача. Маю співрозмовника до спілкування. Вмію розпізнати суть і виділити головні тези з розмови. Вмію відокремлювати суб'єктивна думка від дійсності, раціонально оцінюючи ситуаци.

Вмію переконувати і готовий пояснити «чому і навіщо». Структурно і послідовно відстоюю свої погляди, ідеї та рішення. Готовий вести раціональну дискусію.

Можу надихати людей навколо себе, щоб вони орієнтувалися на вашу порядку, радилися і бачили в вас приклад для наслідування.

Вмію працювати в режимі багатозадачності. Готовий виконувати кілька завдань одночасно, переключаючись з одного процесу на інший.

Знаю, як складати X-Ray запити і розумію правила та принципи булевого пошуку.

Можу провести глибоке дослідження інформації про кандидатів і проаналізувати, наскільки вони підходять під конкретну роль.

Професійні навички і hard skills

Розумію метрики HR-аналітики і вмію застосовувати їх.

Вмію писати цікаві, грамотні і зрозумілі тексти. Знаю правила інформаційного стилю, копірайтингу і сторітеллінга.

Використовую сорсинг і скринінг кандидатів. Вмію проводити попереднє і стресова співбесіда.

Вмію працювати з сервісами автоматизації підбору і системами управління персоналом. Рутинні завдання і операції автоматизує, використовуючи програми та додатки для рекрутерів. Наприклад, знаю і використовую системи: CRM, ATS, HRM і TMS.

Знаю що таке utm-мітки, як їх налаштувати і використовувати у вакансіях.

Вмію складати воронку рекрутингу, враховуючи конверсію всіх етапів.

Знаю як розробити принципи і сценарій розвитку корпоративної культури. Можу реалізувати план завдань та заходів щодо впровадження нових цінностей і норм культури компанії.

Знаю про системи корпоративного навчання, розумію їх принципи і цілі. Можу вибудувати стратегію розвитку корпоративної освітнього середовища або ефективно підтримувати вже Створення.

Знаю програми адаптації та онбордінга нових працівників. Знаю, як їх впроваджувати, орієнтуючись на принципи корпоративної культури.

Розумію організаційну систему компанії - ієрархію підпорядкування. Знаю основні типи структур управління підприємством.

Знаю основи та норми трудового законодавства.

Вмію оформляти контракти, угоди та трудові договори.

Знаю і проводжу спецперевірку кандидатів.

Знаю правила обчислення стажу, пільг, лікарняних і відпусток.

Ведення трудових книжок та особових справ співробітників.

Економічна і фінансова грамотність

Можу провести збір і глибокий аналіз зарплат на ринку праці для конкретної галузі.

Можу спрогнозувати і обгрунтувати бюджет, який буде потрібно на пошук співробітників.

Знаю, які методи і техніки використовувати, щоб мінімізувати витрати на пошук і найм співробітників.

Основи маркетингу

Знаю що таке голос бренду і тональність комунікації - іду цим принципам, складаючи вакансії і спілкуючись з кандидатами.

Вмію аналізувати трафік, щоб розуміти, які ресурси найбільш ефективні для розміщення вакансій.

Знаю що таке цільова аудиторія. Можу створити портрет цільового кандидата, щоб розуміти, на яких ресурсах краще розміщувати вакансії і шукати співробітників.

Мені відомі способи роботи з негативом в інтернеті. знаю як реагувати на недоброзичливі відгуки від колишніх співробітників.

Вмію «оживляти» і персоналізувати email-листи для потенційних кандидатів, щоб вони зацікавилися в вакансії.

Знаю принципи таргетингу, ретаргетінга, Лендінзі і рекламних кампаній в соціальних мережах, щоб використовувати інструменти маркетингу для пошуку і залучення потрібних кандидатів.

Досягнення:

Зменшено вiдсоток плинності кадрів за час роботи на 40%;

Було створено базу кандидатів, що дало модливiсть значною мiрою прискорити процес пошуку персоналу.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Начальник сектору по роботi з персоналом
Державна пенiтенцiарна служба (Органи виконавчої влади), Житомир
05.2009 − 11.2014 (5 років 6 місяців)

Ведення кадрового діловодства.

Розробка посадових інструкцій, штатного розкладу;

Знання трудового законодавства;

Навчання і розвиток персоналу.

Введення всіх облікових документів відповідно Кзот. Особові справи. Трудові книжки . Спец. перевірки кандидатів.

Освіта

Житомирський державний університет ім. і.Франка (Житомир)
Психология
повна вища, 09.2008 − 03.2013 (4 роки 5 місяців)
Житомирський державний полiтехнiчний университет  (Житомир)
Факультет iнформацiйно компютерних технологiй
повна вища, 09.2005 − 02.2010 (4 роки 5 місяців)

Знання мов:

Англійська - Вище середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: «Кадры», «Сотрудники предприятия», «Про100 Табельщик», «ОфисМетрика»бухгалтеры 1С, «Налогоплательщик ЮЛ», «Парус»,
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Гідна оплата праці. Офіційне оформлення, соц.пакет. Репутація Вашої компанії на ринку. Можливість впливати на розвиток фірми. Цікаві завдання і проекти. Підтримка персоналу в професійному розвитку. Доступ до сучасних технологій, та навчання.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору