UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Тернополі
  4. Резюме Менеджер, економіст в
  5. Менеджер, економіст
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер, економіст

Заблоковано
5 500 грн.
 15 серпня 2018  Місто: Тернопіль
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Консалтинг; Офісний персонал

Досвід роботи

редактор-дизайнер
Фото- відео- студія «Perfect»
08.2012 − 11.2013 (1 рік 3 місяці)
економіст
Учбово-виробниче підприємство УТОС
09.2009 − 12.2009 (3 місяці)
1) складання бізнес-плану діяльності підприємства; 2) складання калькуляції продукції; 3) аналіз економічних показників діяльності підприємства
спеціаліст з кадрового діловодства
ДП «САВ-ТЕР», групи компаній «Фокстрот
10.2008 − 04.2009 (5 місяців)
Кадрове діловодство та кадровий облік, ведення табелів обліку робочого часу
Інспектор з кадрів
ТОВ «СЕ Борднетце-Україна»
07.2006 − 10.2008 (2 роки 3 місяці)
1) кадрове діловодство та кадровий облік, ведення табелів обліку робочого часу; 2) нарахування заробітної плати (оклади, відрядна оплата праці); 3) оформлення дозволів для працевлаштування іноземців, тимчасова реєстрація іноземців для проживання на території України
економіст, інспектор з кадрів
ДП «Тернопільський Промбудпроект»
04.2002 − 06.2006 (4 роки 2 місяці)
1) кадрове діловодство та кадровий облік, ведення табелів обліку робочого часу; 2) складання актів виконаних будівельно-монтажних робіт; 3) нарахування заробітної плати (оклади, відрядна оплата праці)

Освіта

Тернопільська академія народного господарства
Адміністративний менеджмент
повна вища, 09.1996 − 06.2001 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

1) кадрове діловодство та кадровий облік, ведення табелів обліку робочого часу;

2) складання бізнес-плану діяльності підприємства;

3) складання актів виконаних будівельно-монтажних робіт;

4) складання калькуляції продукції;

5) аналіз економічних показників діяльності підприємства;

6) нарахування заробітної плати (оклади, відрядна оплата праці);

7) оформлення дозволів для працевлаштування іноземців, тимчасова реєстрація іноземців для проживання на території України;

ПК на рівні користувача (Windows, MSOffice, Internet, , Adobe Photoshop, Adobe Premiere)

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору