Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Рівному
    4. Резюме Начальник відділу продажу, Замісник-помічник керівника, Начальник відділу компанії, Менеджер в
    5. Начальник відділу продажу, Замісник-помічник керівника, Начальник відділу компанії, Менеджер
    Запропонувати вакансію
    Резюме Начальник відділу продажу, Замісник-помічник керівника,  Начальник відділу компанії, Менеджер
    Баранович Владимир

    Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяНачальник відділу продажу, Замісник-помічник керівника, Начальник відділу компанії, Менеджер

    Заблоковано
    20 000 грн.
     13 грудня 2022  Місто: Рівне
    Вік:51 рік
    Режим роботи:повний робочий день
    Рубрики: Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі; Робота за кордоном
    або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

    Досвід роботи

    довірений представник
    ПП Баранович О.П
    02.2007 − 12.2016 (9 років 9 місяців)

    Продаж та здача нерухомості в оренду,ріелторська діяльність,готельний бізнес.

    Основні обов’язки:

    - рекламна компанія в тому числі і в інтернет ресурсах,

    - організація процесу роботи,

    - робота з клієнтами,

    - робота з найнятими працівниками,

    - підбір персоналу,

    - представництво в контролюючих та силових органах.

    комерційний директор.
    ППФ «TECHMICS»
    02.2004 − 04.2007 (3 роки 2 місяці)

    Розробка,виробництво та реалізація радіоелектронних пристроїв,продажа, ремонт і обслуговування електронної техніки, комп’ютерів та оргтехніки.

    Основні обов’язки:

    - організація праці,

    - пошук клієнтів,

    - організація продаж,

    - рекламна компанія,

    - вивчення та аналіз ринку збуту,

    - маркетинг, підготовка та підписання договорів,

    - захист комерційних інтересів фірми,

    - робота з клієнтами,

    - збільшення прибутку фірми,

    - продаж через Інтернет,

    - залучення торгових представників та їх навчання.

    керівник відділу комерції та комп’терно- інформаційних комунікацій.
    Фірма ДП «Флор»
    02.1999 − 10.1999 (7 місяців)

    Реалізація комп’ютерів та оргтехніки, поліграфії і канцтоварів.

    Обов’язки:

    - керівництво відділом,

    - пошук клієнтів та робота з ними,

    - вивчення та аналіз ринку збуту,

    - підготовка та підписання договорів,

    - оформлення первинної документації,

    - поширення програмних продуктів, їх встановлення та навчання роботи з ними.

    - системний адміністратор.

    замісник директора з комерційних питань.
    ППФ «Флаур»
    02.1999 − 03.2003 (4 роки )

    Реалізація комп’ютерів та оргтехніки, поліграфії і канцтоварів.

    Основні обов‘язки:

    - керівництво фірмою,

    - оформлення первинної документації,

    - підготовка та підписання договорів,

    - поширення продукції на ринку,

    - пошук та залучення клієнтів,

    - вивчення та аналіз ринку збуту.

    - розробка плану розвитку проекту, його економічне обгрунтування;

    - підбір персоналу, психологічна підготовка його для досягнення єдиної мети;

    - підготовка рекламних проектів;

    - укладання договорів про співпрацю.

    завідувач відділом АСУ, оргтехніки та електронно-контрольних касових апаратів.
    Фірма «Соло Флор»
    02.1998 − 03.1999 (1 рік )

    реалізація комп’ютерів, комплектуючих матеріалів, оргтехніки, телефонів різної модифікації, електронно-контрольних касових апаратів,товарів широкого вжитку.

    Основні обов’язки:

    - Керівництво відділом,

    - пошук клієнтів,

    - вивчення та аналіз ринку збуту,

    - продаж та введення в користування, гарантійне обслуговування, програмування та ремонт ЕККА,

    - оформлення первинної документації, підготовка та підписання договорів.

    інженер-програміст та юрист ЗАО «РДСК»
    ДП «УМБ» ЗАО «РДСК»
    02.1997 − 05.1998 (1 рік 2 місяці)

    - програмування ПК,

    - контроль за роботою програм,

    - усунення пошкоджень.

    - підготовка наказів по кадрових питаннях, юридичні консультації потрудовому ЗКУ, ведення первинної та кадрової документації підприємства;

    - захист інтересів фірми в суді.

    підприємницька діяльність
    ПП
    02.1996 − 02.1997 (1 рік )

    робота з продуктами харчування…. інша діяльність….

    Освіта

    Рівненський державний сільськогосподарський технікум, факультет правознавства
    юрист
    середньо-спеціальна, 02.1996 − 05.1997 (1 рік 2 місяці)
    1986 -1990 – Київський технікум електронних приладів, факультет радіоаппаратобудування
    радіотехнік конструктор широкого профілю
    середньо-спеціальна, 09.1986 − 08.1990 (3 роки 11 місяців)

    Додаткова інформація

    Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - Володіння ПК (Word, Exel, Windows, Internet, Dos, Photoshop, Corel); - Права водія категорії «А», «В»; - Особистий автомобіль марки SY KYRON, досвід керування -25 років; - Вільно володію українською та російською мовами, англійська – із словником, але постійно вдосконалююсь. - Наявність нерухомості . - Наявність ділових зв'язків. - Цілеспрямованість, відповідальність, порядність,здатність до швидкого навчання. - Екс чемпіон області по шахам. <p>- Цілеспрямованість, відповідальність, порядність,здатність до швидкого навчання.</p><p>- Практичний досвід розкрутки проектів, керування людьми.<br /></p><p>-Будь-який проект підніму з «нуля» та виведу на рівень прибутковості.</p><p>Я можу створити хорошу команду для втілення в життя Ваших сподівань.</p>
    Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: отримання посади начальника відділу продаж, замісника керівника або його помічника, начальника відділу перспективної компанії,,менеджера…

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *


    Часто шукають

    ↑ Вгору