Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
зустріч пацієнтів
-прийом платежів та фіскалізація
-робота в системі Cliniccards, Checkbox
-прийом вхідних дзвінків, запис пацієнтів
-роз’яснення по прайсу та послугам клініки
-оптимізація роботи лікарів та асистентів клініки
- розрахунок клієнтів та ведення каси, формування щоденних звітів, розрахунок за терміналом, дотримання касової дисципліни, підтримка життєдіяльності клініки (замовлення господарчих товарів, канцелярського приладдя тощо);
- Исследование технической стороны рынка для составления списка возможных клиентов.
- Подготовка предложений по продаже, ответы на вопросы клиентов.
- Привлечение клиентов.
- Увеличение количества сделок, объемов продаж
- Лидогенерация
- работа в Amo CRM
- работа в LinkedIn
Работая с клиентами каждый день владею такими навыками как:
- Быстро принимать решения
- Коммуникабельность
-Стрессоустойчивость
- Оперативность
- Работа с возражениями.
- Работа с ПК и приложениями.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Офіс-менеджер в Києві"