Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Вирішення технологічних питань щодо роботи продуктів та послуг для клієнтів МСБ . Виявлення системного збою, пропозиції вдосконалення діючих процесів та розширення можливостей існуючих послуг. Комунікація з клієнтами, бізнесами та іншими профільними фахівцями різних рівнів забезпечення роботи продукту чи послуги.
Консультування клієнтів рівня Голд з питань роботи інітернет-банкінгу, обслуговування із-за кордону та ін.
Консультування клієнтів в режимі чату з питань роботи інтернет-банкінгу для фізичних та юридичних осіб окремо. Презентації щодо вдосконалення та розширення можливостей інтернет-банкінгу
Ідентифікація, вірішення питань та консультація клієнта у соц. мережах ( Facebook, twitter, Vkontakte)та ще понад 100 форумів
Підписатись на розсилку нових резюме: "Спеціаліст з технологічного обслуговування продуктів МСБ в Дніпрі"