Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
1. Моніторинг інформації на рекламних площадках з метою виявлення потенційних клієнтів та першочергова комунікація для уточнення даних та подальшої побудови співпраці.
2. Постійна комунікація між продавцями та покупцями. Розміщення рекламних оголошень на різних площадках, створення власних фото об'єктів та робота над текстом для покращення якості контенту.
3. Робота з CRM системою.
4. Робота з базами даних та реєстрами.
5. Підписання договорів.
6. Повна перевірка документації, яка необхідна для заключення договору купівлі-продажу.
7. Ведення клієнта на всіх етапах: з моменту внесення в CRM до моменту підписання договору та досягнення очікуваного результату, надання допомоги на усіх етапах.
8. Робота з холодними дзвінками та запереченнями.
9. Налаштування комунікації з забудовниками на максимально вигідних умовах.
10. Виїзди на об'єкти та їх презентація.
11. Розробка та правова експертиза договорів в сфері нерухомості купівлі-продажу та оренди житла.
12. Консультація існуючої бази клієнтів.
13. Підписання контрактів, повний документальний супровід між агентством та клієнтом.
14. Аналіз ринку, виявлення потреб над ринком.
Обов'язки:
1. Першочергове реагування на звернення громадян.
2. Правова кваліфікація дій, надання правових роз'яснень в сфері адміністративного та кримінального права.
3. Виявлення та припинення правопорушень, а також оформлення та складання адмінматеріалів.
4. Виступав в ролі психологічного медіатора для допомоги жертвам домашнього насильства та вразливим верствам населення.
5. Надання невідкладної домедичної допомоги.
6. Представництво в судових інстанціях в ролі відповідача по оскарженню винесених постанов та складених протоколів під час виконання службових обов'язків. Доведення правомірності складання адмінматеріалів.
7. Співпраця з правоохоронними та судовими органами, МЧС, військовими, медзакладами, виконавчою службою.
8. Аналіз чинного законодавства.
9. Підготовка процесуальних документів та направлення їх у відповідні органи.
10. Підготовка відповідей на запити громадян.
11. Складання юридичних документів (скарги, пояснення, схеми ДТП, заяви, пояснення, протоколи, постанови тощо).
12. Ведення консультаційної роботи з правових питань, віднесених до компетенції органів державної влади.
13. Вміння користуватися різноманітними приладами та програмним забезпеченням: планшети, портативний принтер, газоаналізатор "DRAGER", вимірювач швидкості "Trucam", камери відеоспостереження, тощо.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Support manager в Києві"