UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Заступник директора в Києві
  5. Заступник директора
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Заступник директора

Заблоковано
20 000 грн.
 18 жовтня 2019  Місто: Київ
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: IT, WEB фахівці; Офісний персонал; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Опис

Ціль: можливість використання свого професійного досвіду на посаді заступника директора, керівника департаменту, керівника відділу

Бажаний рівень заробітної плати від 20 000 грн.

Професійні навички: навички керування людьми, навички стратегічного планування, знання комп’ютерних програм на рівні досвідченого користувача, досвід ведення переговорів; досвід підбору, навчання, адаптації, та мотивації персоналу, здатність примати нестандартні управлінські рішення, навички раціонального розподілення повноважень, навички планування та контролю, вміння переконувати, проведення бізнес-аналізу; оптимізація бізнес процесів на підприємстві, організація та проведення презентацій, зустрічей, ведення ділового листування, робота з вітчизняними та закордонними постачальниками, досвід в участі тендерних закупівль.


Досвід роботи


Заступник директора, Директор

Березень 2012 – Січень 2018

ТОВ «Оператор електронної реєстрації та звітності»

Розробка, впровадження та супровід веб-сервісу електронного документообігу та подання електронної звітності до Державних органів з використанням електронно-цифрового підпису.

Основні функції:

- Організація процесів IT-компанії та їх адміністрування (керування персоналом, керування розробкою, обслуговування користувачів, взаємодія з аутсорсинговими компаніями).

- Контроль юридичної діяльності компанії.

- Управління фінансами компанії.

- Управління персоналом ІТ компанії, яка займається розробкою та впровадженням програмного продукту, штат до 50 чоловік.

- Вивчення кон’юнктури ринку та реалізація вибраних напрямків діяльності, керування розробкою та впровадженням порталу електронної звітності «Оператор електронного документообігу» (http://zvitoperator.ua/). Портал обслуговав більш ніж 15 000 клієнтів щодо подачі звітності до державних органів та електронний документообіг.

- Створення служби інформаційної підтримки користувачів порталу всіх рівнів (технічного і користувацького).

- Персональний досвід у вивченні та супроводі найбільш поширених проблем, які зустрічаються при експлуатації програмного продукту, використанні та інтеграції цифрового підпису.

- Проведення комунікацій з адресатами, при реалізації функціоналу порталу, проведення круглих столів та обговорення можливостей та узгодження процедури взаємодії.

- Продаж та просування IT-продуктів на ринок.

- Взаємодія з профільними державними органами та підрозділами


Адміністратор реєстрацій

Березень 2013 – грудень 2017

ПрАТ «Інфраструктура відкритих ключів» Акредитований Центр Сертифікації Ключів

Основні функції:

- адміністрування та навчання персоналу для відокремлених пунктів реєстрації;

- впровадження та виробництво електронно-цифрового підпису;

- оцінка можливостей та інтеграція електронно цифрового підпису для спеціалізованого програмного забезпечення;

- участь у круглих столах з розвитку та впровадження електронно-цифрового підпису.


Директор

Червень 2010 – лютий 2012

ПП «Авісіна»

Оптова торгівля продуктової та агрохімічної групи товарів.

Основні функції:

- Організація, планування і координація всіх видів діяльності підприємства

- Робота з контрагентами

- Укладення і виконання господарських та фінансових договорів

- Підготовка та переклад технічної документації

- Участь у тендерних закупівлях


Менеджер медичного обладнання

Січень 2007 – червень 2010 рік

ТОВ «Сітімед» торгівля та обслуговування медичного обладнання. Представництво закордонних компаній на Україні.

Основні функції:

- Організація діяльності підприємства

- Укладання та супроводження міжнародних контрактів

- Повний супровід міжнародних замовлень підприємства

- Організація логістики підприємства

- Робота з приватними та державними клініками

- Взаємодія з державними профільними органами та підрозділами

- Повний супровід клієнтів на всіх стадіях продажу

- Пошук та робота з клієнтами


Менеджер медичного обладнання

Січень 2005 – грудень 2006

ЗАТ «УкрМедТехніка» торгівля та обслуговування медичного обладнання. Представництво закордонних компаній на Україні.

Основні функції:

- Відповідальний за напрямок підприємства

- Повний супровід замовлень від міжнародних постачальників

- Вивчення кон’юнктури ринку

- Виявлення вільних ніш ринку

- Робота з приватними та державними клініками

- Взаємодія з профільними державними органами та підрозділами

- Повний супровід клієнтів на всіх стадіях продажу


Менеджер

Січень 2001 – грудень 2004 ЗАТ «Хьюмен Україна» торгівля та обслуговування медичного обладнання та реалізація витратних матеріалів для лабораторної діагностики. Представництво закордонних компаній на Україні.

Основні функції:

- Повний супровід клієнтів на всіх стадіях продажу

- Робота з приватними та державними клініками

- Взаємодія з профільними державними органами та підрозділами


Менеджер

Грудень 1999 – жовтень 2001Інститут післядипломної освіти працівників сфери побутового обслуговування.

Основні функції:

- Проведення ліцензування та акредитації Інституту

- Створення методологічних посібників, навчальних планів, відкриття нових сеціальностей

- Робота з викладацьким штатом та студентами

Трудовий стаж: з грудня 1999 року.


Освіта:


Травень 2019- липень 2019

Київський Університет ринкових відносин

Підвищення кваліфікації за напрямом «Менеджер з розвитку бізнесу»

Вересень 2004-травень 2006 року

Київський університет туризму, економіки та права

за спеціальністю «Менеджмент організацій»

кваліфікаційний рівень «Спеціаліста»


Вересень 2001- травень 2004 рік

Інститут післядипломної освіти працівників сфери побутового обслуговування в м. Києві,

за спеціальністю «Менеджмент»

кваліфікаційний рівень «Молодший сеціаліст»


Додаткова освіта


2019 рік

Університет ринкових відносин, курс «Розробка та аналіз інвестиційних проектів» (з основами управління ризиками)


2003 рік

Учбовий центр «Успіх» за спеціальністю Адміністратор-програміст у системі «1С Підприємство 7.7»


Особисті якості:


Високі лідерські якості, цілеспрямованість, комунікабельність, енергійність, відповідальність, стійкість до стресових ситуацій, ініціативність, націленість на результат, організаційні здібності, вміння швидко аналізувати ситуацію та приймати рішення.


Знання мов: українська (вільно), російська (вільно), англійська (А2)( в процесі підвищення рівня володіння мовою).


Додатково: водійське посвідчення (категорія «В»).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору