UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Адаптація персоналу в колективі

Адаптація персоналу в колективі

16.09.2019 1294Автор: Олександр Мавлідінов
Адаптація персоналу в колективі

Адаптація персоналу в колективі

16.09.2019     1294Автор: 

Адаптація працівників – важливий етап залагодження роботи команди й те наскільки легко та швидко пройде «єднання» новачків із «старожилами», напряму впливає на результати загальної роботи компанії. Немає колективу, значить, що немає результату. Й, це – факт.

Помилки у такому процесі або неуважність до виникаючих в колективі проблем чи непорозумінь з боку керівництва, легко призведе до збоїв, низької якості роботи та втрати перспективних співробітників.

Адаптація персоналу пройде без негативних ситуацій, якщо й роботодавець, й найманий працівник, кожен зі свого боку, стануть притримуватися таких дієвих правил «нової роботи»:

  • не треба перенавантажувати нових співробітників та допомагати їм зволікати ризику «само навантаження» у поривах проявити себе;
  • й працівник, й його керівництво мають контролювати спілкування та власний психологічний стан, щоб уникати конфліктів та панічних настроїв у разі виникнення проблем по роботі, що трапляються по причинам необізнаності новеньких;
  • мінімізувати стрес допоможе баланс між роботою та вільним часом, а з боку керівництва, не зайвим буде й максимально комфортне облаштування робочих зон робітників;
  • розуміння реальних можливостей людини та ситуації, як робітниками так й тими, хто ставить їм завдання, як і постановка цілей, що можуть бути виконаними, посприяють скорішому «вливанню» нових співробітників до повноцінного робочого процесу у команді.

Терміни адаптації

Адаптація в новому колективі – процес, який індивідуально у кожному випадку, залежить від багатьох факторів. Тому, ставити конкретні рамки та очікувати «адаптацію не пізніше, ніж» - некоректно та непрофесійно. Певні «дрібниці» спілкування між людьми, вже не раз руйнували злагоджені та працюючи в ідеальних умовах команди. Як, й навпаки, змінювали поведінку робітників, що сприяло згасанню виникаючих ризикованих конфліктів.

Якщо, функціональна адаптація персоналу, ще може мати строки освоєння новачками техніки робочих процесів, то загальна адаптація в колективі, буде залежати тільки від зусиль усіх сторін робочого спілкування.

адаптація персоналу

Від чого ще залежить ефективна адаптація у новому колективі?

Якщо, казати про самих робітників, то швидко адаптуватися їм допоможе обрання справді бажаної професії, впевненість у власному успіху та готовність навчатися та швидко «всмоктувати» все нове, що стосується нової роботи. При цьому, важливо зволікати «фатального відношення» до поставлених цілей. Намагаючись зарекомендувати себе, багато нових працівників роблять серйозних помилок, які стають на заваді їхньої вдалої роботи у майбутньому. Навіть, відшукавши розуміння та «пробачення» за скоєні незручності з боку керівництва, такий робітник, може у подальшому, відчувати невпевненість та страх відповідальності. Звичайно, при такому відношенні, людина навряд чи може сподіватися в результативне кар’єрне зростання, а компанія, гарантовано втрачає ті дивіденди, що могла отримати з максимально ефективної праці такого робітника.

Колектив у цей час, має проявляти максимум доброзичливості та розуміння, пам’ятаючи той факт, що всі колись починали нове та у нових місцях. Дуже важлива роль представників роботодавця або керівництва. Не просто втручання до проблем підлеглих, а створення різноманітних умов зростання працівників, як професійного так й особистого, стануть гарною атмосферою, що буде позитивно впливати на швидкість знайомства та адаптації працівників.

Недарма, відомі та успішні лідери, досягали цілі, зосереджуючи свою увагу на персоналіта всілякими методами, перетворюючи його на дружний та розуміючий один одного колектив. Справжні «корпоративні цінності» компаній, як раз й мають бути спрямовані на створення «робочої родини», із збалансованим симбіозом зацікавлених робітників, готових до певних «жертв» заради компанії, та роботодавця, що вміє цінувати відданість, розуміти підлеглих та не вгається заохочувати гарний робочий результат матеріально.

Нових робітників, як правило, чекає на нових місцях багато «сюрпризів», тому знизити рівень їх щоденного стресу – прямий обов’язок керівника, який дбає про результати загальної роботи компанії. Окрім матеріальних забезпечень, дуже важливо довести до кожного співробітника те, що йому тут радіють та готові допомогти не тільки в професійних перемогах, но, навіть, у можливих складних життєвих ситуаціях.

Така уважність з боку керуючих до того, чим живе персонал, стане залогою плідної праці та створення справжньої професійної команди, яка, як відомо, сьогодні є основним елементом успішного розвитку будь-якого бізнесу.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору