UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Адаптація персоналу в колективі

Адаптація персоналу в колективі

16.09.2019 1379Автор: Олександр Мавлідінов
Адаптація персоналу в колективі

Адаптація персоналу в колективі

16.09.2019     1379Автор: 

Адаптація працівників – важливий етап залагодження роботи команди й те наскільки легко та швидко пройде «єднання» новачків із «старожилами», напряму впливає на результати загальної роботи компанії. Немає колективу, значить, що немає результату. Й, це – факт.

Помилки у такому процесі або неуважність до виникаючих в колективі проблем чи непорозумінь з боку керівництва, легко призведе до збоїв, низької якості роботи та втрати перспективних співробітників.

Адаптація персоналу пройде без негативних ситуацій, якщо й роботодавець, й найманий працівник, кожен зі свого боку, стануть притримуватися таких дієвих правил «нової роботи»:

  • не треба перенавантажувати нових співробітників та допомагати їм зволікати ризику «само навантаження» у поривах проявити себе;
  • й працівник, й його керівництво мають контролювати спілкування та власний психологічний стан, щоб уникати конфліктів та панічних настроїв у разі виникнення проблем по роботі, що трапляються по причинам необізнаності новеньких;
  • мінімізувати стрес допоможе баланс між роботою та вільним часом, а з боку керівництва, не зайвим буде й максимально комфортне облаштування робочих зон робітників;
  • розуміння реальних можливостей людини та ситуації, як робітниками так й тими, хто ставить їм завдання, як і постановка цілей, що можуть бути виконаними, посприяють скорішому «вливанню» нових співробітників до повноцінного робочого процесу у команді.

Терміни адаптації

Адаптація в новому колективі – процес, який індивідуально у кожному випадку, залежить від багатьох факторів. Тому, ставити конкретні рамки та очікувати «адаптацію не пізніше, ніж» - некоректно та непрофесійно. Певні «дрібниці» спілкування між людьми, вже не раз руйнували злагоджені та працюючи в ідеальних умовах команди. Як, й навпаки, змінювали поведінку робітників, що сприяло згасанню виникаючих ризикованих конфліктів.

Якщо, функціональна адаптація персоналу, ще може мати строки освоєння новачками техніки робочих процесів, то загальна адаптація в колективі, буде залежати тільки від зусиль усіх сторін робочого спілкування.

адаптація персоналу

Від чого ще залежить ефективна адаптація у новому колективі?

Якщо, казати про самих робітників, то швидко адаптуватися їм допоможе обрання справді бажаної професії, впевненість у власному успіху та готовність навчатися та швидко «всмоктувати» все нове, що стосується нової роботи. При цьому, важливо зволікати «фатального відношення» до поставлених цілей. Намагаючись зарекомендувати себе, багато нових працівників роблять серйозних помилок, які стають на заваді їхньої вдалої роботи у майбутньому. Навіть, відшукавши розуміння та «пробачення» за скоєні незручності з боку керівництва, такий робітник, може у подальшому, відчувати невпевненість та страх відповідальності. Звичайно, при такому відношенні, людина навряд чи може сподіватися в результативне кар’єрне зростання, а компанія, гарантовано втрачає ті дивіденди, що могла отримати з максимально ефективної праці такого робітника.

Колектив у цей час, має проявляти максимум доброзичливості та розуміння, пам’ятаючи той факт, що всі колись починали нове та у нових місцях. Дуже важлива роль представників роботодавця або керівництва. Не просто втручання до проблем підлеглих, а створення різноманітних умов зростання працівників, як професійного так й особистого, стануть гарною атмосферою, що буде позитивно впливати на швидкість знайомства та адаптації працівників.

Недарма, відомі та успішні лідери, досягали цілі, зосереджуючи свою увагу на персоналіта всілякими методами, перетворюючи його на дружний та розуміючий один одного колектив. Справжні «корпоративні цінності» компаній, як раз й мають бути спрямовані на створення «робочої родини», із збалансованим симбіозом зацікавлених робітників, готових до певних «жертв» заради компанії, та роботодавця, що вміє цінувати відданість, розуміти підлеглих та не вгається заохочувати гарний робочий результат матеріально.

Нових робітників, як правило, чекає на нових місцях багато «сюрпризів», тому знизити рівень їх щоденного стресу – прямий обов’язок керівника, який дбає про результати загальної роботи компанії. Окрім матеріальних забезпечень, дуже важливо довести до кожного співробітника те, що йому тут радіють та готові допомогти не тільки в професійних перемогах, но, навіть, у можливих складних життєвих ситуаціях.

Така уважність з боку керуючих до того, чим живе персонал, стане залогою плідної праці та створення справжньої професійної команди, яка, як відомо, сьогодні є основним елементом успішного розвитку будь-якого бізнесу.

Читайте також

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 серпень, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?

  • Розміщення вакансій на сайті Jobs.ua19 серпень, 2024

    Jobs.ua хоче підтримати Кращих Роботодавців і розширити можливості Шукачам роботи у важку хвилину, тому продовжує працювати в галузі працевлаштування та зберігає знижки і можливість безкоштовного розміщення вакансій для роботодавців.

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

↑ Вгору