Адаптація працівників – важливий етап залагодження роботи команди й те наскільки легко та швидко пройде «єднання» новачків із «старожилами», напряму впливає на результати загальної роботи компанії. Немає колективу, значить, що немає результату. Й, це – факт.
Помилки у такому процесі або неуважність до виникаючих в колективі проблем чи непорозумінь з боку керівництва, легко призведе до збоїв, низької якості роботи та втрати перспективних співробітників.
Адаптація персоналу пройде без негативних ситуацій, якщо й роботодавець, й найманий працівник, кожен зі свого боку, стануть притримуватися таких дієвих правил «нової роботи»:
Адаптація в новому колективі – процес, який індивідуально у кожному випадку, залежить від багатьох факторів. Тому, ставити конкретні рамки та очікувати «адаптацію не пізніше, ніж» - некоректно та непрофесійно. Певні «дрібниці» спілкування між людьми, вже не раз руйнували злагоджені та працюючи в ідеальних умовах команди. Як, й навпаки, змінювали поведінку робітників, що сприяло згасанню виникаючих ризикованих конфліктів.
Якщо, функціональна адаптація персоналу, ще може мати строки освоєння новачками техніки робочих процесів, то загальна адаптація в колективі, буде залежати тільки від зусиль усіх сторін робочого спілкування.
Якщо, казати про самих робітників, то швидко адаптуватися їм допоможе обрання справді бажаної професії, впевненість у власному успіху та готовність навчатися та швидко «всмоктувати» все нове, що стосується нової роботи. При цьому, важливо зволікати «фатального відношення» до поставлених цілей. Намагаючись зарекомендувати себе, багато нових працівників роблять серйозних помилок, які стають на заваді їхньої вдалої роботи у майбутньому. Навіть, відшукавши розуміння та «пробачення» за скоєні незручності з боку керівництва, такий робітник, може у подальшому, відчувати невпевненість та страх відповідальності. Звичайно, при такому відношенні, людина навряд чи може сподіватися в результативне кар’єрне зростання, а компанія, гарантовано втрачає ті дивіденди, що могла отримати з максимально ефективної праці такого робітника.
Колектив у цей час, має проявляти максимум доброзичливості та розуміння, пам’ятаючи той факт, що всі колись починали нове та у нових місцях. Дуже важлива роль представників роботодавця або керівництва. Не просто втручання до проблем підлеглих, а створення різноманітних умов зростання працівників, як професійного так й особистого, стануть гарною атмосферою, що буде позитивно впливати на швидкість знайомства та адаптації працівників.
Недарма, відомі та успішні лідери, досягали цілі, зосереджуючи свою увагу на персоналіта всілякими методами, перетворюючи його на дружний та розуміючий один одного колектив. Справжні «корпоративні цінності» компаній, як раз й мають бути спрямовані на створення «робочої родини», із збалансованим симбіозом зацікавлених робітників, готових до певних «жертв» заради компанії, та роботодавця, що вміє цінувати відданість, розуміти підлеглих та не вгається заохочувати гарний робочий результат матеріально.
Нових робітників, як правило, чекає на нових місцях багато «сюрпризів», тому знизити рівень їх щоденного стресу – прямий обов’язок керівника, який дбає про результати загальної роботи компанії. Окрім матеріальних забезпечень, дуже важливо довести до кожного співробітника те, що йому тут радіють та готові допомогти не тільки в професійних перемогах, но, навіть, у можливих складних життєвих ситуаціях.
Така уважність з боку керуючих до того, чим живе персонал, стане залогою плідної праці та створення справжньої професійної команди, яка, як відомо, сьогодні є основним елементом успішного розвитку будь-якого бізнесу.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».