Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Адаптація персоналу в колективі

Адаптація персоналу в колективі

16.09.2019 643Автор: Александр Мавлидинов
Адаптація персоналу в колективі

Адаптація персоналу в колективі

16.09.2019     643Автор: 

Адаптація працівників – важливий етап залагодження роботи команди й те наскільки легко та швидко пройде «єднання» новачків із «старожилами», напряму впливає на результати загальної роботи компанії. Немає колективу, значить, що немає результату. Й, це – факт.

Помилки у такому процесі або неуважність до виникаючих в колективі проблем чи непорозумінь з боку керівництва, легко призведе до збоїв, низької якості роботи та втрати перспективних співробітників.

Адаптація персоналу пройде без негативних ситуацій, якщо й роботодавець, й найманий працівник, кожен зі свого боку, стануть притримуватися таких дієвих правил «нової роботи»:

  • не треба перенавантажувати нових співробітників та допомагати їм зволікати ризику «само навантаження» у поривах проявити себе;
  • й працівник, й його керівництво мають контролювати спілкування та власний психологічний стан, щоб уникати конфліктів та панічних настроїв у разі виникнення проблем по роботі, що трапляються по причинам необізнаності новеньких;
  • мінімізувати стрес допоможе баланс між роботою та вільним часом, а з боку керівництва, не зайвим буде й максимально комфортне облаштування робочих зон робітників;
  • розуміння реальних можливостей людини та ситуації, як робітниками так й тими, хто ставить їм завдання, як і постановка цілей, що можуть бути виконаними, посприяють скорішому «вливанню» нових співробітників до повноцінного робочого процесу у команді.

Терміни адаптації

Адаптація в новому колективі – процес, який індивідуально у кожному випадку, залежить від багатьох факторів. Тому, ставити конкретні рамки та очікувати «адаптацію не пізніше, ніж» - некоректно та непрофесійно. Певні «дрібниці» спілкування між людьми, вже не раз руйнували злагоджені та працюючи в ідеальних умовах команди. Як, й навпаки, змінювали поведінку робітників, що сприяло згасанню виникаючих ризикованих конфліктів.

Якщо, функціональна адаптація персоналу, ще може мати строки освоєння новачками техніки робочих процесів, то загальна адаптація в колективі, буде залежати тільки від зусиль усіх сторін робочого спілкування.

адаптація персоналу

Від чого ще залежить ефективна адаптація у новому колективі?

Якщо, казати про самих робітників, то швидко адаптуватися їм допоможе обрання справді бажаної професії, впевненість у власному успіху та готовність навчатися та швидко «всмоктувати» все нове, що стосується нової роботи. При цьому, важливо зволікати «фатального відношення» до поставлених цілей. Намагаючись зарекомендувати себе, багато нових працівників роблять серйозних помилок, які стають на заваді їхньої вдалої роботи у майбутньому. Навіть, відшукавши розуміння та «пробачення» за скоєні незручності з боку керівництва, такий робітник, може у подальшому, відчувати невпевненість та страх відповідальності. Звичайно, при такому відношенні, людина навряд чи може сподіватися в результативне кар’єрне зростання, а компанія, гарантовано втрачає ті дивіденди, що могла отримати з максимально ефективної праці такого робітника.

Колектив у цей час, має проявляти максимум доброзичливості та розуміння, пам’ятаючи той факт, що всі колись починали нове та у нових місцях. Дуже важлива роль представників роботодавця або керівництва. Не просто втручання до проблем підлеглих, а створення різноманітних умов зростання працівників, як професійного так й особистого, стануть гарною атмосферою, що буде позитивно впливати на швидкість знайомства та адаптації працівників.

Недарма, відомі та успішні лідери, досягали цілі, зосереджуючи свою увагу на персоналіта всілякими методами, перетворюючи його на дружний та розуміючий один одного колектив. Справжні «корпоративні цінності» компаній, як раз й мають бути спрямовані на створення «робочої родини», із збалансованим симбіозом зацікавлених робітників, готових до певних «жертв» заради компанії, та роботодавця, що вміє цінувати відданість, розуміти підлеглих та не вгається заохочувати гарний робочий результат матеріально.

Нових робітників, як правило, чекає на нових місцях багато «сюрпризів», тому знизити рівень їх щоденного стресу – прямий обов’язок керівника, який дбає про результати загальної роботи компанії. Окрім матеріальних забезпечень, дуже важливо довести до кожного співробітника те, що йому тут радіють та готові допомогти не тільки в професійних перемогах, но, навіть, у можливих складних життєвих ситуаціях.

Така уважність з боку керуючих до того, чим живе персонал, стане залогою плідної праці та створення справжньої професійної команди, яка, як відомо, сьогодні є основним елементом успішного розвитку будь-якого бізнесу.

Читайте також

  • Чому не виходить знайти відповідного кандидата22 жовтень, 2019

    Пошук потрібного спеціаліста в компанію - справа не із легких. На цьому шляху менеджерам з персоналу чи самим роботодавцям приходиться зіткатися з різними труднощами. Одним з яких і є складність знайти кандидата, який би відповідав вашим потребам стовідсотково. Більшість роботодавців скажуть, що причиною є слабкий український ринок праці спеціалістів. І тільки досвідчені роботодавці почнуть шукати причини в методиці власного пошуку. Це актуальне питання для всіх, хто зіткається з відбором робочого персоналу в компанію.

  • Перекваліфікація: як правильно перейти в іншу професію?22 жовтень, 2019

    Треба розібратися, чим людина хоче або може займатися. У такому важливому питанні, більше не можна робити помилок, втрачаючи дорогий час

  • Історія успіху: Цирк сонця бродячого артиста22 жовтень, 2019

    Унікальним театр зробило незвичне поєднання циркової дії та театрального виступу, про втілення якого, більш ніж 17 років мріяв Лалиберте.

  • Як гармонічно поєднувати підробіток і основну роботу?21 жовтень, 2019

    Бухгалтери та дизайнери, копірайтери та консультанти, креативні робітники або спеціалісти з підбору кадрів: представники цих спеціальностей, можуть мати до десяти клієнтів одразу, якщо встигають надавати якісні послуги всім ним

  • Як одразу привчити колег не спізнюватись на роботу20 жовтень, 2019

    Як тільки в компанії з’являється новий робітник, то він з самого початку вмотивований приходити на роботу вчасно. Але рутинні повсякденні задачі втомлюють спеціаліста та примушують лінуватися та запізнюватися на роботу. Якщо роботодавець не ставить вчасний прихід на роботу за обов’язкове правило, то рано чи пізно це питання постає гостро. Тому вихід - одразу встановлювати правила в компанії, порушення яких веде до відповідальностей та покарань.

↑ Вгору