Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Публікації
    3. Методи управління персоналом

    Публікації "Методи управління персоналом"

    Сторінка 1 з 34

    «Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.

    • Плюси і мінуси роботи в команді

      27 квітня 133

      Чим стане корисною та чим може завадити спроба працювати у команді, й коли застосовувати саме командну роботу

    • Люди ривка: як з ними працювати

      19 лютого 213

      Начальники досить часто плутають таких людей з ледарями, які не вміють і не хочуть працювати. У випадку людей ривка – вони люблять і вміють працювати, тільки по-своєму. Але тут постає одна проблема. Як відрізнити людину ривка від нероби?

    • Як почати роботу в колективі на керівній посаді

      30 жовтня 2020 233

      Більш складною виявляється ситуація, коли вас одразу назначають керівником у новий для вас колектив й необхідно, щоб команда не зустріла вас "у багнети".

    • Секрети успішного делегування

      4 вересня 2020 257

      Вміти «ділитися роботою» означає така її організація та розподіл між членами команди, яка призведе до максимально ефективного виконання завдання

    • Мотивація співробітників в умовах кризи

      30 травня 2020 284

      Економічні процеси здатні суттєво впливати на стан та мислення робітників, й такий негативний тип цих процесів, як криза – це завжди виклик та ризики для бізнесу

    • Як організувати віддалену роботу у вашій компанії

      11 травня 2020 311

      Правильні відповіді на такі питання обумовлюють відсутність збоїв у роботі компанії при переході на віддалену роботу

    • Чи потрібно контролювати співробітників у робочий час?

      18 лютого 2020 297

      На сьогодні, з урахуванням скаженої динаміки ритму життя, питання про контроль робочого часу стоїть гостро. Не завжди персонал вміє концентруватися виключно на професійних завданнях. Згідно зі статистикою, майже до 30% часу витрачається даремно. Головним «винуватцем» такої ситуації є інтернет. Працівники офісів часто використовують всесвітню мережу в особистих цілях, просиджуючи 1–3 години на день у соцмережах, на форумах та інших ресурсах.

    • Як виявити токсичних співробітників в колективі

      19 січня 2020 605

      Ейчари називають таких «токсичними співробітниками». Чому «токсичні»? Бо здатні «викликати отруєння» всього колективу, вправно використовуючи психологічні методи впливу на оточення. Вони зовсім не виділяються серед інших зовнішньо, їх нереально розпізнати при першій зустрічі. Проте, якщо такий персонаж знайшовся, діяти треба негайно.

    • Свято в кожен офіс

      23 грудня 2019 491

      Звичайно з такою «святковістю» треба не перебільшувати та не починати святкувати занадто заздалегідь

    • Як правильно організувати планування робочого дня зі співробітниками

      9 грудня 2019 417

      Якщо ваша робота обумовлює наявність спільних результатів, коротка зустріч безпосередньо перед процесом її виконання, здатна лише посприяти результатам


    Ctrl →
    1 з 34

    Рубрики публикаций

    Шукаєте роботу?

    Шукаєте персонал?

    Часто шукають

    ↑ Вгору