«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Jobs.ua має доцільні поради, як втримати бізнес на плаву для власників малого та середнього бізнесу.
В умовах війни рівень стресу зріс у десятки разів, тому питання про те, яке керівнику під час воєнного стану підтримувати і мотивувати свою команду, набуває неабиякої актуальності.
Організувати роботу компанії, щоб повноцінно й стабільно протікали всі робочі процеси, як і під час звичайної повсякденності досить складно. Що необхідно зробити?
Відсутність у колективі конструктивного зворотного зв’язку призводить до ряду проблем: співробітники частіше піддаються стресу, що в кінцевому підсумку веде до професійного вигорання і погіршує мікроклімат в команді. Чому так відбувається? Давайте з’ясуємо, які найпоширеніші причини, чому співробітники не наважуються на зворотний зв’язок із своїм керівництвом.
На жаль, у нашій країні ще з радянських часів укріпилася традиція спонукати працівників до діяльності за допомогою негативних стимулів мотивації. Але такий підхід в управлінні персоналом не надто ефективний. В цій статті з’ясуємо, чому він не працює і що можна запропонувати натомість.
Якщо ви хочете, щоб ваша команда працювала злагоджено, а ризик появи конфліктних ситуацій був зведений до мінімуму, прислухайтеся до порад, викладених в цій статті.
Як підвищити рівень щастя співробітників на робочому місці.
Cпробуємо відшукати методи контролю та мотивації робочого колективу на дистанційній роботі, щоб ефективно будувати свій процес керівництва.
Концепцію «третього місця» придумав і обґрунтував американський соціолог Рей Ольденбург, який досліджував соціологію міст (зокрема, як живуть і взаємодіють між собою люди у мегаполісах). За таким принципом можна організувати креативний офіс, який не підпорядковується загальним правилам організації робочого середовища.
Загалом, не більше 15% робітників справді задоволені та люблять свою роботу. Будь-якому роботодавцю хотілося б, щоб процент незадовільних був нижчий.