Как сообщается, в частности, в плацкартных вагонах стоимость проезда возросла на 4,7%, в купейных и СВ - на 7,4%.
Так, для того, чтобы проехать, к примеру, расстояние в 500 км в плацкартном вагоне пассажиру необходимо будет заплатить на 3 грн 44 коп. больше, чем до подорожания билетов. В купейном - на 8 грн 50 коп., СВ - на 38 грн 16 коп. (без комиссионного сбора).
Стоит отметить, что в первом полугодии 2009 года железнодорожные тарифы увеличивают второй раз. С 9 марта, в плацкартных вагонах стоимость проезда возросла, также, на 4,7%, в купейных и СВ - на 7,4%.
Таким образом, стоимость проезда в целом увеличилась на 9,5% для плацкартных вагонов и 15% - для купейных и СВ. Впрочем, тарифы в общих вагонах Минтранс пока менять не намерен.
Между тем, такое повышение цен на железнодорожные билеты в Минтрансе объясняют несоответствием темпов роста цен на продукцию и ресурсы (металлопрокат, железобетонные шпалы, запасные части для подвижного состава, дизельное топливо и электроэнергия и т.п.) темпам повышения тарифов на пассажирские перевозки.
В начале мая сообщалось, что Кабмин утвердил финансовый план Государственной администрации железнодорожного транспорта Укрзалізниця на 2009 год с чистой прибылью 245 млн гривен.
korrespondent.net
Досліджуючи біографії заможних людей, мимоволі впадає в око важлива деталь. Такі люди ще змалку вчилися заробляти гроші. Пропонуємо разом з Jobs.ua поговорити про основи фінансової грамотності, які варто передати власним дітям як цінну й життєво необхідну навичку.
Сьогодні, 7 березня, стартувала національна кампанія Дай собі шанс. Це чудовий спосіб проявити себе в бізнесі, фрилансі чи кар’єрі. На вас, дорогі жінки, чекають різноманітні активності, серед яких виділимо безкоштовні освітні курси, подкаст і відеоманіфест для мотивації і підняття духу.
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.
Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.