Как показал опрос ИТ-менеджеров в Северной Америке, Великобритании и Европе, 74% офисных сотрудников пользуются рабочими компьютерами для решения собственных задач, не имеющих отношения к прямым обязанностям. При этом только 15% опрошенных заявили, что не используют компьютеры на своих рабочих местах в личных целях. Остальные 11% предпочли не отвечать на вопрос.
Чаще всего рабочие компьютеры служат для отправки писем друзьям и близким. 84% случаев нецелевого использования приходится на веб-серфинг, 68% - на совершение личных финансовых операций и более 50% - на совершение покупок в интернет-магазинах.
Более половины респондентов используют мультимедийные функции своих рабочих "лошадок", коротая время за просмотром фотографий и видео, а также за прослушиванием музыки. В 44% случаев фигурируют различные интернет-пейджеры.
Примечательно, что 90% опрошенных имеют компьютеры дома, а 85% респондентов используют свои домашние машины для работы.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.