Почти половина австралийцев полагает, что увеличивающееся число женщин в руководствах компаний существенно изменяет принцип работы. Но мужчины отказываются признать, что им приходится сдавать позиции. 46 процентов опрошенных мужчин говорят, что приток женщин-менеджеров не влияет на способ работы, а вот 30 процентов женщин считают иначе.
Кадровое агентство Talent2, проводившее исследование, говорит, что больше чем две трети глав фирм заметили, что типичные мужские методы управления постепенно устаревают и исчезают, поскольку женщины уверенно шагают по карьерной лестнице.
«Типичные мужчины-лидеры действуют скорее как сержант-инструктор по строевой подготовке, в то время как женщины относятся к своим подчинённым, как тренер. Женщины - традиционно, лучшие коммуникаторы - используют именно эти навыки в управлении, а не власть. Представительницы прекрасного пола с большей готовностью дают положительную оценку действиям сотрудников, и более чётко и выразительно высказывают свои мысли и чувства, в отличие от менеджеров мужчин" – говорит Сьюзи Тут из Talent2.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.