UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Гороскоп професій
  5. Качество работы зависит от персонала... и специаллиста по подбору персонала

Качество работы зависит от персонала... и специаллиста по подбору персонала

28.04.2010 1178

Практически для каждого человека трудовая деятельность начинается с менеджера по персоналу, и так же заканчивается. «Качество персонала – залог успеха»: это правило сохранилось и до настоящего времени. Поскольку именно от этих людей зависит качественное укомплектование структуры предприятия, грамотным и квалифицированным составом, способны решать сложные задачи и следить за производством предприятия.

Кадровик всегда оставался тем работником, который обеспечивает ключевую позицию в общественном производстве. Ведь среди трех составляющих любого бизнеса – финансы, производство, работники – именно люди являются основным его двигателем.

Профессия специалиста по персоналу – всегда самоотдача, творчество, правильное управление нормами трудового законодательства, другими законодательными актами, знание особенностей оформления документов, делового стиля и, конечно, подвижничество. Обладание этими качествами не каждому по силам. Для того, чтобы работать на такой должности – нужен талант и качественные черты характера. Управленцу кадрами нужно знать все специфики каждой профессии, уметь быстро ориентироваться в изменившихся условиях, и быстро выбирать стратегические пути решения в сложных ситуациях.

Специалистами по кадрам обычно становятся люди в первую очередь не конфликтные, уравновешенные, а главное – не безразличные. Потому что приходится работать с людьми и считаться с их эмоциями, амбициями и переживаниями. Нужно обязательно ценить людей, и уметь распознавать положительные качества у потенциальных сотрудников. Искренность, внимательность, способность ставить себя на место других – это отличительные черты специалиста по подбору персонала.

Читайте також

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 серпень, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?


↑ Вгору