Как можно сделать вывод из названия, гибридный формат сочетает в себе признаки нескольких других видов резюме. Документ такого типа начинается как функциональное резюме, а заканчивается как хронологическое.
Преимущества
- Объясняет, где и когда вы достигли того или иного успеха.
- Позволяет подчеркнуть основные достижения и преимущества.
- Смягчает многие недостатки функционального формата.
Недостатки
- Многие работодатели не будут читать текст до конца, поскольку он начинается как неприемлемое для них функциональное резюме.
Структура
- Документ начинается с короткой вводной части наподобие той, с которой стартует функциональное резюме.
- Профессиональные достижения, сгруппированные по функциональным областям, составляют основную часть гибридного резюме. Она тоже аналогична функциональному.
- В разделе о профессиональном опыте перечисляются имена работодателей и названия должностей, а также основные должностные обязанности. В целом, все так же, как и в обычном хронологическом резюме.
Вывод
Это неплохой вариант, если вы хорошо знаете требования работодателя и считаете, что можете изложить ваши профессиональные достоинства в соответствии с ними. В США многие консультанты не рекомендуют использовать этот формат из-за распространенного негативного отношения к функциональному резюме. Так что напротив гибридного резюме тоже можно сделать пометку «использовать с осторожностью!».
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.