UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Успішний бізнес
  5. Щоб досягати результатів: побудова особистого бренду і залучення команди

Щоб досягати результатів: побудова особистого бренду і залучення команди

11.04.2025 252
Щоб досягати результатів: побудова особистого бренду і залучення команди

Щоб досягати результатів: побудова особистого бренду і залучення команди

11.04.2025     252

Займаючись власним бізнесом, на певному етапі постають питання: розвивати особистий бренд чи ні? Вкладати свій час і зусилля в цю справу чи зосередитися на інших стратегічних аспектах бізнесу? Давайте з’ясуємо це. І поговоримо заодно про таку важливу річ, як залучення команди для досягнення кращих результатів.

Побудова особистого бренду — чому це важливо?

Бізнес у соцмережах бурхливо розвивається. У 2025 році для приваблення клієнта недостатньо публікувати іноді дописи і чекати на миттєвий результат. Плануйте системну довгострокову роботу, не помилитесь.

Чому важливо будувати особистий бренд в наш час? Перерахуємо переваги:

  • зростання довіри до вашої особи як до професіонала;
  • залучення нових клієнтів, які бажають купувати не просто продукт чи послуги, а ще й цінності, які вами транслюються;
  • розширення соціального кола спілкування, зростання кількості цікавих людей у вашому оточенні;
  • поява цікавих можливостей, як-от публічні виступи, конференції, колаборації і майстеркласи.

Як бачимо, особистий бренд давно перетворився з модного тренду в стратегічний актив будь-якої людини, яка прагне будувати бізнес на персональній активності. Приємна новина полягає в тому, що особистий бренд давно перестав бути прерогативою медійних осіб і популярних блогерів. Тепер це може зробити кожен, хто планує заробляти, зокрема, на власній експертній думці, порадах і консультаціях. А не надто приємна новина ось яка: доведеться докласти зусиль, щоб ваше ім’я і експертна думка почали приносити дивіденди.

Початковий етап: залучати команду чи ні?

Питання, яке рано чи пізно завітає до кожного, хто планує розвивати особистий бренд. Чи варто залучати команду на старті вашого задуму? Давайте поміркуємо. На початку ще не так багато роботи, тому можна самостійно зайнятися продумуванням контенту, обов’язками smm-спеціаліста і тартеголога. Кількох годин на день буде достатньо, щоб розпочати. Приготуйтеся виділяти на роботу 2-3 години, а то й більше.

В цей час не зайве заглибитися в розуміння роботи соцмереж, розібратися, як працюють алгоритми просування різних платформ. Маєте натхнення і час для генерування ідей і контенту? Пробуйте, помиляйтесь і набирайтесь досвіду. На цьому етапі, поки не готові вкладати бюджет у команду, ви здобудете свій перший досвід.

Чому потрібна команда?

Блог росте, обов’язків стає усе більше. Складання контент-плану, побудова стратегії просування бренду і жорсткі дедлайни забирають дедалі більше часу. Якщо намагатися встигнути всюди, можна легко вигоріти. Щоб уникнути такої долі, частину обов’язків доведеться делегувати іншим людям.

Є сенс формувати команду, якщо:

  • ведення блогу, написання публікацій відбирає час в інших важливих справ;
  • ви потребуєте експертних вмінь інших людей — приміром, креативне оформлення дописів, монтаж відео чи створення анімації тощо;
  • ви готові виділити бюджет на розкрутку власної сторінки.

Коли обов’язків побільшало: кого залучати в команду?

Розглянемо пул фахівців, залучення яких вимагатиме інвестицій, але дасть пришвидшений результат.

Діджитал-маркетолог. Зробить ваш бренд впізнаваним в інтернеті, використовуючи для просування різні цифрові канали. Доручіть цьому спеціалісту планування маркетингових стратегій, аналіз статистичних даних (перегляди, охоплення) і пошук рішень для просування сторінки. Детальніше про цю професію читайте тут.

SMM-менеджер. Теж працює над стратегією розвитку бренду, а ще приділяє час контенту і комплексному просуванню в соцмережах. Як і попередньому спеціалісту, знадобиться розуміння трендів, комунікабельність і поєднання креативності з технічними навичками.

Social media

Копірайтер чи ШІ-інструменти? Підписка на ChatGPT коштує не так уже й багато — $20, послуги ж професійного копірайтера обійдуться дорожче. Дехто радить заощадити на цьому і використовувати при написанні контенту виключно штучний інтелект. Але згенерований ним текст треба вичитувати і підправляти, щоб уникнути неточностей чи «галюцинацій» (вигаданих фактів). Навряд чи потрібно покладатися лише на ШІ-інструменти, щоб не зіпсувати репутацію особистого бренду.

Таргетолог. Налаштовує рекламу, щоб максимально охопити цільову аудиторію. Делегуйте створення рекламних кампаній спеціалісту, який відстежить їхню ефективність і за допомогою аналітики покращить результати.

PR-менеджер. Допомагає розміщувати ваші матеріали в ЗМІ, формує позитивний імідж особистого бренду. Важливий командний гравець, особливо коли йдеться про кризові комунікації, просування бренду і знання медіа.

Формування ефективної команди: що треба знати?

Делегуйте обов’язки та не забувайте, що ваша залученість теж багато важить. Це спільний проєкт, хоч керуєте парадом ви, а не хтось інший. Перед тим, як підібрати собі людей у команду, дайте чесну відповідь на кілька питань:

  1. Які цілі ставите перед особистим брендом?
  2. Чи маєте змогу приділяти кілька годин для обговорення, корегування і доопрацьовування командних ідей і пропозицій?
  3. Чи знаєте ви обличчя вашої ідеальної цільової аудиторії, чого саме вона потребує?
  4. Чи готові ви бути присутніми в кадрі, вести ефіри і продукувати відео контент?

Не забувайте, що три кити особистого бренду — це експертність, нетворкінг і просування. Якщо з першими двома пунктами ви можете впоратися самостійно, для просування в соцмережах власних сил виявиться недостатньо. Та й трясовина рутинних задач швидко понизить мотивацію і ентузіазм.

Пам’ятайте, побудова особистого бренду — копітка справа. І набагато важча, ніж видається на перший погляд. Доведеться проявити наполегливість, терпіння і націленість на результат. Але з хорошою командою результати не заставлять себе чекати. Це суттєвий крок до масштабування вашого бренду та імені на широку аудиторію. Використовуйте вдалі інфоприводи, щоб заявити про себе і бути повсякчас на слуху. І, звичайно, дбайте про хорошу репутацію, уникайте конфліктів у публічному просторі.

Читайте також


Часто шукають

↑ Вгору