Не успели киевские автомобилисты привыкнуть к порядку на мосту Патона, как им снова предлагают подумать над схемой объезда. Уже 1 ноября на переправе снова появится строительная техника, а вблизи моста выстроятся километровые пробки.
- Начнем работы 1 ноября, а уже через месяц планируем все закончить, - надеются в «Киевавтодоре». - Все это время движение на мосту будет ограничено. Ведь нам нужно достроить опорную стену, а также вклиниться в транспортные артерии. Так что автомобилистам придется немножко потерпеть.
Тем временем на развязке возле моста Патона полным ходом кипит работа. Рабочие закончили пробивать тоннель и принялись за его отделку.
- Когда все будет готово, мы сможем организовать движение так, чтобы ни один из потоков не пересекался, - говорят коммунальщики. - Не будет здесь и светофоров.
Строители обещают, что новая развязка сможет пропустить в полтора раза больше автомобилей, чем сейчас.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?
Jobs.ua хоче підтримати Кращих Роботодавців і розширити можливості Шукачам роботи у важку хвилину, тому продовжує працювати в галузі працевлаштування та зберігає знижки і можливість безкоштовного розміщення вакансій для роботодавців.
Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.