UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Особисті якості на роботі
  5. Оптимізація робочого часу: як працювати краще за менший час

Оптимізація робочого часу: як працювати краще за менший час

30.03.2020 3261
Оптимізація робочого часу: як працювати краще за менший час

Оптимізація робочого часу: як працювати краще за менший час

30.03.2020     3261

Як підвищити ефективність бізнесу за допомогою персоналу

Одним із секретів процвітання бізнесу (підприємництва) є використання прихованих потенціалів, наприклад, раціональний розподіл робочого часу та його оптимізація. Кожна компанія ставить собі за мету отримання максимального прибутку. У зв'язку з цим витрати на його досягнення напряму залежать від продуктивності праці співробітників. Будь-яке зволікання у цьому питанні, бездумна організація робочого процесу і навантаження підлеглих призводять до суттєвих прихованих збитків, недоотриманої вигоди (прибутку). Оптимізувати процес можна, якщо володіти кількома важливими прийомами підвищення ефективності праці.

Основні методи впливання на продуктивність персоналу

Першим етапом оптимізації робочого процесу повинен стати грамотний підбір кадрів на посаду. Висока кваліфікація, старанність, вміння самоорганізовуватися на робочому місці — необхідні характеристики співробітника, здатного «виробляти якісний продукт» в заданий період.

Спілкування, що проводиться між співробітниками, повинно мати тільки діловий, конструктивний характер, а не зводитися до чаювання. Робочий графік бажано складати таким чином, щоб на це не вистачало часу. Потрібно зробити аксіомою, що доступність соціальних і розважальних мереж, перегляд особистої пошти, ресурсів, які «з'їдають» робочий час, — це табу для підприємства в цілому. Можливо, навіть доведеться ввести жорсткі покарання у вигляді штрафів або догани для кожного співробітника. Як варіант, можна запропонувати вести звітний «Журнал робочого дня» (журнал зміни) з фіксацією важливих подій, що відбуваються за день.

Організація продуктивного робочого місця

Істотне підвищення ефективності на кожній ділянці праці — один із елементів загального механізму досягнення спільної мети. Технічне оснащення, розміщення необхідних засобів для роботи на комфортній відстані, синхронізація дій, дотримання трудового порядку, а також достатнє освітлення і провітрювання приміщення сприятимуть підвищенню працездатності співробітників. Мета переоснащення робочого простору завжди повинна бути спрямована на те, щоб створити умови, при яких можлива мінімізація витрат сил, втоми виконуючого свої обов'язки персоналу.

ефективність роботи

Правила робочого розпорядку та постійний контроль дисципліни

Значно раціональніше дотримуватися зводу корпоративних (адміністративних) стандартів, встановлених начальством, а не хаотично створювати «робочу атмосферу» з перекурами, кава-таймами, перекусами. Вважається, що більшого успіху можна досягти, якщо взяти за основу правила розпорядку, тісно пов'язані з матеріальною зацікавленістю працівників, що відображаються у системі заохочень чи покарань. Посилення індивідуальної відповідальності, підкріплене фінансовими стимулами, швидко впливає на «безневинні запізнення», затримки після обіду, прогули або простої.

Виборчий підхід у плануванні праці

Йдеться про індивідуальні особливості співробітників, які обирають різні види діяльності. Для раціонально організованих людей завжди прийнятним буде виконання завдань з дотриманням правил, заявлених термінів або дат виконання. В той час для ірраціональних натур, представників творчих професій підійде створення роботи, «кінцевого продукту» з перебуванням у відносно вільному графіку. В останньому випадку можливо знайти індивідуальний підхід і піти на компроміс роботодавцю, якщо результат буде прогнозованим і перевищить витрати.

Оцінка сил і ступінь комфортності співробітника

Посада повинна бути співробітнику під силу. Розподіл робочого часу має носити упорядкований характер. У разі планового навантаження підлеглий повинен самостійно оцінювати ступінь важливості, черговість виконання процесів в даний часовий проміжок. Бажано створити такі умови роботи, щоб знизити або звести до мінімуму сумніви, стомлюваність працівника. Чітке виконання своїх обов'язків не повинно бути причиною відсутності творчої складової праці.

ефективність

Декілька слів про відпочинок

У правильно спланованому графіку повинно бути достатньо часу на відпочинок (обід, прийом їжі). Якщо робота має безперервний характер, то невеликі перерви тривалістю у кілька хвилин бажано мати через певні проміжки часу. Це дозволить відновити сили, впоратися зі втомою, зняти напругу протягом робочого дня. Повинна враховуватися взаємозамінність працівників.

Систематичне проведення аналізу праці на кожному робочому місці

Цей підхід повинен стати обов’язковим правилом. Керівнику треба аналізувати поетапну зміну умов праці з метою оптимізації і встановлення наступних цілей. Приховані резерви — це потенційний прибуток роботодавця. Їх своєчасне виявлення — мета компанії, яка не повинна сходити з порядку денного. За допомогою необхідних важелів впливу на процес можна домогтися істотного успіху.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору