UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації
  3. Особисті якості на роботі

Публікації "Особисті якості на роботі"

Сторінка 1 з 35

«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.

  • Поради щодо побудови міцних та ефективних стосунків з керівником

    8 грудня 2023 329

    Стаття присвячена саме темі побудові відносин з керівником та корисним лайфхакам, які можна використати, щоб досягти в цьому успіху.

  • Що таке емоційний інтелект і як він допомагає в роботі?

    1 жовтня 2023 627

    Вміння правильно зчитувати та інтерпретувати емоції інших людей, а також реагувати на них, впливає на успіх в багатьох сферах життя. І якщо емоційний інтелект настільки важливий в житті кожного, давайте з’ясуємо, як він допомагає в роботі.

  • Когнітивна гнучкість: що це за навик і способи розвитку

    29 червня 2023 891

    Саме когнітивна гнучкість допомагає спеціалістам припинити це внутрішнє гальмування та допомагає швидко адаптуватися до зовнішніх змін, є дієвою рушійною силою на шляху безперервного розвитку.

  • Важливі навички для успіху на перемовинах

    28 травня 2023 461

    В цій статті ви знайдете п’ять практичних порад ведення перемовин: чим потрібно керуватися, і на що варто звертати увагу, коли маєте справу з перемовинами й потенційними клієнтами чи партнерами.

  • Основні прийоми які зроблять ваш публічний виступ корисним і цікавим

    19 березня 2023 1954

    Cпробуємо вияснити, як зробити публічні виступи корисними та цікавими, адже це запорука професійного успіху, яку б посаду ви не займали, в якій компанії не працювали.

  • Шпаргалка для спікера: секрети успішного виступу на конференції

    27 січня 2023 888

    Для багатьох спікерів онлайн-виступи - справжнє спасіння, адже слухачі за екраном, і спікер їх не бачить. Проте онлайн-конференції відкривають інші більші перспективи таких заходів.

  • Як тактовно поцікавитися про дедлайн? Поради для ефективної комунікації

    19 грудня 2022 388

    Неправильно вибудувана комунікація, між іншим, може коштувати компанії чимало грошей. Так, експертка з комунікацій Дебра Гамільтон стверджує, що ціна нерозуміння та неефективної комунікації для малого бізнесу з умовною сотнею працівників буде коштувати на рік… 420 тис. доларів! Можливо, для українським компаній ця цифра буде значно меншою, але чи не краще мінімізувати фінансові втрати компанії, вибудовуючи більш ефективну комунікацію всередині неї?

  • Як навчитися відмовляти і не брати чужої роботи

    7 грудня 2022 490

    Чи траплялось ловити себе на думці, що ви занадто виснажуєте себе зайвою роботою, яку на вас часто вішають ваші колеги чи керівники. Інколи відмовити досить важко, особливо якщо до цього ви постійно надавали свою допомогу, підтримку шляхом власного часу та зусиль.

  • Як помітити в собі аб’юзивного колегу і що з цим робити

    22 листопада 2022 692

    На жаль, аб’юз – дуже поширене явище в нашому суспільстві. І, що найприкріше, людина може бути аб’юзером, навіть не усвідомлюючи цього. То як помітити в собі аб’юзивного колегу і, що важливо, як працювати над викоріненням цієї руйнівної поведінки?

  • Як впоратися з робочим навантаженням

    15 листопада 2022 352

    Знати й правильно застосовувати основи тайм менеджменту дають змогу спеціалісту: дотримуватись work-life-balance, розподіляти пріоритети в роботі, підвищити власну продуктивність.


Ctrl →
1 з 35

Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору