По Украине повысилась зарплата. За прошлый месяц она возросла на 154 грн (в феврале было увеличение на 39грн.). По состоянию на 1 апреля средняя зарплата составляла 2109 грн. Также за предыдущий месяц снизилась общая задолженность заработной платы на 26 млн. грн. Теперь она составляет 1,7 млрд. грн. При этом снизилось число людей работавших на неполном рабочем дне на 3,5% (-920 тыс. чел), и находившихся в неоплачиваемых отпусках на 28% (-113 тыс. чел).
Значительно выросли зарплаты в почтовой и телефонной связи – на 666 грн.
Стала лучше зарплата на производстве почти на 440 грн.
Металлургическая промышленность увеличила зарплату на 320грн.
В сфере машиностроении зарплата повысилась также на 320грн.
Возросла зарплата в лёгкой промышленности на 280 грн.
Добывающая, химическая и пищевая отрасль ощутила прибавку в среднем на 250 грн.
В сфере торговли зафиксировано повышение на 200 грн.
Прирост зарплаты в сфере торговли и бухгалтерии составили по 180 грн.
В отрасли недвижимости тоже произошло повышение – пока только на 110 грн.
Восстановление экономики позволяет ожидать постепенного повышения заработной платы. По оценкам специалистов за 1 квартал повышение зарплаты осуществили 35% компаний, а во 2 квартале ожидаются повышения уже на 60 % компаний в среднем на 10%.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.