Государственная налоговая служба направила в Минфин предложения о сокращении сроков выдачи различных справочных документов и также предложения об отмене части таких справок.
"Мы инициировали упрощение формы, которую необходимо заполнять для получения свидетельства плательщика НДС (налога на добавленную стоимость) и соответствующие предложения мы уже направили в Министерство финансов. Я надеюсь, что эта форма будет утверждена соответствующим приказом Минфина", - сказал глава ГНСУ Александр Клименко.
По его словам, свидетельство плательщика НДС будет выдаваться украинским предпринимателям в шестидневный срок. Кроме того, претерпит изменение форма документа: из 10 листов, необходимых для заполнения, останется только три, содержащие статистическую информацию, "которая не требует много времени для того, чтобы заполнить такое заявление".
"Вчера я подписал приказ относительно пересмотра и оптимизации процессов внутри ГНСУ относительно выдачи свидетельства плательщика НДС", - сказал он, пояснив, что тем самым сотрудники налоговой уже сейчас в ускоренные сроки обрабатывают подобные заявления.
Клименко также сообщил о намерении ГНС ликвидировать ряд справочных документов, выдаваемых налоговой как частным лицам, так и предпринимателям.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.