UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Поради шукачу
  5. Станьте кандидатом, який запам’ятовується рекрутерам

Станьте кандидатом, який запам’ятовується рекрутерам

7.07.2025 219
Станьте кандидатом, який запам’ятовується рекрутерам

Станьте кандидатом, який запам’ятовується рекрутерам

7.07.2025     219

Ідеальних кандидатів не буває. Але є ті, що запам’ятовуються рекрутерам і яких вони згадають через багато років. Як стати таким кандидатом, що сподобається роботодавцю, дізнавався Jobs.ua.

Усе починається задовго до

Не всі знають, але перше враження рекрутер отримує про кандидата вже з першого повідомлення. І супровідного листа. Бо привертає увагу що? Правильно, живе людське спілкування, а не шаблонний відгук на вакансію.

Як написати таке повідомлення рекрутеру в соцмережах, щоб воно миттєво запам’яталося і виділилося з-поміж інших? Ваше повідомлення має бути коротким, влучним і дотепним, як стендаперський панчлайн. Відштовхуйтеся від своїх здібностей і можливостей. Приміром, «Підтягну працівникам вашої компанії рівень англійської вже за місяць, розберемо цікаві ідіоми разом зі Шреком, Нео і Хлопчиком, що вижив».

Впевнено, сміливо і з гумором. Хто з рекрутерів не має серця і не посміхнеться при згадці за цю прекрасну трійцю? Що цікаво, такі нестандартні листи не загубляться в масі сухих однотипних фідбеків. Такі повідомлення дають зрозуміти, що перед вами цікава людина. Отже, й потенційно перспективний працівник. Такий меседж викличе інтерес навіть тоді, коли досвід чи технічні моменти кандидата губляться на тлі інших пошукачів.

Кандидат, що запам’ятається — який він?

Звертайте увагу на наступних кандидатів:

  • Які виказують до компанії щирий інтерес. Вони цікавилися історією компанії і її розвитком, поділяють її цінності і знають, що стануть своїми, як тільки їх візьмуть на роботу. Такі кандидати не відкриють опис вакансії в бесіді з рекрутером, бо давно проаналізували її, розклали на складові частини і мають питання до кожної з них.
  • Які ілюструють свої слова на прикладах. Пригадуєте відоме правило сторітелінгу: «Не переказуй, а покажи»? От і вони замість відчеканеного переліку досягнень наводять реальні приклади з робочих ситуацій. А ще вони не грають роль, бо автентичність — цінний актив насправді. Люди, які це розуміють, і поводяться відповідно.
  • Які випромінюють готовність і світяться впевненістю. Ви їх обов’язково розпізнаєте серед інших пошукачів, ці кандидати вже на першій співбесіді поцікавляться, як краще підготуватися до технічної співбесіди, що покращити і посилити. В цих людей світяться очі, вони прагнуть зростати, навчатися, активно взаємодіяти. Звичайно, такої вимоги, щоб очі світилися від захвату, у вакансіях не зазначають, але таких людей зразу відчуваєш і помічаєш. Навіть через екран їхня драйвовість справляє враження.

Отже, щоб стати тим самим кандидатом, що запам’ятовується, говоріть і дійте щиро, від себе. Перед внутрішнім запалом і драйвом можуть поступитися навіть технічно підковані кандидати. Напевно, ви чули чимало історій про людей, які змінювали не лише фах, а й сферу діяльності. Що допомогло їм перейти в нову професію і будувати на новому місці успішну кар’єру? Саме він, внутрішній вогонь і зацікавленість новим досвідом.

Таким людям хочеться підшукати місце в компанії, чи не так?

Читайте також


↑ Вгору