UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Що дратує ваших співробітників?

Що дратує ваших співробітників?

18.06.2019 274Автор: Лоліта Платошкіна
Що дратує ваших співробітників?

Що дратує ваших співробітників?

18.06.2019     274Автор: 

Робота в компанії вимагає від кожного члена колективу дотримання певних моральних та етичних норм. Але кожного дня ми намагаємося вирішувати низку проблем, взаємодіяти з іншими робітниками, тому цілком можливо, що в вашому особистому просторі у вас з’являються певні причини, які можуть вас дратувати. jobs.ua спеціально для своїх читачів підібрала найбільш розповсюджені причини, за якими ваші колеги по роботі або ви, можуть відчувати себе збентежено чи дратівливо. Цікаво? Читайте далі у статті.

Що дратує на роботі?

Отже, найперше, що дратує майже всіх співробітників в колективі - це конфліктність. Всі в колективі мріють про спокійну сприятливу роботі атмосферу. Саме тому відношення до конфліктних людей та конфліктів в компанії найчастіше сприймаються досить негативно. Людина, яка привносить конфліктність, не тільки деструктує колектив, але й заражає своїм негативом всіх. Подекуди інши також починають сумніватися та можуть приймати його сторону. Дратує ще й те, що така людина може задиратися до будь-кого, навіть з керівництвом.

Не можуть не дратувати багатьох плітки та інтриги. В такому колективі наврядчи формується здорова атмосфера. Тому якщо ця хвороба вражає колектив, пліткують майже всі. В такому випадку важива роль надається керівнику колективу, бо саме він може вплинути і припинити інтриги на робочому місці.

Спеціалісти визнають, що які б вони комунікабельні не були, балачки на робочому міці не по ділу дуже дратують та відволікають. Де-хто справляється з цією проблемою за допомогою гучної музики в наушниках. Але не всяка робота може дозволити собі це. Найкращим способом впоратись з цією проблемою - сказати самостійно балакучим. Але це не завжди вдається і не завжди вони розуміють натяків. Зверніться до керівника, якщо скамостійно впоратись з цим завданням не вдається.

Непомірно дратує авторитарне управління керівництва, яке не дає зробити ні кроку самостійно. Таке управління не тільки може лякати, а й відбивати все бажання працювати на результат.

Всі це і справді може дрпатувати ваших співробітників на роботі, але пам’ятайте, що саме ви керуєте цими процесами.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору