Складності із написанням резюме досі притаманні численним шукачам сучасності. Комусь з них доводиться уперше стикатися з такою необхідністю, інші надто переймаються актуальністю структури та подання інформації, дехто, просто, давно вже не займалися пошуками роботи та наразі не уявляють, як зробити цей документ ефективним.
Не лише вітчизняного шукача переслідують труднощі у процесі написанні власної презентації, така проблема є загальносвітовою, й шукачі, певного віку, або такі, що мають схожі обставини, мають проблеми під час потреби мати гарне резюме. Американські вчені провели дослідження, яке охоплювало не лише США, а й низку світових держав. Саме результати цього опитування й допомогли «структурувати» типи ускладнень, які є загальними для громадян різних країн. Так, дослідження виявило три «найбільш популярні» складності у написанні резюме, з якими стикаються шукачі по Америки та європейських країн:
В Україні, опитані особи продемонстрували, трохи інші результати наявності певних проблем із складанням резюме, саме про них й поговоримо нижче.
На цьому етапі складання резюме, труднощі мали 26% українських претендентів на вакансії.
Порада: для того, щоб ваш опис власного досвіду роботи був складений грамотно, для початку структуруйте текст, рухаючись за хронологією ваших попередніх робочих місць, але «з кінця на початок». Першим записом повинен стати той, що демонструє ваше останнє місце роботи.
Це допоможе продемонструвати ваші найбільш свіжі навички та можливий рівень досягнення посади за роки вашого професійного життя.
Розповідаючи про досягнення, для прикладів обирайте такі, які просто визначити певними фактами та особливо цифрами. Збільшення відсотку прибутку компанії завдяки вашій роботі, кількість ваших термінових та важливих проектів, число виданого з-під вашого пера матеріалу або кількість VIP-клієнтів, «зав’язаних» саме на вас – все це гарним чином та зрозуміло продемонструє потенціал ваших досягнень.
Робіть опис коротко, чітко та без використання складних речень, при цьому тримайте чемний діловий тон розповіді.
Про власні корисні, а інколи, навіть, унікальні навички важко розповідати 15% опитаних українських шукачів.
Психологи впевнені, що ситуація, в якій людина має себе «нахвалювати» певною мірою, завжди – незручна для неї й навіть, унікальні особливі навички, що в неї є, людина буде описувати, з трудом підбираючи слова, щоб виглядати природно.
Порада: не треба використовувати складних та вже, здебільш застарілих термінів, намагаючись описати власні якості. На присудки, на кшталт «стресостійкий» чи «неконфліктна особа», вже ніхто не зверне уваги. Вони, хіба що наражатимуть на думку, що людина останній раз шукала роботу, десь наприкінці дев’яностих.
Коротка та конкретна інформація про себе, буде значно інформативнішою (каламбур) та значно краще виглядає: «Володію п’ятьма мовами (іноземними чи програмування)», «на практиці вмію застосовувати …» та все таке інше.
Коротко та просто розповісти про себе та описати власний характер при складанні резюме не можуть, зазвичай, 29% вітчизняних шукачів – претендентів на вакансії.
Саме цей пункт, суттєво ускладнює складання всього резюме, бо спиняючись на проблемі підібрати зрозумілі слова про себе самого, людина вже зовсім губиться, під час опису пунктів, про які розповідалося вище.
Порада: Відшукайте декілька особливих фактів про себе, наприклад, як про фахівця, перечисліть їх, пов’язав із тими вимогами, що є у вакансії, на яку ви претендуєте.
Проблеми з правильним наданням інформації, її розташуванні та роботи над можливим скороченням тексту резюме, проявляється у 10% респондентів-претендентів.
Порада: для того. щоб резюме не виглядало, як новела чи «моноблок - багатобукв» структуруйте свій текст, використовуючи там де можна та в розумних кількостях, всілякі списки чи підзаголовки. Що стосується об’єму резюме: прийнято вважати, що фахівці з реально великим досвідом, вкладають потрібну інформацію у дві стандартні сторінки, а такі, що мають мінімальний досвід роботи – одну, акцентуючи увагу на головних навичках та вміннях.
Більш ніж 30% шукачів, взагалі не знали про таку можливість зробити своє резюме «привабливим» для пошукових програм рекрутерів.
В тих, хто намагається зробити такий собі SEO upgrade тексту, з потрібними словами виникають такі складнощі:
Порада: Якщо ви не копірайтер, який розуміється на SEO контенті, не заморочуйтеся та визначаючи «ключові слова», не дивіться на загальну сферу роботи, а уважно подивіться на вимоги та назву посади на яку претендуєте.
Конкретна назва посади та такі самі назви та терміни, що ви там знайшли, стануть вашими «ключами». Використайте їх по два рази в описі досвіду, навичок, досягнень та там у тексті, де вони будуть доречні та органічні.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?