Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Публікації про роботу
    3. Шукачу
    4. Співбесіда без проблем
    5. Співбесіда: правильні відповіді на важливі питання

    Співбесіда: правильні відповіді на важливі питання

    28.07.2020 150
    Співбесіда: правильні відповіді на важливі питання

    Співбесіда: правильні відповіді на важливі питання

    28.07.2020     150

    Мало хто з тих, хто шукає роботу читає книги для керівників і підприємців. Однак, зазирнувши на цю «кухню», можна дізнатися багато нового і корисного. Скористаємося такою тактикою в даному матеріалі. Jobs.ua пропонує кілька правильних питань і відповідей при співбесідах. Ви будете знати на що звертати увагу при простих і каверзних питаннях роботодавця. Мова не йде про те, щоб підлаштовувати свої відповіді в надії, що вони сподобаються. Просто виберіть для розповіді дійсно значущі моменти з вашої кар'єри та особистого життя.

    «Розкажіть про найважливіші досягнення у вашій кар'єрі»

    Роботодавець може звернути увагу на те, скільки разів кандидат скаже «ми» замість «я». Звичайно, результат не зводиться до простого підрахунку. Але тим не менш, це один з ключових моментів – каже людина про себе індивідуально чи як про члена команди.

    «Назвіть самий незручний момент у вашій кар'єрі. Або найбільшу невдачу?»

    Тут виявляється, як кандидат буде оцінювати труднощі, з якими йому доводилося стикатися, наскільки вони його гнітять. Люди, що відрізняються скромністю, як правило, не бояться розповідати про епізоди, які виставляють їх не в найвигіднішому світлі, тому що недосконалість не виводить їх із зони комфорту. Також роботодавцю важливо з'ясувати, наскільки велика частка провини кандидата в тому чи іншому провалі.

    «Як ви впоралися з невдачею?»

    Постарайтеся привести конкретні приклади, як ви взяли на себе відповідальність за те, що трапилося, який урок винесли і застосували чи отриманий урок на практиці.

    «Розкажіть про кого-небудь, хто краще за вас в тому, що дійсно має для вас значення»

    У цьому питанні роботодавцю важливо побачити здатність кандидата щиро захоплюватися більш здібними та талановитими людьми. У людини, наділеної скромністю, з цим проблем немає. А ось в егоцентристів – дуже часто.

    «Розкажіть про найважчу роботу, з якої ви стикалися»

    Тут можна розповісти про ті випадки, коли ви дійсно йшли на жертви, але робили це з радістю. Іншими словами, ви повинні не скаржитися, а бути вдячним за отриманий досвід.

    «Чим вам подобається займатися в неробочий час?»

    Питання з секретом! Якщо ви почнете розповідати про безліч захоплень, це може говорити про те, що ви розглядаєте роботу як джерело отримання коштів для інших, більш важливих занять. Довгий список хобі, що включає все що завгодно – від екстремальних лиж до полювання за штормами – може послужити для роботодавця «червоним прапорцем», що така людина, швидше за все, не буде ставити потреби команди вище особистих справ.

    «Якими були ваші звичайні години роботи?»

    З точки зору роботодавця, якщо кандидата задовольняє передбачуваний графік, якщо він занадто багато говорить про «баланси між роботою та особистим життям», цілком можливо, що він не дуже-то горить спрагою діяльності. Звичайно, це не беззаперечний показник, а лише ще один «червоний прапорець».

    Ніхто з нас не стане захищати твердження, що робота важливіша за сім'ю. Зовсім ні. Просто якщо кандидат занадто акцентує увагу на графіку роботи, він, можливо, не той палаючий спрагою діяльності співробітник, якого шукає роботодавець.

    «Як би ви охарактеризували себе як особистість?»

    Тут важливо, наскільки ви схильні до самоаналізу. Чуйні люди в цілому знають себе, їм цікаво поговорити про свої сильні й слабкі сторони. Ті ж, кого таке питання сильно здивує, а то й виб'є з колії, скоріше за все, не дуже добре вміють взаємодіяти з оточуючими.

    «Який тип людей дратує вас найбільше і як ви з ними справляєтеся?»

    Це питання на пошук таких ваших якостей, як самоосмислення і самоконтроль. Чуйні люди знають, хто для них головний подразник, де їх болюче місце. Крім того, вони знають, як спілкуватися з дратівливими їх персонами в конструктивному ключі.

    Можливо, найголовніше питання, яке інтерв'юер може поставити не вам, а вже самому собі: «Хотів би я працювати з ним пліч-о-пліч кожен день?»

    Постарайтеся сформувати відчуття, що з вами буде приємно проводити робочий час. Сама по собі одна лише ця якість не може служити причиною, щоб наймати вас на роботу, якщо, наприклад, зі скромністю або з прагненням і вмінням якісно працювати справа у вас не так вже й добре. Однак це безперечно важливий етап в процесі співбесіди.

    Читайте також

    • Щоб мислити масштабно – десять секретів медитації 7 серпень, 2020

      В процесі тривалої роботи притуплюються почуття та емоції, притуплюється процес мислення. І постає цілком закономірне питання – як залишатися врівноваженим та енергійним, зосередженим і продуктивним? Спробуйте медитацію.

    • Як правильно звільнитися без скандалу 6 серпень, 2020

      Багатьох цікавить, як правильно звільнитися, оскільки хочеться піти з роботи без скандалів, на позитивній ноті. Ніколи не знаєш, як складуться обставини в майбутньому, а заробити погану репутацію – не найкращий варіант

    • З користю про роботу 6 серпень, 2020

      Пропонуємо кілька цікавих та водночас повчальних (сподіваємося) роздумів відомих і успішних письменників про роботу, тайм-менеджмент, книги, планування. Вони будуть корисними не лише для підприємців. Тут є над чим замислитись і зробити для себе висновки.

    • Життя після відпустки: як влитися в роботу? 6 серпень, 2020

      Повернення на роботу після відпустки для багатьох офісних співробітників — це стрес. Далеко не всі здатні швидко включитися в професійну діяльність, багато навіть проходять виснажливий період адаптації, який може затягнутися до декількох тижнів. Чи можна вплинути на ситуацію

    • Як знайти роботу людині старшого віку 6 серпень, 2020

      Гідне працевлаштування — актуальне питання для шукачів з різним досвідом, професійним рівнем і віком. Як показує практика, доволі часто останній фактор заважає отримати запрошення на співбесіду, почати співпрацю з багатьма керівниками, занижує конкурентний рівень

    Часто шукають

    ↑ Вгору