Нові вимоги до імпорту м’яса в Україну містяться у змінах до наказу «Про невідкладні заходи з попередження та ліквідації проявів захворювань великої рогатої худоби губчастоподібною енцефалопатією та іншими пріонними інфекціями», який головний інспектор ветеринарної медицини Петро Вербицький підписав 20 травня, повідомила прес-служба комітету, пише Коммерсант-Украина.
Згідно із змінами, з 23 липня до України можуть ввозитися «сировина і продукція тваринництва, кормові добавки, премікси, корма для домашніх тварин» тільки проінспектованих фахівцями комітету підприємств.
Нова вимога розповсюджується і на підприємства, що мають єврономер - дозвіл на імпорт тваринницької продукції до Євросоюзу, досі безперешкодно ввозили м’ясо до України. Таким чином, комітет розраховує зменшити обсяг ввезення в країну неякісного м’яса, на яке доводиться близько 50% всього імпорту, розповів Петро Вербицький. «Це яловичий тримінг, сало, курячі каркаси, шкура, м’ясо механічної обвалки, що використовуються для виготовлення ковбас», - сказав він.
Кількість підприємств, де вже пройшли перевірки, в комітеті повідомити відмовилися. За даними учасників ринку, був проінспектований лише ряд польських і білоруських компаній. «Перевірка решти постачальників займе не більше одного-півтора місяці», - упевнений керівник групи експертів асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Володимир Лапа.
Як взаємодіяти з такими людьми, які вічно мають рацію, дізнавався Jobs.ua.
Чим такі ігри стануть у пригоді працівникам вашої компанії? Щоб пройти подібну гру, доведеться співпрацювати. Всі свої дії ви змушені координувати з іншим гравцем чи навіть з кількома.
До відмов не звикати кожній людині, ми стикаємося з ними щодня. Але чи варто реагувати на відмову як остаточний вердикт? Портал з пошуку роботи Jobs.ua пропонує з’ясувати, як реагувати на відмови так, щоб співрозмовники вас почули.
Портал з працевлаштування Jobs.ua дізнавався, які перспективи має legaltech, юриспруденція 21-століття на стику традиційних підходів і сучасних технологій.
Люди схильні плутати бодігардів і охоронців, ставлячи між ними знак рівності. Проте це не так, охоронець не завжди надає клієнту послуги фізичного захисту.