UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Все про підбір персоналу
  5. Від яких співробітників необхідно позбавлятися

Від яких співробітників необхідно позбавлятися

25.07.2021 547Автор: Лоліта Платошкіна
Від яких співробітників необхідно позбавлятися

Від яких співробітників необхідно позбавлятися

25.07.2021     547Автор: 

Інколи перед роботодавцем постає досить важке питання вирішення подальшої долі співробітника в компанії, коли він не виправдовує сподівань. Рішення завжди дається досить важко і основане, в першу чергу, на міні дослідженні, що пов’язане з ефективністю та результативністю роботи співробітника, а також спостережень менеджера з персоналу. За думкою керівників та роботодавців існують певні категорії робітників, від яких потрібно позбавлятися в першу чергу. Хто підпадає під ці категорії? Розбираємось сьогодні на Jobs.ua.

Причин за якими роботодавці позбавляються деяких співробітників може бути справді багато. Але якщо не брати до уваги якоїсь особистої доброзичливості чи надзвичайні обставини, роботодавець звісно ж орієнтується на ефективності такого співробітника в компанії. Тому цей критерій буде основний щодо утримання такого робітника в компанії. А ось якщо говорити про причини за якими необхідно позбавлятися співробітників, то сюди, на думку роботодавців відносяться критерії нижче.

Токсичні співробітники

Токсичні співробітники дуже сильно впливають на результат своє роботи та роботи інших колег. На жаль, своїм негативом вони заражають інших співробітників, настроюють їх негативно емоційно самі того не усвідомлюючи. Можна намагатися боротися з такими робітниками, пробувати вести бесіди, але відстежувати їх негатив не завжди буде вдаватися. Тому якщо вони не в змозі налаштовувати себе вчасно на роботу, а не на розмірковування та зараження колективу, доведеться прощатися.

Робітники, що не розвиваються або пасивні

Найчастіше під вплив тих самих токсичних робітників підпадають ті, що не розвиваються в компанії або пасивні. Вони знаходять час вислухати їх або навіть взяти участь в обговоренні, але ось для розвитку часу не знайдеться. Пасивні співробітники ніяк не впливають на ефективність вирішення завдань в команді, найчастіше виступають тільки виконуючу функцію.

Співробітники, що не виправляють своїх помилок

Будь-якому терпінню приходить кінець. Особливо, коли це стосується систематичних одних і тих самих помилок одних і тих самих співробітників. А це значить або у робітника погана пам’ять, або він навіть не намагається запам’ятати. А якщо це ще якось впливає на авторитет компанії чи продажі - справа може дійти до звільнення.

Песимісти та негативщики

Песимісти та негативщики також заражають атмосферу в колективі. Одразу погіршується настрій, співробітники концентруються на негативі більше ніж на позитиві, стають токсичними. Якщо вчасно не подолати песимістичну атмосферу й не вирішити, то вона постійно буде переслідувати будь-які проєкти. Тож, якщо песимісти захопили увагу всередині колективу, це може стати причиною звільнення таких лідерів.

Несамостійні, не самоорганізовані робітники

Якщо робітник, працюючи в компанії так і не став самостійною одиницею, то це справжня проблема. Керівник не може весь час перевіряти та контролювати повсякденні справи, які повинні бути ідеально відпрацьованими. Якщо ж робота співробітника постійно вимагає контролю, то це віднімає купу часу та зусиль, які можна направити на розв'язання інших питань. Вирішенням ціє проблеми стає пошук нового робітника.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Вгору