UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Успішний бізнес
  5. Високотехнологічна HoReCa: можливо й в Україні

Високотехнологічна HoReCa: можливо й в Україні

14.05.2019 342Автор: Олександр Мавлідінов
Високотехнологічна HoReCa: можливо й в Україні

Високотехнологічна HoReCa: можливо й в Україні

14.05.2019     342Автор: 

Вже не раз, Jobs.ua писав про те, що технології заповнюють наш світ, проникаючи у всі сфери людської діяльності, впливаючи на їхні зміни та спричиняючи нові категорії попиту з боку користувачів.

3D друк – вже знайомий людству процес, який вдосконалюється кожного дня. Й, поки ми чекаємо на вдалі «надруковані» штучні органи для медичних потреб людини, ця інновація стає основою у багатьох, на перший погляд, незвичних напрямках.

Наприклад, футурологи запевнюють у тому, що вже за 10 років, 3D друк стане невід’ємною частиною готельних послуг, дозволяючи створювати необхідні аналоги речей, які забули вдома гості готелів.

Сфера послуг у громадському харчуванні, вже також взяла на озброєння трьох мірний друк. Сьогодні, скуштувати страву чи десерт, що були «надруковані» у присутності клієнта, можна у багатьох країнах світу, де активно впроваджуються такі технології.

Не так вже й складно, зробити це в Україні. Звичайно, якщо під поняття «складно» не попадає можливість знайти близько півмільйонну гривень, щоб розпочати такий бізнес.

Так, приблизно стільки коштує обладнання для специфічного 3D друку продуктів харчування. Але, при таких вражаючих сумах, що потрібні для старту, окупити таке кафе чи ресторан, теоретично можливо на протязі року.

Як підрахували фахівці одного з відомих ресурсів України, що присвячений роботі та бізнесу, всього лише 40 відвідувачів кафе, що замовлять послуг на суми від 70 гривень до 150гривень у кожному чеку, забезпечать не тільки повернення затрачених коштів, але й первісний заробіток.

Звичайно, справа лише у тому, щоб знайдучи 500 000 гривень для старту, зуміти все ретельно спланувати, створивши вдалий маркетинговий план розвитку та рекламування вашого інноваційного закладу.

Але, як відому, не лише «святі горщики ліплять». Тож, нехай щастить вам та вашим стартапам.

Читайте також


Часто шукають

↑ Вгору