У зв’язку з нестабільною ситуацією пандемії багато компаній досі залишаються на дистанційній роботі. Під час жорсткого карантину деякі компанії частково, а деякі повністю дотримувались віддаленої роботи. І це допомогло продовжувати підтримувати малий та великий бізнес на плаву. На сьогоднішній день МОЗ продовжує прогнозувати осінній спалах захворюваності та повернення карантинних умов. А це значить, що проблема переводу команди керівником на дистанційну роботу в будь-який момент актуальна. Роботодавці вже мають певний досвід, але вже зараз є можливість без помилок минулого підготувати команду до дистанційної роботи. Як це зробити та як полегшити перехід співробітників, розбираємось сьогодні на Jobs.ua.
Звісно ж, раптовий перевод компанії на дистанційну роботу потребує зусиль та внутрішніх механізмів, що повинні працювати, як годинник. Робоча команда повинна виконувати свої обов’язки на тому ж рівні, при цьому функціонування колективу, як і його розвиток повинні проходити в тому ж екологічному середовищі. Труднощі на цьому шляху можуть виникати досить різні. Починаючи від внутрішнього протистояння самих співробітників, закінчуючи неготовністю компанії здійснювати постійний моніторинг роботи всього колективу. Тому дуже важливу роль грає при цьому організація і впровадження переводу компанії на дистанційну роботу.
Найперше з чого потрібно розпочати, так це з перевірки внутрішніх механізмів роботи. Коли як не зараз перевірити всі ці документи, що підпорядковують робочі процеси всередині компанії та колективу: посадові інструкції, правила установи, трудові договори. Всі ці документи здатні налаштувати процеси роботи не тільки в офісі, а й працюючи з дому. До того ж, ділові документи компанії - допомога співробітникам підпорядковувати свою роботу, не відбиватися від курсу, а для роботодавців це допомога при контролі роботи співробітників.
Відтепер роботодавцю доведеться організовувати планерки, постановку завдань, мітинги, коли та зустрічі дистанційно, а для цього потрібні відповідні інструменти. Краще за всього заздалегідь скласти перелік всіх потрібних програм компанії для комунікації та роботи й попросити співробітників установити їх на пристрої. Це можуть бути програми: календарі, організатори роботи, планери контролери часу тощо.
Моральна й матеріальна підготовка також дуже важлива. Зручно, якщо співробітники можуть забрати свої робочі пристрої додому й завдяки ним організувати свій робочий простір. Поцікавтесь чи вся команда може організувати робочу зону і чим можете допомогти їм в цьому. Для співробітників 40+ перехід на дистанційну роботу може бути досить важким, попіклуйтесь надати їм окрему достатньому психологічну та матеріальну допомогу. Практика показала, що всі співробітники здатні пристосуватися до обставин, потрібен лише час та старання.
Робота в компанії це майже завжди робота в команді, де робота кожного залежить одна від одного. А тому окремо потрібно налаштувати й інструменти для командної роботи. Зрозуміти, що потрібно для швидкої та ефективної взаємодії співробітників й забезпечити їх цим.
Поговоримо разом з Jobs.ua на таку делікатну тему, чи варто соромитися «простих» професій, як-от професія касира.
У цьому матеріалі вашій увазі пропонується цікава й подекуди драматична історія злету й занепаду нідерландських техно піонерів, які змінили ландшафт сучасної цивілізації.
Розбираємося, які перспективи пропонує професія психолога в Україні у 2025 році.
Метод Pomodoro допомагає ефективно розподіляти час між робочими завданнями. Сьогодні розберемо «на кісточки» ті можливості, які пропонує ця чудова техніка тайм-менеджменту для ефективного виконання завдань і зосередженої праці.
Якщо кар’єра не рухається, можливо, ви щось робите не так? Причини бувають різні, тому давайте проаналізуємо, якими порадами скористатися, щоб досягати успіху в кар’єрі.