UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Як перевести команду на віддалену роботу

Як перевести команду на віддалену роботу

18.08.2021 320Автор: Лоліта Платошкіна
Як перевести команду на віддалену роботу

Як перевести команду на віддалену роботу

18.08.2021     320Автор: 

У зв’язку з нестабільною ситуацією пандемії багато компаній досі залишаються на дистанційній роботі. Під час жорсткого карантину деякі компанії частково, а деякі повністю дотримувались віддаленої роботи. І це допомогло продовжувати підтримувати малий та великий бізнес на плаву. На сьогоднішній день МОЗ продовжує прогнозувати осінній спалах захворюваності та повернення карантинних умов. А це значить, що проблема переводу команди керівником на дистанційну роботу в будь-який момент актуальна. Роботодавці вже мають певний досвід, але вже зараз є можливість без помилок минулого підготувати команду до дистанційної роботи. Як це зробити та як полегшити перехід співробітників, розбираємось сьогодні на Jobs.ua.

Труднощі переводу команди на віддалену роботу

Звісно ж, раптовий перевод компанії на дистанційну роботу потребує зусиль та внутрішніх механізмів, що повинні працювати, як годинник. Робоча команда повинна виконувати свої обов’язки на тому ж рівні, при цьому функціонування колективу, як і його розвиток повинні проходити в тому ж екологічному середовищі. Труднощі на цьому шляху можуть виникати досить різні. Починаючи від внутрішнього протистояння самих співробітників, закінчуючи неготовністю компанії здійснювати постійний моніторинг роботи всього колективу. Тому дуже важливу роль грає при цьому організація і впровадження переводу компанії на дистанційну роботу.

Налаштуйте механізми роботи

Найперше з чого потрібно розпочати, так це з перевірки внутрішніх механізмів роботи. Коли як не зараз перевірити всі ці документи, що підпорядковують робочі процеси всередині компанії та колективу: посадові інструкції, правила установи, трудові договори. Всі ці документи здатні налаштувати процеси роботи не тільки в офісі, а й працюючи з дому. До того ж, ділові документи компанії - допомога співробітникам підпорядковувати свою роботу, не відбиватися від курсу, а для роботодавців це допомога при контролі роботи співробітників.

Підберіть інструменти для віддаленої роботи

Відтепер роботодавцю доведеться організовувати планерки, постановку завдань, мітинги, коли та зустрічі дистанційно, а для цього потрібні відповідні інструменти. Краще за всього заздалегідь скласти перелік всіх потрібних програм компанії для комунікації та роботи й попросити співробітників установити їх на пристрої. Це можуть бути програми: календарі, організатори роботи, планери контролери часу тощо.

Підготуйте команду

Моральна й матеріальна підготовка також дуже важлива. Зручно, якщо співробітники можуть забрати свої робочі пристрої додому й завдяки ним організувати свій робочий простір. Поцікавтесь чи вся команда може організувати робочу зону і чим можете допомогти їм в цьому. Для співробітників 40+ перехід на дистанційну роботу може бути досить важким, попіклуйтесь надати їм окрему достатньому психологічну та матеріальну допомогу. Практика показала, що всі співробітники здатні пристосуватися до обставин, потрібен лише час та старання.

Підготуйте всі інструменти для командної роботи

Робота в компанії це майже завжди робота в команді, де робота кожного залежить одна від одного. А тому окремо потрібно налаштувати й інструменти для командної роботи. Зрозуміти, що потрібно для швидкої та ефективної взаємодії співробітників й забезпечити їх цим.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору