UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Кар'єра
  5. Як привернути увагу до себе, працюючи у великій компанії

Як привернути увагу до себе, працюючи у великій компанії

30.03.2021 642Автор: Олександр Мавлідінов
Як привернути увагу до себе, працюючи у великій компанії

Як привернути увагу до себе, працюючи у великій компанії

30.03.2021     642Автор: 

Відомо, що шукачі, які потенційно налаштовані на будування власної кар’єри в обраному напрямку діяльності, шукаючи собі працевлаштування, частіше приділяють більшу увагу саме великим та відомим компаніям, працюючим в обраній сфері.

Така пріоритетність пошуків частково виправдана, бо де, як не серед кращих, слід робити й власні кроки по кар’єрних сходах.

Проте, доволі часто, такі шукачі не враховують інший бік такої ситуації, а саме, ризики «загубитися» серед великої кількості штату, який притаманний будь-яким крупним організаціям, компаніям та підприємствам. Відчуваючи власну змогу «згортати гори», шукач, апріорі впевнений, що матиме шанс, звернути увагу керівництва на власну персону, навіть, якщо для початку, його й залучили до роботи десь у «підвальному архіві». Однак, реальність часто диктує власний перебіг подій, й навіть, дійсно талановиті, проводять роки на тій самій роботі, «зливаючись» з оточуючим колективом та згодом, втрачаючи й надію на підвищення, й власний хист для цього.

Так, працюючи в невеличкій компанії, із невеликої кількістю співробітників, набагато швидше та частіше, працівник отримує шанси проявити себе, при тому, безпосередньо перед керівництвом. Однак, далеко не всі «маленькі» компанії, здатні «оцінити» такий хист таким чином, як прагне ініціатор. В таких компаніях, кількість місць, куди можна просувати талановитих працівників, суттєво обмежена, та й сам розмах бізнесу не передбачає «історичних» подій, на тлі яких випадає можливість посадового зростання для їх працівників.

Все це, зовсім не означає, що шукачеві, який саме збирався знайти собі роботу у великій компанії, потрібно відмовлятися від своїх планів на власне майбутнє. Просто до виникнення таких ситуацій треба бути готовими та розуміти певні «лайфхаки», які допоможуть не «загубитися» серед колег та зуміти запам’ятатися керівництву компанії, відповідальному за професійне зростання працівника.

Треба одразу прояснити й те, що «падати в очі» керівникові, застосовуючи радикальні кроки та вигадки не варто. Можливо вам повезе, й на найближчому корпоративному заході, ви зумієте опинитися з потрібною людиною тет-а-тет, розуміючи чим та як будете «звертати» її увагу.

В інших випадках, скористуйтеся рекомендаціями, які ми зібрали нижче. Так, ви зможете збільшити власні шанси на безпосереднє знайомство з керівництвом, отримаєте змогу продемонструвати свої таланти, залишаючись гідною особистістю (а не якоюсь там «вискочкою») в очах колег.

Не зважаючи на те, що кожен з нас впевнений у наявності саме в нього «особливих властивостей», по-перше, слід тверезо розуміти, що відсутність багатого та блискучого практичного досвіду роботи та унікальних потрібних сьогодні знань та контактів, зробить з вас талановитого, ще один гвинтик у налаштованій праці механізму компанії. Це треба спокійно розуміти та бути готовим до такого стану речей.

Якщо, нічого не робити з ситуацією, яка склалася, доволі скоро, ви, скоріше за все, зупинитися у своєму професійному розвитку на довгі роки, станете відчувати себе недооціненим, накопичуватиме образи та наражатиме себе самого на стреси, депресивний стан та професійне вигорання.

До речі, чекати чи помітять вас керівники «самостійно» без вашої «допомоги», також, не слід. Нащо гаяти час, коли ставати відомим у компанії, де працюєш, можна з перших днів роботи, поступово добиваючись того, щоб усі кому це потрібно знати, дізналися про ваше існування та зацікавилися вами, як працівником. Не зволікайте, й вже з першого дню, будуйте свою роботу таким чином, щоб й вона працювала на ваше просування кар’єрними сходами.

Не просто «відпрацьовуйте час», а працюйте «від серця»

На людей, які по-справжньому люблять свою роботу, завжди звертають увагу та підсвідомо виділяють таких серед інших. Тож, ви маєте не просто «чесно робити» те, що від вас вимагають, а працювати добре, ефективно, залишаючись зібраним, пунктуальним працівником, який завжди вчасно виконує завдання, не провалює проекти, знаходить необхідні рішення, постійно накопичує та своєчасно демонструє професійні знання.

Для цього треба небагато – лише навчитися керувати власним робочим часом, про що, ми вже писали не так давно. Також, слід бути готовим внутрішнє до виникнення несподіваних робочих ситуацій, які вам доведеться вирішувати не уникаючи таких обов’язків. Не забувайте й постійно перевіряти свою роботу, відносячись до можливих помилок, як до гарних уроків на майбутнє.

що робити щоб вас помітили

Розумно проводьте на робочому місці максимально можливий час

Сучасним компаніям притаманні графіки роботи співробітників, які дозволяють їм самим контролювати час приходу на роботу та час її залишання, якщо це не впливає на результати праці. Якщо, на вашій роботі є щось на кшталт таких правил, не слід радіти, що можна за «півдня» виконати роботу та «звалити» додому. В розумній мірі, можна затримуватися на роботі, після її виконання, присвятивши цей час додатковому навчанню чи допомозі в тих аспектах роботи, де така допомога буде доречною.

Не маючи такого графіку роботи, спробуйте приходити на робоче місце раніше, щоб хоча би спокійно приготувати його для робочого дню. Це обов’язково помітять й, якщо ви не перебільшили з таким «трудоголізмом», таку поведінку, гарантовано занесуть вам «плюсом до карми».

Просування посадами – лише для ініціативних працівників

Це аксіома, й жоден роботодавець не стане «вмовляти» гарного, на його погляд, працівника «спробувати більше» у роботі, якщо той сам не намагається прагнути до цього. Тож, проявляйте розумну ініціативність, не зволікайте ділитися ідеями, котрі приходять вам у голову, не зважаючи на те, що ви тут «новачок». Можливо саме ваш «свіжий погляд» зуміє привести щось корисне компанії, й це стане вашим «зірковим часом».

Така вмотивованість роботою, покаже керівництву, що ви дійсно переймаєтесь успіхом компанії, дбаєте про ефективність власної частки роботи, не боїтесь пропонувати нові рішення питань, швидко вчитеся. Слід пам’ятати, що перед тим, як проявляти таку ініціативу, необхідно гарно подумати, щоб не наробити дурниць та не зіпсувати власний імідж.

Майте власний голос

Немає значення, скільки часу ви працюєте в компанії, але якщо від керівника на зборах колективу прозвучало питання, відповідь на яке ви точно знаєте, не соромтеся відповідати на нього, хоча запитували не вас конкретно а всіх.

Не треба для цього, закривати комусь рота, але якщо відчуваєте, що можете гідно заповнити паузу після питання керівника – не бійтеся. Навіть, якщо ви помиляєтеся, це гарний привід одразу визнати помилку, уточнюючи, що ви новий працівник. Така «дрібниця» разом із вашою «сміливістю» вже запам’ятається, особливо, коли інші побоювалися відповідати, бо мали сумніви на рахунок власної правоти. Вам зараз можна, бо ви таки «новенький».

Крім того, не забувайте й про такі «маркери» вашої поведінки, які підіграють вам, та спрямують потрібне враження щодо вашої персони в очах колег, а згодом, й в очах керівництва:

  • прагніть більшої відповідальності та постійно намагайтеся розширювати власні компетенції;
  • завжди залишайтеся максимально чесними із колегами та керівниками;
  • зрозумійте, як стати необхідним «гравцем» під час командної роботи;
  • проявіть наявність соціальних навичок спілкування в колективі та власний емоційний інтелект;
  • розумною мірою, звичайно, але залишайтеся завжди «на виду»;
  • беріть участь у тих проектах компанії, які не є комерційними та потребують праці волонтерів-добровольців.

Якщо ви будете знати міру в таких діях, та зможете налаштувати таким чином свій робочий процес, вже незабаром вас помітять. А це означає, що рано чи пізно, але про вас згадають, коли стане необхідність у пошуках нового керівника, з такими рисами характеру, як ви вже продемонстрували.

Успіхів у вашій роботі!

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору