UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Все про підбір персоналу
  5. Які якості притаманні відповідальному працівнику?

Які якості притаманні відповідальному працівнику?

29.03.2021 1034
Які якості притаманні відповідальному працівнику?

Які якості притаманні відповідальному працівнику?

29.03.2021     1034

Якби у вас був вибір, якого працівника найняти – кому б ви надали перевагу? Відповідальному та сумлінному, але оплата його послуг також була б пристойна (а як інакше?), чи менш відповідальному і старанному, але який працював би за меншу зарплату? Цілком логічно пропустити, що краще найняти відповідального працівника, який коштує на ринку праці дорожче, проте й користі для компанії приносить значно більше.

Але як, приміром, виокремити такого співробітника серед усіх своїх підлеглих? Jobs.ua підготував список якостей, притаманних відповідальним працівникам.

Відповідальність

Звісно ж, відповідальність. Це означає, що такий працівник тримає відповідь за свої слова. Якщо пообіцяв щось зробити, обов’язково це зробить. Ви доручаєте йому важливу справу і забуваєте про неї, а в означений термін виявляється, що робота виконана навіть краще, ніж ви думали спочатку.

Так, бувають різні ситуації в житті. Може трапитися несподіванка, і доволі неприємна, що порушить звичний хід подій. Але навіть в такому випадку відповідальний працівник не буде замовчувати ситуацію, а чесно у всьому зізнається: мовляв, трапилося те і те, тому роботу вчасно виконати не вдасться. А так повестися, погодьтеся, не кожна людина зможе.

Такий працівник нічого не забуває

І не тому, що він має якийсь видатний розум або неймовірні здібності до запам’ятовування, ні. А тому, що він не лінується все записувати. В нього завжди під рукою записник або, як варіант – додатки в смартфоні, у яких все розписано і розплановано на тижні, а то й місяці, вперед.

І взагалі, це прекрасна звичка – звичка усе записувати. І свої справи, і плани і мрії, і свої думки та переживання. Ось чому деякі працівники такі відповідальні: вони не лінуються записувати отримані доручення, розписувати поетапно виконання робочих завдань і т.д. Звичка записувати – дисциплінує, а з дисципліною компетентні працівники ідуть пліч-о-пліч.

«Робити якісно – це робити так навіть тоді, коли ніхто на вас не дивиться»

Це слова Генрі Форда з його автобіографії «Моє життя і робота», яка, до речі, заслуговує на вдумливе прочитання. Видатний американський автомобілебудівник і винахідник знав, що каже, бо зумів піднятися від простого працівника до нечуваних вершин, заснувавши автомобільну компанію, яка з першого робочого дня поставила за ціль не просто виготовляти автомобілі, а виготовляти їх якісно. Якість, як результат копіткої і вдумливої роботи, завжди значилася у списку пріоритетів Генрі Форда.

Тому відповідальні працівники виконують робочі завдання якісно навіть тоді, коли їх ніхто не контролює. Це окремий вид людей, для яких робити справу якісно – це не пусті слова, а важливий критерій їхньої діяльності.

Сподіваємось, ви отримали відповідь на питання, чому краще найняти на роботу відповідального працівника, але й за пристойну оплату, ніж погоджуватися на менш компетентного працівника, знаючи наперед, що він не настільки якісно даватиме раду з покладеними на нього обов’язками.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Вгору