Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Оцінка дзвінків за скриптом, обговорення дзвінків з операторами, робота з Google Sheets, оцінка стажерів.
Маркування та категоризації даних (зображення, тексти, відео)
Прийом замовлень від клієнтів з Польщі, оперативне інформування клієнта про стан його замовлення, прийом скарг, вирішення конфліктних ситуацій. Робота з водіями. Усе на польській мові.
Приблизно через рік після початку роботи був підвищений до старшого диспетчера. У обов'язки входили: координація роботи операторів, прийом на роботу та навчання нових працівників, складання графіків виходів на роботу, розрахунок з/п.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Контролер якості обслуговування, Quality manager в Рівному"