Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Резюме
Літвіненко Алла Олександрівна
Дата народження: 28.12.1984
Місто проживання: Хмельницький, Київ
Телефон: 096 655 43 17
Ел. пошта: doonets.alla@gmail.com
Telegram: @A_AllA_Li
Соціальні мережі: www.facebook.com/doonets.aa/
Загальна інформація
Посада: Копірайтер, спеціаліст з генерації контенту через ШІ (ChatGPT)
Вид зайнятості: повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна форма
Зарплата: за домовленістю
Освіта: вища, педагогічна, Хмельницький гуманітарно-педагогічний інститут
ПОРТФОЛІО: ua surl.li/nocpa
ru cutt.ly/gi9Bevx
Професійний досвід:
Сфера нерухомості:
➤ Грудень 2005 – червень 2007 Агентство нерухомості «Атланта» (м. Хмельницький), спеціаліст з продажу нерухомості.
➤ Червень 2008 – липень 2009 Агентство нерухомості «Рідна Оселя» (м.Хмельницький), офіс-менеджер.
➤ Грудень 2009 – травень 2011 Агентство нерухомості «РієлтБуд» (м.Хмельницький), офіс-менеджер.
➤ Травень 2014 – грудень 2014 Агентство нерухомості «Весна» (м. Запоріжжя), офіс-менеджер.
Посадові обов'язки:
Ведення бази даних в електронному вигляді, реклама у ЗМІ, ведення телефонних переговорів, робота з клієнтами в офісі, підбір персоналу, управління персоналом та координація його роботи, ведення звітності роботи, своєчасна доставка кореспонденції, розв'язання питань матеріально-технічного забезпечення працівників, укладання договорів на співпрацю між агентством та клієнтом, ведення обліку дзвінків та звернень.
➤ Квітень 2015 ‒ до жовтня 2019, IT компанія НУіДЕ | nyigde.com (м.Хмельницький)
Посада: Директор зі зв'язків з громадськістю та керівник відділу SMM
Ведучий маркетолог, директор з менеджменту в соціальних мережах та персональній роботі з користувачами. Солідний досвід роботи у сфері інтернет-маркетингу. Відповідальна за просування бренду в соцмережах, створення глобальних партнерств та кампаній зі зв'язків із громадськістю.
Посадові обов'язки:
1. Розробка маркетингової стратегії у соціальних мережах (ВКонтакті, Facebook, Однокласники, Twitter, YouTube, Instagram, Google+)
2. Просування бренду у соціальних мережах (основний канал комунікації).
Підвищення рівня репутації компанії та бренду.
Копірайтинг та рерайтинг з урахуванням унікальності тексту.
Робота із зображеннями, створення графічних малюнків для сайту та для всіх сторінок у соціальних мережах.
3. Збільшення аудиторії підписників у групах та на сторінках бізнесу компанії. 4. Підвищення активності, робота з відгуками та спілкування з підписниками. 5. Генерація контенту на сайті 17 мовами різних тематик, складання постів з урахуванням текстового наповнення та графічної візуалізації для безлічі локальних та тематичних груп. Одночасне планування постів та їх публікація у 50 групах на Facebook.
6. Розробка та реалізація контент-плану (копірайтинг для сайту ‒ статті, опис компаній, створення подій, відгуки і т.д.))
7. Створення загального стилю контенту для соц.мереж:
Аналіз груп конкурентів та збір статистики.
Налаштування та оптимізація таргетованої реклами у системах Vkontakte, Інстаграм, Facebook, YouTube.
Підготовка звітів про виконану роботу.
Аналіз активності підписників у соцмережах.
8. Підготовка клієнтських контент-проєктів:
створення текстів для клієнтів компанії на їхньому сайті;
створення бізнес-сторінок та груп у соціальних мережах;
підготовка ілюстрацій/фото (включаючи обробку зображень);
наповнення у соціальних мережах текстової, графічної та інших видів інформації;
робота з відгуками та ведення прямого діалогу з підписниками.
➤ Листопад 2020 ‒ листопад 2023, Маркетингове агентство Art-Sites (м.Хмельницький)
Посада: Керівник відділу копірайтингу
Основний напрямок ‒ сфера нерухомості Туреччини (рієлторські компанії, забудовники).
Посадові обов'язки:
1. Організація ефективної роботи відділу з урахуванням виконання посадових обов'язків та інструкцій дистанційних підлеглих. Рівномірний розподіл завдань відповідно до обсягу навантаження та особистих скілів колеги.
2. Написання текстів різного формату:
статті для блогів та зовнішніх ресурсів,
контент для соцмереж,
прес-релізи,
інтерв'ю,
сценарії (інфоролики для клієнтських YouTube-каналів, підкасти, рілси) ● SEO-тексти,
тексти для головних сторінок сайтів,
лендінги,
лонгріди,
відгуки,
контент для іміджевих журналів.
3. Ведення корпоративного блогу Art-Sites. Створення контент-плану, написання статей про маркетинг, копірайтинг та нейромережі, розміщення статей на блозі.
4. Навчання нових співробітників відповідно до вимог з написання SEO-текстів. Робота з ТЗ: тематика, структура, ключові фрази, LSI-слова, робота з сервісами Text.ru, Istio, Miratext, Advego (унікальність, водність, спамність, входження ключових слів). Ведення нового співробітника в період стажування.
5. Роботи по оптимізації робочого часу колег за рахунок використання нейромереж:
налаштування ChatGPT 4.0,
створення ефективних промптів під різний тип задач,
розробка алгоритму зменшення часу на написання текстів (до 70%),
покращення контенту, редактура.
6. Організація роботи редактора для усіх відділів напрямку маркетингових послуг.
7. Створення Бази знань, ведення телеграм-каналу, розробка тестів на виявлення рівня знань колег по основній тематиці замовників компанії (турецькі агентства нерухомості).
➤ Січень 2024 ‒ до теперішнього часу, Консалтингова компанія ConsultPlus
Консалтингове агентство з юридичного супроводу клієнтів при відкритті бізнесу за кордоном
Посада: SEO-копірайтер / HR менеджер
Основний напрямок ‒ контент для консалтингового агентства по юридичному супроводі клієнтів при відкритті бізнесу за кордоном
Посадові обов'язки:
1. Написання SEO-статей:
Тематика:
Юридичні аспекти відкриття бізнесу в різних юрисдикціях.
Підготовка документів для взаємодії з регуляторами.
Оформлення ліцензій для бізнесу.
Процедури відкриття корпоративних та особистих банківських рахунків.
Отримання посвідки на проживання (ВНЖ) для підприємців та інвесторів.
Купівля нерухомості за кордоном: юридичні та фінансові аспекти.
Вимоги до статей:
Забезпечення 100% унікальності тексту для відповідності політикам Google.
Органічне впровадження SEO-ключових фраз для оптимізації в пошукових системах.
Стилістика написання: інформаційна, професійна, юридично обґрунтована.
Обсяг кожної статті: не менше 30 000 знаків без пробілів.
Використання нейромереж для контенту:
Впровадження сучасних інструментів (ChatGPT) для автоматизації процесів і зменшення часу на виконання завдань.
Розробка ефективних промптів для створення якісних текстів через ChatGPT.
Поєднання автоматизації та редакторської роботи для забезпечення високої якості текстів.
2. Обов’язки HR-менеджера:
Розподіл тем між копірайтерами:
Оцінка компетенцій копірайтерів для рівномірного розподілу завдань.
Призначення тем з урахуванням дедлайнів та спеціалізації кожного співробітника.
Проведення співбесід:
Проведено понад 100 співбесід, результатом яких стало прийняття нових співробітників у штат.
Оцінка професійних навичок та потенціалу кандидатів.
Навчання копірайтерів:
Введення у специфіку компаній, включаючи вимоги до юридичних матеріалів.
Навчання з використання ChatGPT для підготовки текстів.
Координація роботи відділу:
Організація робочого процесу, контроль виконання дедлайнів.
Регулярна оцінка якості статей, написаних співробітниками.
Досягнення
Починаючи свою роботу у компанії НУіДЕ? з квітня 2015 року, за рік створила власну команду відділу SMM з 10 осіб, з якими успішно організували комунікацію в соціальних мережах. Завдяки цьому вдалося залучити понад 1,5 мільйона підписників на сторінки та групи компанії, що суттєво зміцнило її репутацію і збільшило впізнаваність бренду.
З 2018 року почала пробувати себе у сфері копірайтингу у вільний від роботи час (на ведені було понад 20 клієнтів). У 2020 повністю перейшла на даний вид діяльності та влаштувалась у веб-студію Art-Sites на посаду копірайтера. За 2 роки була призначена керівником відділу.
Результати роботи відділу копірайтингу в Art-Sites: 80% написаних статей займали топові позиції в Google, 25% з них знаходились в нульовій позиції (граф знаний|Knowledge Graph). Окрім написання статей на блоги та зовнішні сервіси, писала для авторитетних джерел, в тому числі й на Forbes.
На своєму поточному місці роботи в ConsultPlus, я досягла значних результатів у написанні SEO-статей. Завдяки використанню сучасних нейромереж, оптимізації робочих процесів та власним унікальним промптам, мої статті забезпечили високі показники в Google-видачі. З понад 200 написаних текстів:
90.44% займають позиції в топ-10,
81.67% входять у топ-5,
73.31% досягли топ-3,
41.27% — першої позиції.
Крім того, 2.38% статей знаходяться в нульовій видачі, що підтверджує їх релевантність і ефективність. Одночасно виконуючи функції HR-менеджера, створила ефективну команду копірайтерів, навчила їх роботі з ChatGPT для зменшення часу на написання статей при збереженні якості.
__________________________________________________________________________
Soft Skills:
Креативність та ініціативність. Генерую нові ідеї, пропоную інноваційні рішення для вирішення завдань і покращення результатів.
Комунікаційні здібності. Ефективно взаємодію з колегами, клієнтами та партнерами, налагоджуючи продуктивну співпрацю навіть у складних умовах.
Організованість та відповідальність. Суворо дотримуюсь дедлайнів, забезпечуючи своєчасне виконання завдань без шкоди для якості.
Стресостійкість. Вмію адаптуватися до нестабільного графіку роботи, знаходжу шляхи вирішення завдань у складних умовах.
Лідерські якості. Здатна створювати мотивовані команди, організовувати робочі процеси та керувати ними для досягнення високих результатів.
Швидке навчання. Легко опановую нові навички та технології, зокрема ті, що пов’язані з використанням сучасних інструментів ШІ.
Критичне мислення та прийняття рішень. Здатна швидко аналізувати ситуацію та ухвалювати обґрунтовані рішення.
Hard Skills:
Написання текстів будь-якої складності. Володію багаторічним досвідом у створенні текстового контенту на теми юридичного, технічного, маркетингового, фінансового та креативного напрямків.
Робота з ШІ (ChatGPT). Глибоке розуміння принципів роботи ШІ, створення та оптимізація промптів для генерації контенту, адаптація моделей під конкретні завдання.
SEO-копірайтинг. Ефективно впроваджую SEO-ключові фрази в тексти, забезпечуючи високу релевантність у пошукових системах.
Інтеграція ШІ в робочі процеси. Впровадження та оптимізація алгоритмів роботи з нейромережами для зменшення часу на виконання завдань і підвищення продуктивності.
Аналітика та стратегія. Вміння розробляти та реалізовувати маркетингові стратегії, проводити конкурентний аналіз і оцінювати ефективність кампаній.
Професійне володіння інструментами. MS Office, сервіси для SEO-аналізу текстових матеріалів, а також інструменти автоматизації, включаючи ChatGPT.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Копірайтер, спеціаліст з генерації контенту через ШІ (ChatGPT) в Києві"