UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Manager в
  5. Manager
Запропонувати вакансію
Резюме Manager
Казюк Наталія

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяManager

Заблоковано
25 000 грн.
 20 лютого  Місто: Львів
Вік:29 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: HR, управління персоналом; Дизайн, творчість; Робота без кваліфікації
 Перебуваю в шлюбі  Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Власнииця фотостудії
Глибина (Фотопослуги), Львів
02.2023 − По теперішній час (2 роки )

У мене був досвід створення фотостудії. Проєкт поки що на паузі. Я вважаю, що досвід роботи зі студією навчив мене гнучкості, управлінню процесами та ефектиивної комунікації, не кажучи вже про занурення в диизайн, оформлення, реставрацію меблів тощо)

• Заснувала та керувала фотостудією, організовуючи зйомки, маркетинг і взаємодію з клієнтами. • Розробляла концепцію студії, займалася її брендингом та просуванням у соцмережах. • Координувала роботу з партнерами, фотографами та підрядниками. • Створювала комфортний простір для зйомок, підбирала реквізит та світлове обладнання, дбала про клієнтів.

Фотограф/freelancer
ФОП (Фотографія), Львів
04.2020 − (2020 років 4 місяці)

Професійний фотограф із майже 4-річним досвідом у портретній та сімейній фотографії. Попри виклики фрілансу, я здобула цінні компетенції, що можуть бути застосовані в різних сферах.

Hard Skills:


Фотозйомка: робота з денним світлом та студійним обладнанням. Професійне володіння фотокамерою, об’єктивами, світловим обладнанням та іншими аксесуарами. • Обробка фотографій: редагування в Adobe Lightroom, Photoshop (корекція кольору, ретуш, створення атмосферного кадру). • розуміння правил композиції, підбір поз та взаємодія з моделями/ клієнтами. • Робота з клієнтами: проведення консультацій, узгодження концепцій, створення комфортної атмосфери та гарного настрою на зйомці, техніки балансу та заспокоєння. • Підготовка до зйомки: підбір локацій, реквізиту, стилістики та координація образів. • Ведення соціальних мереж: просування послуг через Instagram, створення контенту (фото, Reels, тексти). • Базові навички маркетингу: таргетована реклама, робота з аудиторією, продаж фотопослуг. 

Soft Skills:


• Комунікабельність: вміння легко взаємодіяти з людьми, створювати дружню атмосферу. • Креативність: розробка унікальних ідей для зйомок або спроможність створення кадру знідно з очікуваннями клієнта. • Емпатія: розуміння емоцій клієнтів, створення комфортного середовища. • Стресостійкість: робота в різних умовах, швидке реагування на зміни. • Організованість: планування зйомок, дотримання дедлайнів, управління власним часом.

менеджер по роботі з клієнтами (польський ринок)
БУКІ (Сервіс пошуку репетиторів)
12.2018 − 11.2022 (3 роки 11 місяців)

Обов’язки: 

• Консультація клієнтів щодо вибору репетиторів та навчальних програм. • Обробка запитів, супровід клієнтів на всіх етапах співпраці. • Робота з базою викладачів, перевірка анкет та рекомендацій. • Комунікація з викладачами та учнями для узгодження навчального процесу. • Контроль якості послуг та підтримка лояльності клієнтів. • Вирішення конфліктних сиитуацій

• Робота в команді до 10 осіб
• Ефективне управління власним часом для віддаленої роботи.
• Спілкування виключно польською мовою.

Фахівець з підбору персоналу (Польща)
JDM GROUP (Масовий та точковий рекрутинг), Ряшів
03.2017 − 09.2018 (1 рік 6 місяців)

Пошук та підбір кандидатів на відкриті вакансії (масовий та точковий рекрутинг). • Проведення телефонних та відеоспівбесід, оцінка компетенцій кандидатів. • Взаємодія з керівниками відділів для визначення потреб у персоналі, умов тощо. • Ведення бази кандидатів, оновлення інформації та комунікація з потенційними співробітниками, робота з координацією та документацією. • Робота з різними каналами пошуку (job-платформи, соцмережі, рекомендації).

Рецензентка, журналістка
TEATR WANDY SIEMASZKOWEJ (Театр), Ряшів
09.2015 − 12.2017 (2 роки 2 місяці)

Декілька років пропрацювала в театральному журналі у Польщі, місто Ряшів - писала рецензії на вистави та проводила інтерв`ю з акторами.

Аніматор, технічний асистент
ФОП (Організація та проведення святкових заходів для дітей), Ряшів
03.2015 − 09.2016 (1 рік 6 місяців)

Це літня робота, два роки поспіль, коли я була студенткою. Вирішила додати її до резюме адже вона сформувала мою витривалість та в якійсь мірі мій характер.

Організація та проведення святкових заходів для дітей та сімей. • Монтаж та демонтаж атракціонів (батути, каруселі) у різних локаціях. • Взаємодія з гостями, створення веселих ігор та активностей. • Логістика та координація роботи команди під час подорожей по гірських регіонах Польщі. 


Навички, які я здобула: 

• Вміння працювати в команді та швидко адаптуватися до нових умов. • Фізична витривалість та відповідальність за технічну безпеку. • Комунікабельність та взаємодія з великою кількістю людей. • Організація подій та створення незабутнього досвіду для гостей.

Освіта

УНІВЕРСИТЕТ ПРАВА ТА АДМІНІСТРАЦІЇ (WSPIA)
незакінчена магістратура (спеціалізація: адміністрація та HR)
незакінчена вища, 09.2016 − 06.2018 (1 рік 9 місяців)
УНІВЕРСИТЕТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ
Бакалавр журналістики, спецільність: реклама та PR
повна вища, 09.2013 − 06.2016 (2 роки 9 місяців)

Знання мов:

Польська - Вище середнього
Додатково: 5 років мешкала у Польщі, ще 4 роки працювала менеджером на польський ринок. де спілкувалась виключно польською мовою.

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнена кориистувачка. Adobe Lightroom, Photoshop ШІ Пакет Word Працювала з різними програмами для адміністрування, пройшовши навчання без проблем вивчу нові.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Я - креативна та організована людина з досвідом у фотографії, підборі персоналу та івент- менеджменті. Вела власну фотостудію, працюю портретним і сімейним фотографом, керую процесами зйомки та просуванням послуг. Маю навички управління бізнесом, комунікації з клієнтами, підбору персоналу та організації заходів, що дозволяє мені ефективно працювати як самостійно, так і в команді.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: В цей момент потребую фінансової стабільності, адже війна вносить свої корективи у стабільність, тому активно шукаю роботу.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору