Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Адаптація керівника в новому колективі

Адаптація керівника в новому колективі

28.10.2019 147Автор: Александр Мавлидинов
Адаптація керівника в новому колективі

Адаптація керівника в новому колективі

28.10.2019     147Автор: 

Швидка та «безболісна» адаптація людини у новому колективі – важливий процес, який впливає на подальшу діяльність, не тільки самого новачка, але й колективу, якому теж треба пристосовуватися «до нового». Від цієї злагодженості цілком залежить й результат загальної праці команди.

Це стає більш важливим, у тих випадках, коли новачок – це новий шеф. У таких справах, важливими стає усе: від першої фрази до зовнішнього вигляду. Й, від правильного та швидкого «єднання» колективу та новоспеченого керівника, може залежати не тільки доля самих фігурантів події, але й всього підприємства.

То, що ж найважливіше у гармонійному знайомстві нового керівника із колективом та його максимально швидкій адаптації в ньому?

Момент знайомства іноді «вирішує все»

Навіть у випадках, коли ви хвилюєтесь перед вступом до нової роботи на керуючу посаду, пам’ятайте, що правильне знайомство з колективом, може допомогти вирішити багато питань у найближчому майбутньому. Відомо, що «зустрічають по одягу», тож у вашому випадку все те враження, яке ви справите на підлеглих стане запорукою вашого майбутнього авторитету серед колективу.

Знайдіть час, щоб зібрати колектив, бажано увесь, до останнього «різноробочого», та представитися саме робітникам. При цьому коротко поясніть відомі вам (якщо це можливо) причини змін, розповідайте про свої професійні навички, включаючи ті аспекти у яких вам ще доведеться навчатися. Можна коротко торкнутися своїх непрофесійних сторін життя, наприклад, розповісти про хобі або повідомити про певні власні ставлення до будь яких ситуацій. Стережіться, щоб ваша розмова не прозвучала пафосно або зневажливо, проводивши рису між керівництвом та підлеглими. Але й скотитися у бік занадто демократичного враження, також не кваптеся. Такі нюанси спілкування можливо прийдуть самі із часом.

Те, що ви знайшли час на знайомство та провели його просто й не пафосно, гарантовано зарахується вам на користь.

Щодо нових змін у роботі

Навіть маючи чіткі вказівки від керівництва щодо змін, та маючи великий досвід у таких процесах, не починайте робити цього з перших днів роботи. Колектив має звикнути й до вашої особи, й до того, що такі зміни необхідні. Навіть те, що потребує негайного втілення, краще презентувати, як необхідну та «поки короткочасну» вимогу ситуації.

Так, ви не зустрінете ані відкритого спротиву колективу, ані «під килимових ігор» або саботажу, спровокованого вашим бажанням скоріше усе налагодити на свій розсуд.

Заробляємо авторитет

Репутація або авторитет краще заробляти справами, не забуваючи й про те, що біля вас, також працюють люди. Взагалі, нормальне ставлення до робітників, яке не передбачає постійних натякань на те, «хто тут бос», обумовлює нормальне відношення й до вас, як до керівника. У разі нештатних суперечливих ситуацій під час роботи, гримати також недоцільно. Спокійна розмова із незадоволеними, під час якої ви зможете довести те, що й самі маєте певні зобов’язання та контроль з боку вищого керівництва, розумно поставить вас у схоже з підлеглими становище та допоможе порозумітися.

адаптація керівника

Старий чи новий колектив?

Є випадки, коли вище керівництво змінює ланкових керівників заради подальшої зміни колективу. По-перше, слід чітко розуміти причини такої необхідності. Прикро, якщо вашими руками буде звільнено персонал, якому, наприклад, заборгували зарплатню. Тож не кидайтесь до виконання будь-яких вимог керівництва, не розібравшись у ситуації.

Та й, без таких важелів з боку роботодавця, не треба квапитися з повною зміною колективу. Люди працювали тут й до вас, та взагалі, підприємство якось існувало. Тож, серед колективів, які й насправді заслуговують а повну заміну, як правило, є робітники, що не відповідають таким претензіям. Можливо, навіть, на деяких з них й тримається вся робота. Тому, розберіться з цим питанням спокійно.

«Занадто свій»

У подальшому, також не треба намагатися стати 100% своїм для підлеглих. В окремих випадках, існує така можливість, коли загальна робота передбачає повну участь вас, як частини команди. Але, й у такому разі, прийняття колективом керівника «у свої лави» має відбуватися гармонійно, без зайвих потуг з вашого боку.

Продемонструвавши лояльність, розуміння проблем людей та відсутність "керівної самозакоханості", скоріше зробить вас «своїм» для підлеглих, ніж будь які інші дії.

Читайте також

  • Процес делегування повноважень: основні помилки14 листопад, 2019

    Кожен член колективу має розуміти, що йому довіряють як спеціалісту й очікують від нього конкретний результат.

  • Чому відмовляють добрим спеціалістам?13 листопад, 2019

    Ми звернулись до українських HR-ів з питанням про причини відмов навіть тим здобувачам, яких можна назвати конкурентними на ринку праці. Відповідь на це питання спробували зазначити загальними пунктами.

  • Професії для дівчат — ТОП найбільш затребуваних, високооплачуваних і цікавих професій13 листопад, 2019

    Пропонуємо звернути увагу на найбільш популярні професії серед сучасних жінок.

  • Світові методики проведення співбесіди12 листопад, 2019

    Співбесіда чи інтерв’ю - серйозний етап підбору спеціаліста в компанію. До нього HR готується досить ретельно: відбирає відповідних вакансії претендентів, вивчає їх професійний досвід, готує сценарій ділової зустрічі. Загалом інтерв’ю проводиться у вільній формі та тільки менеджер з персоналу формує його сценарій. Дуже часто HR-ри запозичують важливі елементи та методи проведення співбесіди з досвіду колег інших країн. Саме про світові методики проведення співбесід сьогодні й піде розмова.

  • Поради що до продуктивної роботи вдома12 листопад, 2019

    Спробуємо розглянути, як зробити працю вдома максимально ефективним трудом

↑ Вгору