UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Адаптація керівника в новому колективі

Адаптація керівника в новому колективі

28.10.2019 1257Автор: Олександр Мавлідінов
Адаптація керівника в новому колективі

Адаптація керівника в новому колективі

28.10.2019     1257Автор: 

Швидка та «безболісна» адаптація людини у новому колективі – важливий процес, який впливає на подальшу діяльність, не тільки самого новачка, але й колективу, якому теж треба пристосовуватися «до нового». Від цієї злагодженості цілком залежить й результат загальної праці команди.

Це стає більш важливим, у тих випадках, коли новачок – це новий шеф. У таких справах, важливими стає усе: від першої фрази до зовнішнього вигляду. Й, від правильного та швидкого «єднання» колективу та новоспеченого керівника, може залежати не тільки доля самих фігурантів події, але й всього підприємства.

То, що ж найважливіше у гармонійному знайомстві нового керівника із колективом та його максимально швидкій адаптації в ньому?

Момент знайомства іноді «вирішує все»

Навіть у випадках, коли ви хвилюєтесь перед вступом до нової роботи на керуючу посаду, пам’ятайте, що правильне знайомство з колективом, може допомогти вирішити багато питань у найближчому майбутньому. Відомо, що «зустрічають по одягу», тож у вашому випадку все те враження, яке ви справите на підлеглих стане запорукою вашого майбутнього авторитету серед колективу.

Знайдіть час, щоб зібрати колектив, бажано увесь, до останнього «різноробочого», та представитися саме робітникам. При цьому коротко поясніть відомі вам (якщо це можливо) причини змін, розповідайте про свої професійні навички, включаючи ті аспекти у яких вам ще доведеться навчатися. Можна коротко торкнутися своїх непрофесійних сторін життя, наприклад, розповісти про хобі або повідомити про певні власні ставлення до будь яких ситуацій. Стережіться, щоб ваша розмова не прозвучала пафосно або зневажливо, проводивши рису між керівництвом та підлеглими. Але й скотитися у бік занадто демократичного враження, також не кваптеся. Такі нюанси спілкування можливо прийдуть самі із часом.

Те, що ви знайшли час на знайомство та провели його просто й не пафосно, гарантовано зарахується вам на користь.

Щодо нових змін у роботі

Навіть маючи чіткі вказівки від керівництва щодо змін, та маючи великий досвід у таких процесах, не починайте робити цього з перших днів роботи. Колектив має звикнути й до вашої особи, й до того, що такі зміни необхідні. Навіть те, що потребує негайного втілення, краще презентувати, як необхідну та «поки короткочасну» вимогу ситуації.

Так, ви не зустрінете ані відкритого спротиву колективу, ані «під килимових ігор» або саботажу, спровокованого вашим бажанням скоріше усе налагодити на свій розсуд.

Заробляємо авторитет

Репутація або авторитет краще заробляти справами, не забуваючи й про те, що біля вас, також працюють люди. Взагалі, нормальне ставлення до робітників, яке не передбачає постійних натякань на те, «хто тут бос», обумовлює нормальне відношення й до вас, як до керівника. У разі нештатних суперечливих ситуацій під час роботи, гримати також недоцільно. Спокійна розмова із незадоволеними, під час якої ви зможете довести те, що й самі маєте певні зобов’язання та контроль з боку вищого керівництва, розумно поставить вас у схоже з підлеглими становище та допоможе порозумітися.

адаптація керівника

Старий чи новий колектив?

Є випадки, коли вище керівництво змінює ланкових керівників заради подальшої зміни колективу. По-перше, слід чітко розуміти причини такої необхідності. Прикро, якщо вашими руками буде звільнено персонал, якому, наприклад, заборгували зарплатню. Тож не кидайтесь до виконання будь-яких вимог керівництва, не розібравшись у ситуації.

Та й, без таких важелів з боку роботодавця, не треба квапитися з повною зміною колективу. Люди працювали тут й до вас, та взагалі, підприємство якось існувало. Тож, серед колективів, які й насправді заслуговують а повну заміну, як правило, є робітники, що не відповідають таким претензіям. Можливо, навіть, на деяких з них й тримається вся робота. Тому, розберіться з цим питанням спокійно.

«Занадто свій»

У подальшому, також не треба намагатися стати 100% своїм для підлеглих. В окремих випадках, існує така можливість, коли загальна робота передбачає повну участь вас, як частини команди. Але, й у такому разі, прийняття колективом керівника «у свої лави» має відбуватися гармонійно, без зайвих потуг з вашого боку.

Продемонструвавши лояльність, розуміння проблем людей та відсутність "керівної самозакоханості", скоріше зробить вас «своїм» для підлеглих, ніж будь які інші дії.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору