Швидка та «безболісна» адаптація людини у новому колективі – важливий процес, який впливає на подальшу діяльність, не тільки самого новачка, але й колективу, якому теж треба пристосовуватися «до нового». Від цієї злагодженості цілком залежить й результат загальної праці команди.
Це стає більш важливим, у тих випадках, коли новачок – це новий шеф. У таких справах, важливими стає усе: від першої фрази до зовнішнього вигляду. Й, від правильного та швидкого «єднання» колективу та новоспеченого керівника, може залежати не тільки доля самих фігурантів події, але й всього підприємства.
То, що ж найважливіше у гармонійному знайомстві нового керівника із колективом та його максимально швидкій адаптації в ньому?
Навіть у випадках, коли ви хвилюєтесь перед вступом до нової роботи на керуючу посаду, пам’ятайте, що правильне знайомство з колективом, може допомогти вирішити багато питань у найближчому майбутньому. Відомо, що «зустрічають по одягу», тож у вашому випадку все те враження, яке ви справите на підлеглих стане запорукою вашого майбутнього авторитету серед колективу.
Знайдіть час, щоб зібрати колектив, бажано увесь, до останнього «різноробочого», та представитися саме робітникам. При цьому коротко поясніть відомі вам (якщо це можливо) причини змін, розповідайте про свої професійні навички, включаючи ті аспекти у яких вам ще доведеться навчатися. Можна коротко торкнутися своїх непрофесійних сторін життя, наприклад, розповісти про хобі або повідомити про певні власні ставлення до будь яких ситуацій. Стережіться, щоб ваша розмова не прозвучала пафосно або зневажливо, проводивши рису між керівництвом та підлеглими. Але й скотитися у бік занадто демократичного враження, також не кваптеся. Такі нюанси спілкування можливо прийдуть самі із часом.
Те, що ви знайшли час на знайомство та провели його просто й не пафосно, гарантовано зарахується вам на користь.
Навіть маючи чіткі вказівки від керівництва щодо змін, та маючи великий досвід у таких процесах, не починайте робити цього з перших днів роботи. Колектив має звикнути й до вашої особи, й до того, що такі зміни необхідні. Навіть те, що потребує негайного втілення, краще презентувати, як необхідну та «поки короткочасну» вимогу ситуації.
Так, ви не зустрінете ані відкритого спротиву колективу, ані «під килимових ігор» або саботажу, спровокованого вашим бажанням скоріше усе налагодити на свій розсуд.
Репутація або авторитет краще заробляти справами, не забуваючи й про те, що біля вас, також працюють люди. Взагалі, нормальне ставлення до робітників, яке не передбачає постійних натякань на те, «хто тут бос», обумовлює нормальне відношення й до вас, як до керівника. У разі нештатних суперечливих ситуацій під час роботи, гримати також недоцільно. Спокійна розмова із незадоволеними, під час якої ви зможете довести те, що й самі маєте певні зобов’язання та контроль з боку вищого керівництва, розумно поставить вас у схоже з підлеглими становище та допоможе порозумітися.
Є випадки, коли вище керівництво змінює ланкових керівників заради подальшої зміни колективу. По-перше, слід чітко розуміти причини такої необхідності. Прикро, якщо вашими руками буде звільнено персонал, якому, наприклад, заборгували зарплатню. Тож не кидайтесь до виконання будь-яких вимог керівництва, не розібравшись у ситуації.
Та й, без таких важелів з боку роботодавця, не треба квапитися з повною зміною колективу. Люди працювали тут й до вас, та взагалі, підприємство якось існувало. Тож, серед колективів, які й насправді заслуговують а повну заміну, як правило, є робітники, що не відповідають таким претензіям. Можливо, навіть, на деяких з них й тримається вся робота. Тому, розберіться з цим питанням спокійно.
У подальшому, також не треба намагатися стати 100% своїм для підлеглих. В окремих випадках, існує така можливість, коли загальна робота передбачає повну участь вас, як частини команди. Але, й у такому разі, прийняття колективом керівника «у свої лави» має відбуватися гармонійно, без зайвих потуг з вашого боку.
Продемонструвавши лояльність, розуміння проблем людей та відсутність "керівної самозакоханості", скоріше зробить вас «своїм» для підлеглих, ніж будь які інші дії.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.