По данным ФРУ, уже разработан проект постановления Кабмина, по которому дни болезни работнику оплатят в размере 80% его средней зарплаты, независимо от стажа (это не коснется тех, кто уже имеет страхстаж свыше 8 лет: они, как и ранее, получат при болезни 100% среднего заработка, а вот нынешней молодежи в будущем уже не оплатят 100%).
Напомним: сейчас тем, у кого страхстаж менее 5 лет, оплачивают при болезни 60% средней зарплаты, со страхстажем 5—8 лет можно рассчитывать на 80%, свыше 8 лет — на 100%. Как разъяснила нам топ-менеджер крупного холдинга Валентина Федорова, по закону первые пять дней болезни сотрудника оплачивает работодатель, поэтому новый порядок, с одной стороны, им выгоден — платить в целом придется меньше. Ведь большинство сотрудников хворают 3—5 дней, то есть основные выплаты ложатся на предприятие, которое и так отчисляет в Фонд соцстрахования до 35% от зарплаты работника. В то же время Федорова опасается, что в первые 3—5 лет выплаты, наоборот, вырастут, так как надо будет платить по больничному всем 80% (а кому-то и 100%), и лишь спустя годы, когда выйдут на пенсию часть нынешних «100%-ников», работодатели действительно начнут экономить. В пресс-службе Минсоцполитики нам сказали, что пока неясно, когда проект вынесут на Кабмин. А глава Федерации профсоюзов Украины нардеп Василий Хара, считает, что изменения сужают права граждан, поэтому вряд ли их примут.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.