Створити етно хатинку за мотивами українських народних казок, викупити ледь не в самісінькій гущавині старий хутір і влаштувати Хатинку Баби-Яги чи Будиночок Лісовика – ці та подібні бізнес-ідеї можна віднести до розряду приватних «казкових» резиденцій. Звичайно, можна експлуатувати сучасні образи, і оформити заміську резиденцію у стилі Ґравіті-Фолз або «закинутих» хатинок з американських фільмів жахів. Але це все – деталі. Давайте поміркуємо разом із Jobs.ua, наскільки вигідною може бути ця ідея в довготривалій перспективі. І в умовах карантинних обмежень, що на час пандемії – суттєвий момент.
Реалізація подібного проекту приваблює передусім тим, що ви зможете приймати відвідувачів цілісінький рік. Взимку – зимова хатинка Баби-Яги, влітку – літня, із збираннями трав і ворожіннями на Місяць (або що ви придумаєте, щоб «захопити у полон» своїх відвідувачів – тут усе обмежується тільки вашою фантазією та уявою). І якщо за один заїзд у вашій резиденції може погостювати декілька людей (наприклад, сімейна пара чи закохані молодята) – це означає, що такі розважально-туристичні послуги можна надавати навіть в умовах карантинних обмежень. Адже кілька чоловік, які приїхали на своїй машині, житимуть кілька днів на достатній за площею території. Мінімум ризику і для вас, і для них.
Ще одне питання – чи дозволити гостям приїжджати зі своїми улюбленцями? Адже багато людей воліли б узяти в такі подорожі свого домашнього улюбленця, бо не хочуть залишати їх на сусідів чи родичів. А чому б не дозволити таку можливість – звісно, за невелику доплату (і можливе відшкодування збитків у випадку, якщо улюбленець клієнтів пошкодив майно)?
І якщо для багатьох відпочивальних комплексів, етно хатинок і заміських готелів приїхати на вікенд з домашнім улюбленцем не дозволяється – ви можете піти назустріч таким людям. Це потенційне розширення клієнтської бази, коли готелі кажуть таким людям «Ні, з собакою не можна; залиште її вдома», а ви кажете: «Так, звичайно, нема проблем. Беріть собаку із собою». До речі, на цьому можна зробити акцент під час рекламної кампанії і розробки сайту. Про такий важливий момент потрібно розповідати майбутнім клієнтам на головній сторінці сайту, та з усіма сучасними фішками – привабливою анімацією, цікавими пропозиціями і знижками.
Чим краще ви продумаєте свою «казкову» резиденцію, тим більше людей про неї дізнається. Адже можна придумати цікаві квести для дітей та дорослих, розіграші подарунків і веселі мандрівки по околицям (якщо ви придбали старий хутір у лісі, влаштувати подібне труднощів не складе).
Ну а для любителів полоскотати нерви можна оформити придбаний хутір як у фільмах жахів. Людей, які обожнюють жахастики, вистачає, і на такий товар обов’язково знайдеться свій покупець. Знову ж таки, чим краще ви скористаєтеся своєю уявою і фантазією, тим крутішим вийде ваш «казковий» проект. І тоді клієнтів точно не бракуватиме, адже інтерес до вашої фантастичної резиденції пдігріватимуть захоплені відгуки у соцмережах від вдячних клієнтів.
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.