UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Успішний бізнес
  5. Бізнес-ідея – приватні «казкові» резиденції

Бізнес-ідея – приватні «казкові» резиденції

22.09.2021 540
Бізнес-ідея – приватні «казкові» резиденції

Бізнес-ідея – приватні «казкові» резиденції

22.09.2021     540

Створити етно хатинку за мотивами українських народних казок, викупити ледь не в самісінькій гущавині старий хутір і влаштувати Хатинку Баби-Яги чи Будиночок Лісовика – ці та подібні бізнес-ідеї можна віднести до розряду приватних «казкових» резиденцій. Звичайно, можна експлуатувати сучасні образи, і оформити заміську резиденцію у стилі Ґравіті-Фолз або «закинутих» хатинок з американських фільмів жахів. Але це все – деталі. Давайте поміркуємо разом із Jobs.ua, наскільки вигідною може бути ця ідея в довготривалій перспективі. І в умовах карантинних обмежень, що на час пандемії – суттєвий момент.

Чим привабливий такий проект?

Реалізація подібного проекту приваблює передусім тим, що ви зможете приймати відвідувачів цілісінький рік. Взимку – зимова хатинка Баби-Яги, влітку – літня, із збираннями трав і ворожіннями на Місяць (або що ви придумаєте, щоб «захопити у полон» своїх відвідувачів – тут усе обмежується тільки вашою фантазією та уявою). І якщо за один заїзд у вашій резиденції може погостювати декілька людей (наприклад, сімейна пара чи закохані молодята) – це означає, що такі розважально-туристичні послуги можна надавати навіть в умовах карантинних обмежень. Адже кілька чоловік, які приїхали на своїй машині, житимуть кілька днів на достатній за площею території. Мінімум ризику і для вас, і для них.

«А з собаками можна?»

Ще одне питання – чи дозволити гостям приїжджати зі своїми улюбленцями? Адже багато людей воліли б узяти в такі подорожі свого домашнього улюбленця, бо не хочуть залишати їх на сусідів чи родичів. А чому б не дозволити таку можливість – звісно, за невелику доплату (і можливе відшкодування збитків у випадку, якщо улюбленець клієнтів пошкодив майно)?

І якщо для багатьох відпочивальних комплексів, етно хатинок і заміських готелів приїхати на вікенд з домашнім улюбленцем не дозволяється – ви можете піти назустріч таким людям. Це потенційне розширення клієнтської бази, коли готелі кажуть таким людям «Ні, з собакою не можна; залиште її вдома», а ви кажете: «Так, звичайно, нема проблем. Беріть собаку із собою». До речі, на цьому можна зробити акцент під час рекламної кампанії і розробки сайту. Про такий важливий момент потрібно розповідати майбутнім клієнтам на головній сторінці сайту, та з усіма сучасними фішками – привабливою анімацією, цікавими пропозиціями і знижками.

Фантазія і креатив – використайте їх по максимуму

Чим краще ви продумаєте свою «казкову» резиденцію, тим більше людей про неї дізнається. Адже можна придумати цікаві квести для дітей та дорослих, розіграші подарунків і веселі мандрівки по околицям (якщо ви придбали старий хутір у лісі, влаштувати подібне труднощів не складе).

Ну а для любителів полоскотати нерви можна оформити придбаний хутір як у фільмах жахів. Людей, які обожнюють жахастики, вистачає, і на такий товар обов’язково знайдеться свій покупець. Знову ж таки, чим краще ви скористаєтеся своєю уявою і фантазією, тим крутішим вийде ваш «казковий» проект. І тоді клієнтів точно не бракуватиме, адже інтерес до вашої фантастичної резиденції пдігріватимуть захоплені відгуки у соцмережах від вдячних клієнтів.

Читайте також


↑ Вгору